Page 1 of 2
#3
eastlose
dirtbag ballet by the bins down the alley
as i walk through the chalet of the shadow of death
everything that you've come to expect


#5
cunt

It'll be there somewhere
A poem.
Quote by yoman297
no girl, movember isnt for you. shave your stache pls

I can out-bore you any day
#9
Quote by sam b
nah.

b sam
Quote by korinaflyingv
On the come up we were listening to Grateful Dead and the music started passing through my bowel and out my arsehole as this violet stream of light. I shat music. It was beautiful.
#10
buggery
dirtbag ballet by the bins down the alley
as i walk through the chalet of the shadow of death
everything that you've come to expect


#12
whiny bitch joel

cuz u a whiny bitch, joel
Quote by slapsymcdougal
I'm cockblocked regularly by my appearance and personality.
#14
Quote by ehbacon
Pastafarian96

Fistarapaan69

A poem.
Quote by yoman297
no girl, movember isnt for you. shave your stache pls

I can out-bore you any day
#15
fapselfox
Roses are red
Violets are blue
Omae wa mou
Shindeiru



Quote by Axelfox
Reeeeeeeeeeeeeeee
#16
Quote by Dregen
meowth

the fuck u doing anyway

shouldnt u be writing new shit, u haven't posted in the t&c in ages
Quote by slapsymcdougal
I'm cockblocked regularly by my appearance and personality.
#17
methO
- Gibson SG 1961 Re-issue
- Fender Stratocaster
- Egnater Rebel-30
- Dunlop Crybaby Classic Wah Pedal
#18
Quote by Trowzaa
eastlose

Bollocks, this was going to be mine

Adult Joel
Quote by H4T3BR33D3R
Youre officially uber shit now.

Quote by StewieSwan
3d9310rd is far more upset than i 

Quote by Bladez22
I'm a moron tho apparently and everyone should listen to you oh wise pretentious one
#21
hydra151
But boys will be boys and girls have those eyes
that'll cut you to ribbons, sometimes
and all you can do is just wait by the moon
and bleed if it's what she says you ought to do
#23
healthyguy411
Quote by jakesmellspoo
ooh look at me i'm ERIKLENSHERR and i work at fancy pants desk jobs and wear ties and ply barely legal girls with weed and booze i'm such a classy motherfucker.
#24
1hy5
Quote by korinaflyingv
On the come up we were listening to Grateful Dead and the music started passing through my bowel and out my arsehole as this violet stream of light. I shat music. It was beautiful.
#25
Quote by K33nbl4d3
Bollocks, this was going to be mine

Adult Joel


it's on my ban record
you've been waaay beaten to it
i don't know why i feel so dry
#29
FEWSHALL0WORANGE


(contrary to popular belief, orange is the true complementary of blue. Yeah how does it feel now >)
#30
Therefore My Moniker
Quote by jakesmellspoo
ooh look at me i'm ERIKLENSHERR and i work at fancy pants desk jobs and wear ties and ply barely legal girls with weed and booze i'm such a classy motherfucker.
#33
Quote by chookiecookie
jabby boel

Jabby Bowl sounds unpleasant.
A poem.
Quote by yoman297
no girl, movember isnt for you. shave your stache pls

I can out-bore you any day
#35
if we change eastwinn to successfuloriental then eastwinn ~ xiaoxi
i don't know why i feel so dry
#38
ChodeMonk
Quote by jakesmellspoo
ooh look at me i'm ERIKLENSHERR and i work at fancy pants desk jobs and wear ties and ply barely legal girls with weed and booze i'm such a classy motherfucker.
#39
Quote by chookiecookie
Rastafapian69

my username contains the anagramisation (not technically a word) of fap.

this is good
A poem.
Quote by yoman297
no girl, movember isnt for you. shave your stache pls

I can out-bore you any day
#40
Dreadnought (at least, that's how my autocorrect says Dreadnought is spelled)


DeadGothRun
Seattle Seahawks


Quote by chookiecookie
i feel like you have an obsession with aubrey plaza.


Quote by WCPhils
at least we can all agree SGstriker is the woooooooooooooooooooooorst
Last edited by SGstriker at May 28, 2015,
Page 1 of 2