#1
I heard a fella saying that he just wants to rock and roll all night but to party evah-ryday

Daytime parties always seemed kinda lame to me, it's usually some bratty kids birthday party.
#2
yeah it's usually snotty nosed little oiks running around a church hall putting their grubby little hands all over the sausage rolls

ugh who wants that
#3
I laughed pretty hard. At first I was taking the question seriously and was actually contemplating the vast differences between partying and rock and rolling but then I realized it was a song and that I should go practice some scales or something lol.
#4
When you get up everybody will move their feet but when you get down everybody will leave their seat that is the difference people who party only get up not down.
"A well-wound coil is a well-wound coil regardless if it's wound with professional equipment, or if somebody's great-grandmother winds it to an old French recipe with Napoleon's modified coffee grinder and chops off the wire after a mile with an antique guillotine!"
- Bill Lawrence

Come and be with me
Live my twisted dream
Pro devoted pledge
Time for primal concrete sledge

#5
In that case I've been rock and rolling 3 days straight.

Haven't partied since before the hurricane
#6
Quote by jrcsgtpeppers
I laughed pretty hard. At first I was taking the question seriously and was actually contemplating the vast differences between partying and rock and rolling but then I realized it was a song and that I should go practice some scales or something lol.


KISS and scales.

I do not compute :P

I do love them tho.
#8
Partying:




Rock n Roll:

Quote by Axelfox
my mom and i went to a furry con and on the second day she said she didn't come and pay money to go see dumb shit.


Quote by JustRooster
I incurred the wrath of the Association of White Knights. Specifically the Parent's Basement branch of service.
#9
Rock & Roll's like having sex right?

It means to fuck.

And well, partying and fucking is also rocking and rolling, to get technical, am reminded of my a favourite frat' based pornos.
Quote by laid-to-waste
look nigga, if you're chillin with 5 bros and 2 hos, you're gonna wanna pay attention to all of em equally. not moon over the hos forever and laugh at every shitty thing they say and just stare at them all night, like some of my mates do.