Page 1 of 2
JohnnyNapalm
UG Board King
Join date: Jan 2006
1,727 IQ
#1
I'm almost 100% sure that this has been done, but I can't find it so I'm starting it over.

Just post lyrics and the next person has to guess the song. So here's mine.

"I make decision with precision
Lost inside this manned collision
Just to see that what is to be
Perfectly my fantasy"

I hope this one is easy for you guys.

EDIT: Make them One whole Verse. And if It gives a clue to the title, * it out.
"This shit here's called Death"
"What the fuck? You mean I'm gonna hit this shit and die?"
"No Nigga! I said Deaf. You hit this and you aint gonna hear shit!"
Last edited by JohnnyNapalm at Feb 27, 2006,
JohnnyNapalm
UG Board King
Join date: Jan 2006
1,727 IQ
#3
yes.
"This shit here's called Death"
"What the fuck? You mean I'm gonna hit this shit and die?"
"No Nigga! I said Deaf. You hit this and you aint gonna hear shit!"
Iluvpowerchords
Flau-BEAAAAAAAAAAAAAAAAAR
Join date: Jan 2005
1,364 IQ
#4
Uhh,

The old bat says I have no manners
Pardon me my manner is my own
I might not climb the social ladder
But I can climb the schoolyard fence

Too easy?
Last edited by Iluvpowerchords at Feb 27, 2006,
JohnnyNapalm
UG Board King
Join date: Jan 2006
1,727 IQ
#5
Make them One whole Verse. And if It gives a clue to the title, * it out.
"This shit here's called Death"
"What the fuck? You mean I'm gonna hit this shit and die?"
"No Nigga! I said Deaf. You hit this and you aint gonna hear shit!"
travel sized
Let's Pretend You're Cool
Join date: Jan 2004
114 IQ
#6
Quote by Iluvpowerchords
Uhh,

The old bat says I have no manners
Pardon me my manner is my own
I might not climb the social ladder
But I can climb the schoolyard fence

Too easy?


No Class ~ Reagan Youth.


Never got along with the girls at my school
Filling me up with their morals and their rules
Piling all their problems on my head
I'd rather go out and **** the dead.

Pretty easy.
The RipOuts snotty punk rock

Got my leather jacket on and my mind is gone

Baby drop that needle, we can dance all night.
Last edited by travel sized at Feb 27, 2006,
opivy21
Aloha! Suit up! Luau!
Join date: Nov 2005
885 IQ
#8
Quote by travel sized
No Class ~ Reagan Youth.


Never got along with the girls at my school
Filling me up with their morals and their rules
Piling all their problems on my head
I'd rather go out and **** the dead.

Pretty easy.

Code Blue of course.

The people will survive
In their environment
The dirt, scarcity, and emptiness
Of our South
Prince
born to lose
Join date: Jul 2004
390 IQ
#9
Corona by The Minutemen

Gotta break outa this rat race
Gonna kicka my cage out to ****
Political Man and your smilin' lies
You're all covered in smut
BrianApocalypse
Prozac Junkie
Join date: May 2004
7,782 IQ
#13
Here's an easy one...

I threw away my life
They gave me a gun
They gave me a knife
They taught me how to kill
And taught me how to hate
johnnynemo
Registered User
Join date: Dec 2004
1,245 IQ
#14
Partisans - Killing Machine

How about these

Rooftop cameras monitoring the streets
Cancer causing chemicals in the food you eat
Zero population the family is banned
Frustration suicide, it's part of the plan
Prince
born to lose
Join date: Jul 2004
390 IQ
#18
hm.. heres a easy one

you think that youre
hot shit i heard
you aint nothing
but a cold turd
johnnynemo
Registered User
Join date: Dec 2004
1,245 IQ
#19
F*ck Off - Wayne County

Here's a tough one.

People say we're not living
The life that we should
I never listened to them
I've always done the best I could

The way I am is the way I like
And I won't change for anyone
I try to be nice, you know I'm always polite
But still you go and have your doubts
Last edited by johnnynemo at Mar 1, 2006,
Prince
born to lose
Join date: Jul 2004
390 IQ
#20
book and its cover by ill repute

if so then I think the last two lines are wrong
johnnynemo
Registered User
Join date: Dec 2004
1,245 IQ
#21
You got it, prince.

The first 6 lines of lyrics are right, but, as you pointed out, the last two actually come later.
I was going by memory, and I hadn't heard that song for a loooooooooong time.

So, 1,000 punk points for you.
Prince
born to lose
Join date: Jul 2004
390 IQ
#22
Were gonna kick some heads tonight
If you dont have friends you better take cover
The crews all here tonight
Weve moved in, weve taken over
It don't matter how long you've been around
Youre either real or just a wanna be
Its time for all you kids to realize
You either join or be left behind
johnnynemo
Registered User
Join date: Dec 2004
1,245 IQ
#23
Youth Brigade - Brigade Song

It seems that every girl these days got something to sell
Giving you that come-on but you know too well
All the time she's talking to you secretly she's sizing up your wallet
You've got to smell like money boy to turn them on
They're looking for that label that says Yves Saint Laurent
She'll tell you that she's hot for you but when you're gone
She's going through your pockets
clockworkorange
The Godfather
Join date: Jun 2003
40 IQ
#24
damn you guys suck at knowing what good lyrics are.
here are some TRUE punk rock lyrics

So you been to school for a year or two
And you know you've seen it all
In daddy's car thinkin' you'll go far
Back east your type don't crawl
Play ethnicky jazz to parade your snazz
On your five grand stereo
Braggin that you know how the ******s feel cold
And the slums got so much soul

Or A little easier


See through you like cellophane
You watch the world complain, but you do it anyway
Who am I, am I to say
"Under a government which imprisons any unjustly, the true place for a just man is in prison"
~Henry David Thoreau
Last edited by clockworkorange at Mar 4, 2006,
Prince
born to lose
Join date: Jul 2004
390 IQ
#25
DAMN the Dead Kennedys suck

and nemo, I have no idea.. id guess the Boys, but im probably wrong.
greenbottlecap
Build a Wall.
Join date: Mar 2006
10 IQ
#26
love the dead kennedys

And in the morning, we'll ride into your town
we're gonna sleep all day & when the sun goes down
we're gonna go to church & then we'll burn it up
and then we'll drink a f*ckin' toast from a dixie cup
JohnnyNapalm
UG Board King
Join date: Jan 2006
1,727 IQ
#27
The Good The Bad and the Leftover Crack.


When in the course of human events it becomes clear
that the puppets to the power
keep the people in fear
let the word be known that the hour is drawing near
And fear not our steady descent
it only means we're closer to the final event
the ships sit uneasy on the harbor of ill intent.


I'll give you a hint, It's by a band with a Drug name, not LoC.
"This shit here's called Death"
"What the fuck? You mean I'm gonna hit this shit and die?"
"No Nigga! I said Deaf. You hit this and you aint gonna hear shit!"
greenbottlecap
Build a Wall.
Join date: Mar 2006
10 IQ
#28
Morning Glory-Long Live Revolution Rock
We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year.
greenbottlecap
Build a Wall.
Join date: Mar 2006
10 IQ
#29
I don't wanna waste my time
Standin like a sucker in the longest line
Waitin for the package deal
Waitin round just to find something real
We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year.
ss311
Bertrand Russell
Join date: Jul 2005
4,096 IQ
#30
i heard that a couple of days ago................................I@!LKHK< that really bugs me wait wait wait was the title moonwalk?
Prince
born to lose
Join date: Jul 2004
390 IQ
#31
Too bad...

Quote by johnnynemo
It seems that every girl these days got something to sell
Giving you that come-on but you know too well
All the time she's talking to you secretly she's sizing up your wallet
You've got to smell like money boy to turn them on
They're looking for that label that says Yves Saint Laurent
She'll tell you that she's hot for you but when you're gone
She's going through your pockets


was never answered.

So the last couple dont count and we are still on this.
JohnnyNapalm
UG Board King
Join date: Jan 2006
1,727 IQ
#32
Quote by greenbottlecap
I don't wanna waste my time
Standin like a sucker in the longest line
Waitin for the package deal
Waitin round just to find something real


Moonwalk Mafia- INDK

hold on, I'll put some lyrics in a sec.
"This shit here's called Death"
"What the fuck? You mean I'm gonna hit this shit and die?"
"No Nigga! I said Deaf. You hit this and you aint gonna hear shit!"
johnnynemo
Registered User
Join date: Dec 2004
1,245 IQ
#34
The song was Girl That I Love by the Idols.

Since no-one got it, I'll try something easier.

The pope says to the Atheist
In God's name, I do swear
You're searching blindly in the dark
for something that's not there

The atheist says to the Pope
There's no way of getting round it
You too were searching in the dark
For nothing, but you found it


HINT: It's NOT some nu skool, crappy, pop punk band
ss311
Bertrand Russell
Join date: Jul 2005
4,096 IQ
#35
the Blood Megalomania? found that on an old mix
ss311
Bertrand Russell
Join date: Jul 2005
4,096 IQ
#37
you speak of rastafari, but how can you justify belief in a dog that's left you behind? you've simply filled the gap between the upper and lower class and your faith merely keeps you in line. an amalgamation of jewish scripture and christian thought. what will that get you? not a **** of a lot. take a look at your promised land. your deed is that gun in your hand. mt. zion's a minefield. the west bank. the gaza strip. soon to be parking lots for american tourists and fascist cops. **** zionism. **** militarism. **** americanism. **** nationalism. **** religion
ss311
Bertrand Russell
Join date: Jul 2005
4,096 IQ
#39
you got the band right nemo but the title of the song on the back of the cd I have is different to that.
johnnynemo
Registered User
Join date: Dec 2004
1,245 IQ
#40
I think you better look again.

"Haile Sellassie, Up Your A$$" is track 8 on Propagandhi's "How To Clean Everything".

What does your say?