whereami
ya'll razzin' on ma chain
Join date: Sep 2005
335 IQ
#1
I recently got into them and I think they're pretty swell. I think they're still in or just got out of highschool or something but yeah that is besides the point.

here you go, check it out.

myspace

purevolume

enjoy
yes m'am
Last edited by whereami at Mar 15, 2006,
Paint
UG Addict
Join date: Apr 2005
946 IQ
#2
i hate this band.
if i cut off your arms and legs
and wrap you in some fucked-up cocoon,
would you still look at me and say
"you can't catch what you can't see"
well i caught you honey,
like the clap sugar.
what do you think of that?
PiNk_ThE_pUnK
Bookstore Core
Join date: Jan 2003
1,107 IQ
#3
I shall listen to them a bit later but I love the intelligent use of grammar in their name. Also I bet the singer loves saying 'Yo! We're Drop Dead Gorgous!'.
All-O-Gistics:

Thou shalt always go for greatness
Thou shalt not commit adulthood (ALL)
Thou shalt not partake of decaf (ALL!)
Thou shalt not have no idea (ALL)
Thou shalt not allow anything to deter you in your quest for all (ALL!)
whereami
ya'll razzin' on ma chain
Join date: Sep 2005
335 IQ
#4
^^not as much as the girls on myspace love saying it...damn scene kids
yes m'am
RHCPhysco8
UG's 3rd String QB
Join date: Sep 2004
478 IQ
#5
****
Quote by trev913
RHCPhysco for the win.



Quote by rmr024
poop? i put it in a blender from time to time



Member of the We Have Better Taste Than You club
PM DorkusMalorkus with a list of your favorite bands to join.
Paint
UG Addict
Join date: Apr 2005
946 IQ
#6
Quote by RHCPhysco8
****



...
if i cut off your arms and legs
and wrap you in some fucked-up cocoon,
would you still look at me and say
"you can't catch what you can't see"
well i caught you honey,
like the clap sugar.
what do you think of that?
xdespairfactor
UG Addict
Join date: Feb 2004
814 IQ
#7
they should drop dead.


(you all were thinking it)
Schecter C-1 Classic
Marshall JCM 2000 TSL 602
Line 6 DL-4
Line 6 FM-4
Boss MT-2
MXR Phase 90
Dunlop Cry Baby Wah Limited
Electro Harmonix Small Stone
RHCPhysco8
UG's 3rd String QB
Join date: Sep 2004
478 IQ
#8
haha i was gonna say that but i figured that i'd let someone else take the honors.
Quote by trev913
RHCPhysco for the win.



Quote by rmr024
poop? i put it in a blender from time to time



Member of the We Have Better Taste Than You club
PM DorkusMalorkus with a list of your favorite bands to join.
GATORSMASH
Registered User
Join date: Dec 2005
37 IQ
#9
ha ha ha ha ha!

ok

chris, alex, garett

who posted this
dummies
hXcMacbeth3
Registered User
Join date: Nov 2004
256 IQ
#10
well i went in thinking i would hate them...but suprisingly i was impressed...they seem pretty good to me
Originally posted by thestrumbum
the scream is so powerfull. my balls started two steppin.
Gomorrah
Dissertation 14
Join date: May 2005
577 IQ
#11
Clicked on their myspace link, saw their band picture, ex - ed out before the song came on. That might be the worst band pic, ever.
Quote by JobForACowboy
um, yes it is.

sry if you havent heard of it, death metal bands that wear girl jeans = emodeath
whereami
ya'll razzin' on ma chain
Join date: Sep 2005
335 IQ
#13
didn't want to start another thread about them so....these guys just started touring a lot more throughout the u.s. and they're coming to canada....has anyone seen them live? and are they any good?
yes m'am
metalcorist
Banned
Join date: Jul 2006
30 IQ
#15
Quote by whereami
^^not as much as the girls on myspace love saying it...damn scene kids

well done.
hXcMacbeth3
Registered User
Join date: Nov 2004
256 IQ
#16
yeah most perople will probably hate them on Ug cuz they are scene but i cant get enough of them, i wanna see them live, i wonder if they are coming through dallas/ft worth anytime soon
Originally posted by thestrumbum
the scream is so powerfull. my balls started two steppin.
Failure
yeah, i'm back.
Join date: Mar 2003
12 IQ
#17
I can't do their vocalist. His voice sounds so.. whiney?
the first step to revolution is conciousness,
so i won't stop screaming at you until this all makes sense.
MachineHeart
Registered User
Join date: Jul 2006
140 IQ
#18
dude i love drop dead gorgeous. Theyre singer sounds like a little girl chokeing.


WHY DO IT JUST FOR THE FASHION!!!!!!!!!!!!!
pacoasterrider
- - -
Join date: Sep 2005
1,162 IQ
#19
Quote by hXcMacbeth3
yeah most perople will probably hate them on Ug cuz they are scene but i cant get enough of them, i wanna see them live, i wonder if they are coming through dallas/ft worth anytime soon



pretty much the same here, im sure they'd be fun to see live. There nowhere near my favorite band but there alright
pullmeunder
Walking Wounded
Join date: Oct 2004
459 IQ
#21
I like them a lot.

Gear
Gibson Explorer
Epi Les Paul Standard


Amp
B-52 AT-100 Half stack.

grace13
enjoy incubus
Join date: Jun 2004
21 IQ
#22
Quote by pullmeunder
I like them a lot.



word.
"I would lock her in a room full spiders & let her think about what she's doing 2 the youth of america"brandon boyd on britney spears
Itsme
Unleashed
Join date: Oct 2003
153 IQ
#23
Good band
[:
really enjoy them
For Myself, For My Friends, For My Family