#4
Lucky bastard.
- Treat people the way you would like to be treated.
- Don't do to others what you wouldn't like others to do to you.
- Live and let live.
- Always tell the truth.
- If someone looks at you, just give them a nice smile they won't soon forget
#5
I saw them in April.
O.K.

“There's never enough time to do all the nothing you want.”
~ Bill Watterson


O__o
#6
Quote by gimme_fuel_89
I'd kill to go to that...... I'm not old enough .

Me too.
I really wanted to see Psycroptic.
#7
Quote by gimme_fuel_89
I'd kill to go to that...... I'm not old enough .




Sucks to be young!
Quote by zachbino57
CSguitarvocal is correct as usual, pepsi tastes much better out of a can.


Quote by TWISTEDFender
And CSguitarvocal for teh win.
#8
Quote by Impaler
Me too.
I really wanted to see Psycroptic.


Yeah, Psycroptic was the main attraction for me as well.

I think they're supporting The Black Dahlia Murder in November and that's all ages, so I'll probably just see them there.
#9
Quote by gimme_fuel_89
Yeah, Psycroptic was the main attraction for me as well.

I think they're supporting The Black Dahlia Murder in November and that's all ages, so I'll probably just see them there.

I didn't know about that. I hope I can go.
#11
mother****er. id love to see Corpse and Psycroptic together. i've seen Corpse recently, and they were ****in quality.
#16
Quote by kirkisking
I saw Morbid Angel last April.

/nobody cares



in guam? ROFL


...they didnt come to NZ
Youtube covers

[url="http://www.youtube.com/user/MrJumboHumbo[/URL"]
#17
Quote by Night_Lights
in guam? ROFL


...they didnt come to NZ


no, in Washington. n00b.
My Last.FM page. Add me!

Quote by severed-metal
I frequent so many big dick forums it's ridiculous


PSN name: sixty5days
#18
I would go if i had the chance but i'm like 5000 miles away from the concert scene. lol. Have fun though.
I put a dollar in a change machine. Nothing changed.
#19
Psycroptic ****ing blows, why the hell does everybody like them?!

ugh.



But CC...that would be worth seeing.
Quote by HuckIt
My weirdest dream would have to be when I dreamed that I met this chick I really liked and wanted to practice sex, so I practiced on some guy I met at a gas station...that was pretty screwed up.
#20
Quote by LedZeppelin
Psycroptic ****ing blows, why the hell does everybody like them?!

ugh.



But CC...that would be worth seeing.


I find both bands meh, but I find it ironic that you say you like music that is actually original, yet you listen to Cannibal Corpse...
My Last.FM page. Add me!

Quote by severed-metal
I frequent so many big dick forums it's ridiculous


PSN name: sixty5days
#21
I didn't say everything I listen to had to be original. And I don't listen to a lot of gore, so CC is fairly unique to me.
Quote by HuckIt
My weirdest dream would have to be when I dreamed that I met this chick I really liked and wanted to practice sex, so I practiced on some guy I met at a gas station...that was pretty screwed up.
#22
Quote by kirkisking
I saw Morbid Angel last April.

/nobody cares



Lucky Bastard count: 2


BTW how was it?
- Treat people the way you would like to be treated.
- Don't do to others what you wouldn't like others to do to you.
- Live and let live.
- Always tell the truth.
- If someone looks at you, just give them a nice smile they won't soon forget
#23
Quote by SorrowIsMe
Lucky Bastard count: 2


BTW how was it?


Fucking sweet. I so fucking wanted to talk to Trey, but I couldn't. Behemoth wasn't so bad either.
My Last.FM page. Add me!

Quote by severed-metal
I frequent so many big dick forums it's ridiculous


PSN name: sixty5days
#24
Just got back from this gig just now, it was ****ing unreal, george is a damn maniac, how his head is still attached to his neck is beyond me. His shrieks and growls are just ace. I am so pumped, ****.
#25
What neck? You mean that tree trunk attaching his head to his shoulders?
THE TREND IS OVER
YOU WON'T NEED THAT ANYMORE
ITS ON SALE AT THE FUCKING DOLLAR STORE
#26
Hahaha, yeah his neck is about as thick as his shoulders. He's ****ing awesome live though. Saw them at Sounds of the Underground, set was way too short.
Ride the dragon toward the crimson eye...


Vaginal Destruction

^ Do you like sludgey stoner/doom? Well then you should try Vaginal Destruction
#28
Saw them last night, ****ing sweet. All three bands put on a pretty good show, even the openers Plague - pretty tight, and they know their **** on the instruments. CC put on a great performance, and the sound wasn't ****ed this time, like it was at the kreator show

“Who are you then?.."
"- I am part of that power which eternally wills evil and eternally works good.”
KULTURKAMPF
lastFM
#29
Quote by kirkisking
Fucking sweet. I so fucking wanted to talk to Trey, but I couldn't. Behemoth wasn't so bad either.



Ahh no problem man!

Just leave him a message at his very own personal Myspace!
- Treat people the way you would like to be treated.
- Don't do to others what you wouldn't like others to do to you.
- Live and let live.
- Always tell the truth.
- If someone looks at you, just give them a nice smile they won't soon forget