Page 1 of 2
#1
Pretty simple. All you have to do is post a picture of a bassist. When one person gets it right, he/she gets to post a new picture of a bassist.

I'll start with a dead easy one.
Attachments:
img412c645cec2c8.jpg
#2
uhm i do believe this is flea... it doesn't help it says RHCP at the bottom

Member of UG's Mac users club. PM Metalstillsucks if you are wanting in.

Quote by hendrixmusicman
whats IMO? like Emo? If imo is emo, then buddy, you can just shut up because im in the anti emo army. same with the veggies. I'm classic rock all the way.
#3
Quote by pink chili
uhm i do believe this is flea... it doesn't help it says RHCP at the bottom


yeah i know, that's why i said it was dead easy so this thread can get started off.
anyway, you're right, so it's ur turn to post a picture.
#7
cliff burton


this one should be very easy. and the pic is cool as hell too

Quote by Virgil_Hart05
to be honest I think his hair looked awesome long, and he was quite sextastic to be honest... I'd do him

haha, you'd do me....

The Tim Sawyer of the Primus Sucks Club. PM StratEnRegalia to join.
Last edited by purple-giraffe at Aug 3, 2006,
#8
you know, it would be a little harder if the name of the person wasnt in the picture name
Recognised by the Official Who To Listen To List 2012


Quote by steven seagull
You don't argue with tubadude on Washburn-related matters, he flosses with the G string from a set of 0.12's y'know....and it's WOUND!
#9
Quote by tubadude
you know, it would be a little harder if the name of the person wasnt in the picture name


okay, new rules:

When posting a bassist, post the name of the band but not the bassist to make things easier.

i have no idea who that is
#10
Quote by TheJam
okay, new rules:

When posting a bassist, post the name of the band but not the bassist to make things easier.

i have no idea who that is


if you post the band, finding the bassist would be too easy. and how do you not know who that is

edit: ok the afro was his hairstyle for a very short time, so that may make it a little harder, but its still very easy
Quote by Virgil_Hart05
to be honest I think his hair looked awesome long, and he was quite sextastic to be honest... I'd do him

haha, you'd do me....

The Tim Sawyer of the Primus Sucks Club. PM StratEnRegalia to join.
#11
its les claypool, no? that picture is named primus)
anyways, this is an old one, you may get it

Recognised by the Official Who To Listen To List 2012


Quote by steven seagull
You don't argue with tubadude on Washburn-related matters, he flosses with the G string from a set of 0.12's y'know....and it's WOUND!
Last edited by tubadude at Aug 3, 2006,
#12
Quote by tubadude
its les claypool, no?

right-o

edit: damn, i forgot to change the name of the file when i uploaded it, ah well. the brown album era les is
Quote by Virgil_Hart05
to be honest I think his hair looked awesome long, and he was quite sextastic to be honest... I'd do him

haha, you'd do me....

The Tim Sawyer of the Primus Sucks Club. PM StratEnRegalia to join.
Last edited by purple-giraffe at Aug 3, 2006,
#13
billy sheehan? *total guess*
Quote by Virgil_Hart05
to be honest I think his hair looked awesome long, and he was quite sextastic to be honest... I'd do him

haha, you'd do me....

The Tim Sawyer of the Primus Sucks Club. PM StratEnRegalia to join.
#15
yep, mr sheehan
Recognised by the Official Who To Listen To List 2012


Quote by steven seagull
You don't argue with tubadude on Washburn-related matters, he flosses with the G string from a set of 0.12's y'know....and it's WOUND!
#16
noone who guessed it posted, so:

Quote by Mr. T
"Mr. T defines love as the reluctance to murder. If you're still alive, it's because Mr. T loves you."
#21
kinda reminds me of jerry cantrell. obviously isn't though
Quote by FunkMaster

you know you're a bassist when your GF loves you for your fingering technique
#23
Quote by TheDistrict
Kristoffer Gildenlöw ?


Coooo-reccto! Congrats on knowing who Kris is.
haha
#25
you?
Member of UG's Mac users club. PM Metalstillsucks if you are wanting in.

Quote by hendrixmusicman
whats IMO? like Emo? If imo is emo, then buddy, you can just shut up because im in the anti emo army. same with the veggies. I'm classic rock all the way.
#29
there's a gamecube in the back, so it can't be an old guy
Inquisitor of the zeppelinism church, PM TheHeartbreaker to join

Member of UG's VIVA MEXICO CLUB


Quote by Aidy Damage
I'm a sweet transvestive from transexual Transylvania
#30
he's picture003
Inquisitor of the zeppelinism church, PM TheHeartbreaker to join

Member of UG's VIVA MEXICO CLUB


Quote by Aidy Damage
I'm a sweet transvestive from transexual Transylvania
#33
ok so does anyone think this has started out bad?
good idea!
some ignorant people though...
most of these bassists are easy!
honestly... i died a little inside

the bassist out of queen i forgot his name?!

aargh...


*sigh*
anyways....

MM Stingray-MM Sterling-Austin Intruder-De-fretted Slammer-GK 115SBX-GK 1001RB-II-Fender Rumble 100-RB 5 Piece Prumkit-Burswood Acoustic-Squire Strat

Quote by Forcemaster
Dude, your hair owns.
Have a pie.


www.myspace.com/thedeathbynumbers
#34
Matt Freeman? Maybe? I dunno...
If I am right:
of the Godlike, Archaic, But Sexy Instrument Players. PM kmbuchamushroom to join.

Member #4 of the Truthiness Club, PM Zeppelin08 to defend all things truthiness.
Last edited by Casual Karma at Aug 4, 2006,
#36
How about this guy? Might be a toughie...

(Invalid img)
Last edited by smb at Aug 4, 2006,
#38
But yours is too easy! It's Chris from Muse.

You'd think since Muse live in Devon they'd play down here sometimes... damn them. Anyway, mine still stands.
#39
Mine stands too, as that isn't Victor Wooten...O.o
of the Godlike, Archaic, But Sexy Instrument Players. PM kmbuchamushroom to join.

Member #4 of the Truthiness Club, PM Zeppelin08 to defend all things truthiness.
#40
am i right in saying thats a B.B.King sign in the back of that photo of the 6 string fodera player?
Page 1 of 2