#1
well
ive been thinking about getting a boss dd 20
but i need to know some things

so, for anyone that has played one:
1. is it worth it.

2. it looks like there are 2 pedals on it, what do they do?
#2
well its quite expensive so you should consider this, it has 23 seconds of delay which explains the huge price, but will you ever use 23 seconds of delay? it is a nice pedal tho
#3
23 seconds? WTF would you ever use that for?
My Gear:

Washburn WI14 Electric
Washburn D10s Acoustic
Marshall MG100HDFXR Special Edition
Marshall MG412AR Special Edition

Quote by Danno13
^Xenn is my favorite MG owner EVAR.

Quote by jj1565
^ Xenn fav MG user evar
#4
oh trust me i will find a use

plus its about 40$ less then the other one that i was looking at

wait that 23 seconds,
that is the recording/looping/whateveryouwanttocallit thing right?
if thats the case then thats nothing
there is this other pedal that can record up to 16 minutes
Last edited by superunknown at Aug 10, 2006,
#5
Quote by superunknown

wait that 23 seconds,
that is the recording/looping/whateveryouwanttocallit thing right?
if thats the case then thats nothing
there is this other pedal that can record up to 16 minutes



You are thinking of a looper pedal mate

To threadstarter; Go try it perhaps?
You won't be around forever girl, you gotta grab life with both hands.

Gear:
USA Fender Telecaster
Tweed Fender Blues Junior
Boss DD-3
Boss RC-2
Boss BD-2
Boss GE-7
Dunlop 535Q Crybaby Wah
Handmade AB box
MXR Micro Amp Clone
#6
Quote by superunknown
oh trust me i will find a use

plus its about 40$ less then the other one that i was looking at

wait that 23 seconds,
that is the recording/looping/whateveryouwanttocallit thing right?
if thats the case then thats nothing
there is this other pedal that can record up to 16 minutes


no you play a note and 23 seconds later it will come out of the amp. but in stereo i think it becomes 46 seconds
#8
Quote by atticus_08
Get the digi delay by digitech.... It has everything you need.


Does it have 23 seconds of Delay?
Member #10 Of The Black Tooth Grin: Dimebag Memorial Club. PM Narmi To Join
#9
hmm...yeah i only got confused because most of the delay pedals ive seen (almost all actually) have some sort of looping function.


Quote by azn_guitarist25
no you play a note and 23 seconds later it will come out of the amp. but in stereo i think it becomes 46 seconds

Quote by Matt_M_2002
You are thinking of a looper pedal mate

To threadstarter; Go try it perhaps?



oh hey guess what i just read off of one of the reviews on musicians friend

One of my favorite features is the "SOS" setting. It allows you to record up to 23 seconds of loop, and play over it as many times as you'd like


lol
Last edited by superunknown at Aug 10, 2006,