#1
I know some of you people are like "who cares its death metal, you cant understand them" but thats what makes death metal bands death metal (and the riffage)

Sorta rough draft got the name idea from a little improve thing i have to do about war in theatre and dethklok from metalacoylpse

And just to help the feel of it ima put guitar breaks and stuff like that

WarDeth

[brutal guitar intro]

GO....

[more riffage]

soldiers
bowing to there king
facing there apocolypse
wishing to be set free....

[small shred riff]

out on the battle field
bodies burn left and right
blood spilled for there country
no end in sight...

let them bleed

let them bleed

let them bleed

wardeath....

let them bleed

let them bleed

let them bleed

wardeath

eooo

[solo]

time for the betrayal
if your tired of the fight
take your victims fears
and turn it into might...
make them suffer
for the hell they put you through
let there bodies rupture
and put them in there tomb

[solo]

{louder}
LET THEM BLEED

WARDEATH.....

LET THEM BLEED

WARDEATH......

let them suffer on the floor
make them crawl through the door
take one leg then take one more

and
let
them
bleed

_____________________________

think of those last four as stacato notes

sorta short, but who cares.

plz rate this 1/10 only if u like death metal, dont spam it with death metal sucks, and stuff like that TIA
Quote by unfathomable_bo
Well it isnt hard to bend a string that has the tension of a piece of well cooked spaghetti, especially when you have hands like goalkeeper gloves


My songs: (more to come) (C4C's)
Screams fell silent underneath the black sun
#2
That kicks ****ing ass!
Crazed Metal Guitarist/Vocalist

A recent study shows that 92% of all teenagers have moved on to rap music. Put this in your profile if you are one of the 8% who stayed with the real music
#3
mm I realy dont like it srry, it doesnt flow well and some things just dont make sence.
this part i do like a bit probably cause it makes the most sence and it flows the best:

time for the betrayal
if your tired of the fight
take your victims fears
and turn it into might...
make them suffer
for the hell they put you through
let there bodies rupture
and put them in there tomb


Altough the first sentence doesnt make sence to me In my eyes using the knowledge you have of your enemy to succeed in battle, isnt betrayal.
But maybe i misunderstood. Oh and btw i dont dislike death metal.

Crit for crit? link is in my signature.
London city(with mk IV mod) 50 watt tube
Vox AD15VT
Marshall 1960 4x12 cab
EH Big muff (SU )
Squier strat (customized w/ emg's and fender parts)
Ibanez acoustic (with active pu)
Ibanez 12string acoustic
www.myspace.com/tubelightband
#4
sorry its a rough draft but the betrayal is a twist in the plot, towards the king and the commandors

p.s. its since lol

thx anywho

edit: d@mn dutch lol jk i like ur song, expesially the thought of the parts, with a instrumental inbetween
Quote by unfathomable_bo
Well it isnt hard to bend a string that has the tension of a piece of well cooked spaghetti, especially when you have hands like goalkeeper gloves


My songs: (more to come) (C4C's)
Screams fell silent underneath the black sun
Last edited by Stolenidentity1 at Aug 29, 2006,
#6
I would sing (growl) it and show every one but i dont have anything to record it with

thx for the replies

pearl you have been sigged give yourself a pat on the back woOTs
Quote by unfathomable_bo
Well it isnt hard to bend a string that has the tension of a piece of well cooked spaghetti, especially when you have hands like goalkeeper gloves


My songs: (more to come) (C4C's)
Screams fell silent underneath the black sun