#1
wooo i love colorado!

anyone else?
signitcha
Schecter C-1 Classic
Peavey 5150 2x12 Combo
MXR 10 Band EQ
#4
whew snow day!!!! what school district are you from?
I am Father Jimmyius Crowley, Arch Bishop and cruasder of Zepplinism. PM Heartbreaker to join me and my brethren in our religion.
So I went renegade... What you gonna do about huh? IM FREAKIN EVIL GEZUS !!!!
:stickpoke:
#5
Quote by Gezus666
whew snow day!!!! what school district are you from?


st. vrain
signitcha
Schecter C-1 Classic
Peavey 5150 2x12 Combo
MXR 10 Band EQ
#6
It's sixty degrees in Va right now, which is odd. Usually around here it's at least down in the 30s or 40s by now.

I want the cold. Cold=snow
Cory is a girl's name too.

myspace.com/corysmash

aim me at corysmash196
#8
st. vrain

sweet. I go to creek.
I am Father Jimmyius Crowley, Arch Bishop and cruasder of Zepplinism. PM Heartbreaker to join me and my brethren in our religion.
So I went renegade... What you gonna do about huh? IM FREAKIN EVIL GEZUS !!!!
:stickpoke:
#9
Yeah we've only had a cm of snow or so... normally we are into a few feet and stuff... and it's staying fairly warm, 30's & 40's. Not a bad winter here in Iowa ya know lol.


What are we waiting for?

Crate GT1200H --> Crate Mini-Cab 4x14"
Ibanez Gio
Cort X-2
Ibanez RG7321 7-String
Ibanez GSR190 Bass
#10
Quote by Gezus666
st. vrain

sweet. I go to creek.


nice, i was there last night
signitcha
Schecter C-1 Classic
Peavey 5150 2x12 Combo
MXR 10 Band EQ
#11
I live north of Toronto and I haven't seen snow over a month and like TechnicolorBoy I'm still not back from my break. I love Canada haha
hug your local pug dealer!
#12
Im also not back from my break ..back monday


and right now its like..raining out.


what the hell.


I also live in Canada


so does this mean people cant make fun of us anymore for being so damn cold?..cause other places get snow and we get rain


meaning its not taht cold here anymore


we are ****ed.
Quote by Johnljones7443
Brad, you smell.

Quote by Slash_HuDsOn
brad you smell like my hairy left nut

#14
Quote by llama_guitarist
there seems to be no such thing in Utah, no matter how much it snows, so i'm sitting in school right now.


yeah our bus drivers are crazy so usually no matter how much it snows, we always have school.

BUT NOT TODAY!
signitcha
Schecter C-1 Classic
Peavey 5150 2x12 Combo
MXR 10 Band EQ
#15
Quote by TacoPaco9317
yeah our bus drivers are crazy so usually no matter how much it snows, we always have school.

BUT NOT TODAY!

haha, well how much did it snow? it only snowed like 2 inches here. Last week though it snowed around a foot or so. I think the last time anyone in Utah had a snow day was sometime in the early 90's.
#16
My county usually lets us out for anything over 2 in. because we live in the mountains and it's not safe at all for the people who live way up there. *coughmecough*
Cory is a girl's name too.

myspace.com/corysmash

aim me at corysmash196
#17
haha yeah colorado is awesome, i'm in cherry creek district and i go to cherokee trail
#18
i live in canada and its been a very warm winter. No snow= no snow days
last.fm
Quote by rockhard182
*opens happytimeharrys head* *finds nothing*

what a ripoff

Member #18 of the "Claudio Sanchez is God" Club. PM stepco12345 to join!
#19
January and it's 12 degrees celsius outside... global warming anyone? Now who can say there has not been a definitive change in the climate?

BTW I'm from Canada.