Page 1 of 2
Halli Hallo.
According to BS statistics, 92% of teens have moved on to rap. If you're among the 8% who doesn't consider rap to be real music, donate your brains, as you clearly aren't using them.
sind das alle?..hehe...hoffentlich nicht...
Ich bin ( by the way) Schweizer...
hail hitler!!!!! no seriously i cant speak german..i wish i could
Quote by dogfennell
Whats a "liemthe guy?"
eins zwei drei vier funf sekks seben acht neun zehn elf zwolf dreizehn vierzehn funfzehn sekkzhen zeibenzehn achtzehn neunzehn zwolfundzwanzig so on

Lol dont flame me please.. i only remember how they sound by voice
Quote by king_O_dudes

+1.

...but i dont really want to speak german
Quote by Charlatan_001
Uh-oh. People might mistake you for a homosexual if you buy a purple pedal.

Quote by Shredlet
You own an Rg2570E and you live in Australia I to you sir!
Quote by punk_metal
hallo ich bin joel. Das Ist MEin HAMBUrger

Eins, Zwei, Drei, Vier, Funf, Sechs, Sieben, Act, Neum, Zeh, Elf, Zwolf, Dreizehn, Vierzehn, Funfzeht, Sechszehn, Siebzehn, Achtzehn, Neunzehn, Zwanzig.

Hey guise lets count!
Ja ich bin geborener Koelner. Wohne inzwische aber schon in den Niederlanden seit 14 jahren...

Quote by idontloveyou
oh my.
you poor soul.
i'll go and slit my wrists for you so you dont have to.

Ich spreche Deutsch! Aber es ist nun nicht so gut, weil ich es fuer mehr als ein Jahr nicht gesprochen hab!
In der Schule habe Ich Deutsch gelernt!
Private guitar lessons available in West London, UK with an experienced and qualified tutor. Most subjects/styles covered. PM me for more information.
Kommt schon, wenn ihr kein Deutsch kennt, RAUS RAUS RAUS. Bloedkerle.
According to BS statistics, 92% of teens have moved on to rap. If you're among the 8% who doesn't consider rap to be real music, donate your brains, as you clearly aren't using them.
Quote by king_O_dudes

its HEIL
WITH AN E!!!!!!!!!!

....

And i guess you want to speak german so you can swear at people in german and they're like

I have learned german for 2 years in my school.

Well, I say learned, I have learned nothing apart from how to ask for chips, how to say what I'll do 'Nachstes Trimester' and wenn es regnet, gehe ich ins Kino or something.
I probably slaughter the grammar..

Quote by punk_metal
sekks ?

no ty
Quote by -BlackZeppelin-
Psh. I can can play fleshlight acoustically.

*masturbates*
Last edited by John W at Jan 28, 2007,
Quote by punk_metal
eins zwei drei vier funf sekks seben acht neun zehn elf zwolf dreizehn vierzehn funfzehn sekkzhen zeibenzehn achtzehn neunzehn zwolfundzwanzig so on

Lol dont flame me please.. i only remember how they sound by voice

12 and 20??
Quote by Fassa Albrecht
You can't prove that people DON'T walk on water. turn water into wine etc.
karnish workish?
when im with you, there's nothing I wouldn't do, i just wanna be you're only one. im gasping out of straws, taken aback by what i saw that night before when we were all alone...
Hallo habe, ich nie irgendeine deutschen Lektionen genommen aber ich machte Französisch für 5 Jahre. Ich benutze einen Übersetzer.
¤´¨留話 請留話 請在我說完後
¸.•´¸.•´¨¸.•¤¨哭泣我不在這裡 我不在那裡請在嗶一聲之後留
(¸.•´ (¸.•´ .•´(´¸.•¤´`¤下自己的秘密請在嗶一聲之後對話筒沾自喜請在嗶一聲之後對空氣唉聲嘆氣

我不在這裡 我人在哪裡 我想到哪裡¤

請在嗶一聲之後留下有聲的話題¤

請在嗶一聲之後分擔感情的問題¤

¤¤¤

Quote by GoodNite_AmyLee
Hallo habe, ich nie irgendeine deutschen Lektionen genommen aber ich machte Französisch für 5 Jahre. Ich benutze einen Übersetzer.

ja das merkt man, dass du einen übersetzter benutzt

und ja als österreicher kann ich auch deutsch
Seit niemals. Ich war in Amischule, hab nur Spanisch lernen gekonnt.

Aber jetzt wohn in Deutschland, musste Deutsch lernen.
Seit sechs Jahren lerne ich Deutsch - als ich jünger war mussten wir in der Schule mindestens eine Fremdsprache lernen, und ich habe gute Noten in Deutsch bekommen. Jeztz dass ich mit der Schule ganz fertig bin suche ich einen deutschen Brieffreund.
Sodomy in German is Analverkehr. that means 'anal traffic' when translated literally. Ich liebe Deutsch!
Member of UG's Tubgirl Virgins Club

Last.fm
ich kann auch deutsch. immerhin wohne ich ja in deutschland!
Ins Sowjetischem Russland Fleisch hast DU gegessen!

Mein name ist Otto Klaus Heinz, und Ich habe ein Geben Sie per Funkschau durch!
you guys DO know that I tried a similar thread about a year ago, which resulted in about 10 other threads in different languages. They all got closed, as this is an english speaking forum and threads in foreign languages get annoying.

Also verpisst euch allesamt und leckt mich am Arsch. Ihr könnt alle sowieso kein Deutsch.
naja, wer ein arsch ist will ein sein
ich kann detsch sprechen aber mein grammatik ist schlecht
btw ich komme aus estland
Hallo, spreche ich ein Deutsch. Bitte gehen Sie zu „die Gefahren, ein zu öffnen, glühen Stock“ Faden. Vielen vielen Dank!
Quote by GibsonPuppeteer
I've had the tiny ones in my mouth and accidentally swallowed a bit of the liquid, you should be all right.

Quote by cubs
whats happens if you get that stuff on your shirt? cus yesterday i was at a party and i got some on my shirt, will the stains go off?
man kann ja kaum untescheiden wer wirklich deutsch spricht odda nicht...( ironisch)...

Die übersetzer typen hören sich voll beknackt an
Ich spreche deutsch, aber nicht so fantastisch gut.
"A war is coming, I've seen it in my dreams. Fires sweeping through the earth, bodies in the streets, cities turned to dust. Retaliation..."

Check out my amazing band!
An Abstract Illusion
Die Socken und die Autos dürften nicht mehr stinken,
Ich würd' jeden Morgen ersmal ein Glass Champus trinken.
Ich wär' chicker als der Schmidt und dicker als der Strauß,
Und meine Platten kämen ganz gross raus!
Reinhard Mey wäre des Königs Barde,
Paola und Kurt Felix wären Schweizer Garde.
Vorher würd' ich gerne wissen, ob sie Spass verstehn,
Sie müssten 48 Stunden ihre Show ansehen...!
Quote by king_O_dudes

damn...i was going ta say that
Because footstools are cool - UG's Classical Guitarists

[quote="'']Congratulations! You have won the award for the most irrelevant thing ever said in a thread!
sieg heil!
Quote by GibsonPuppeteer
I've had the tiny ones in my mouth and accidentally swallowed a bit of the liquid, you should be all right.

Quote by cubs
whats happens if you get that stuff on your shirt? cus yesterday i was at a party and i got some on my shirt, will the stains go off?
Page 1 of 2