Page 1 of 2
#11
Eunics!!!!!!!!!!!!
Edit: Damn you Striketalonx !!! lol
Originally Posted by Lemoninfluence
he shoved a pole up the lads arse.

he didn't bumshag him.
Last edited by rancidrocker at Jan 28, 2007,
#12
Where are your testicles now?
O O O O O O O O O O
O O O O O O O O O O
O O O O O O O O O O
O O O O O O O O O O
O O O O O O O O O O
O O O O O O O O O O
O O O O O O O O O O
O O O O O O O O O O
O O O O O O O O O O
O O O O O O O O O O
O O O O O O O O O O
#14
when those kids hit puberty their voice will drop about 4 octaves and that'll be their shitty pop choir career over
Quote by bassmanjoe08
Dan

Don't stop being you <3


Quote by fatgoogle
I think after this relentless adding for the last 10 mins, that Dan is the coolest looking. Goddamn welsh people and my great etc etc etc etc etc granddad is welsh.
#15
When has puberty not sucked?
¤´¨留話 請留話 請在我說完後
¸.•´¸.•´¨¸.•¤¨哭泣我不在這裡 我不在那裡請在嗶一聲之後留
(¸.•´ (¸.•´ .•´(´¸.•¤´`¤下自己的秘密請在嗶一聲之後對話筒沾自喜請在嗶一聲之後對空氣唉聲嘆氣


我不在這裡 我人在哪裡 我想到哪裡¤

請在嗶一聲之後留下有聲的話題¤

請在嗶一聲之後分擔感情的問題¤


¤¤¤

#20
Their adverts were all over TV around Christmas. They can sing, but we'll be laughing when puberty hits them. Hah hah hah.

And what was Kate wearing?! I'm positive she isn't prgnant in that clip, so she has no excuse.
The will to neither strive nor cry,
The power to feel with others give.
Calm, calm me more; nor let me die
Before I have begun to live.

-Matthew Arnold

Arguments are to be avoided; they are always vulgar and often convincing.
#21
Oh my God.

I almost exploded during the part in the middle.
Quote by guitar_god22

thats about south africa tho...which isnt poor at all.
Quote by RyanInChains9
yea venezula is just the richest country in the world...
#22
I used to fancy the crap out of that presenter when I was younger.

As for the video:

Can anyone say unreachable octave?
Proud owner of an Engl Thunder 50 Reverb and an Ibanez S470

"The end is extremely fucking nigh..."
#23
I've been watching some of their other videos. Two of them are twelve, one's ten. They'll do one too many live performances soon and all of a sudden one will just crack, and the show presenter/s will try desperatly not to laugh. I vote they go castration.

And Ben from GMTV is hot
The will to neither strive nor cry,
The power to feel with others give.
Calm, calm me more; nor let me die
Before I have begun to live.

-Matthew Arnold

Arguments are to be avoided; they are always vulgar and often convincing.
#27
omg man they sing high thats pretty freaky
We may be divorced..... but we're still cousins

I came 2nd in the January 2007 Punk-0-Matic Tournament
Quote by Rankles
I frequently put capes on all my teeth and they go out fighting crime together.
#28
Quote by sadistic_monkey
Edit: Ok, they can sing. But there is NO feeling there, in the slightest.

+1

I like Clapton's version better.
#31
Maybe they will be casteroties?
Quote by Zeppfreak170
I onece dumped a girl that I was seeing who already had a boyfriend... So anyway she put on like a stone and i dumped her telling her it was because i felt really guilty etc etc.

But really it's cos she got fat!

No fat chicks !
#33
holy fuck. those kids voices are so high. god. i had to turn that shit off
Ticking away the moments that make up a dull day
You fritter and waste the hours in an offhand way
Kicking around on a piece of ground in your home town
Waiting for someone or something to show you the way
#35
Great, now im gonna have nightmares.
For long you live and high you fly
But only if you ride the tide
And balanced on the biggest wave
You race toward an early grave.


Ben Hamelech
#37
Is youtube being really slow for everyone else or is it just me?
God knows I don't want to be an angel

PSN ID: MattIgoe
Wii ID: 7810 3870 3554 5359
Gamertag: MattIgoe
#38
Quote by fourstringpunk
If puberty doesnt hit them soon, my baseball bat soon will.


Most of the important things


in the world have been accomplished


by people who have kept on


trying when there seemed to be no hope at all
#39
Quote by fourstringpunk
If puberty doesnt hit them soon, my baseball bat soon will.


haha
For long you live and high you fly
But only if you ride the tide
And balanced on the biggest wave
You race toward an early grave.


Ben Hamelech
#40
The best bit about that was that at the end a link to an Alizee video came up.

Why was the threadstarter searching the internet for "choirboys"? o_0
Page 1 of 2