#1
..the words "look out fag, there's gonna be a fight" enter my mind. Just thought I'd tell everybody who doesn't care.

(It's from the song In The Pit by Reel Big Fish. Also, it's pretty obvious this thread has no point, so saying thet is pointless (just like this thread))
Last edited by th4t_1_k!d at Feb 2, 2007,
#5
*forsees Bobbert.


There's no point to this thread.

EDIT: damn, you got before me.
Get off my lawn.
#8
Dude Bobbert, easily the coolest guy I have seen on this website, I can't tell if its the hyrogryphics or how he knows like 20 different languages, I just smile every time I see Bobbert.
"Guitarmen, wake up and pluck wire for sound, let 'em hear you play"
-Charlie Christian
"You have to give people something to dream on"
-Jimi Hendrix
"I try to make any guitar do what I want it to do"
-Slash
#10
Quote by Bobbert
and it is



what? What is with the pit...tonight, its ****ing annoying.
On vacation from modding = don't pm me with your pish
#12
Dude Bobbert, easily the coolest guy I have seen on this website, I can't tell if its the hyrogryphics or how he knows like 20 different languages, I just smile every time I see Bobbert.

I agree with ya there man
OAKLAND A's - 9 TIME CHAMPS!!

DUKE BLUE DEVILS - 4 TIME CHAMPS & 19 TIME ACC CHAMPS!!

OAKLAND RAIDERS - 4 TIME LEAGUE CHAMPS!!

GOLDEN STATE WARRIORS - 3 TIME LEAGUE CHAMPS!!

SAN JOSE SHARKS - NONE LOL!!
#13
Quote by meh!
what? What is with the pit...tonight, its ****ing annoying.

Luckily I got on pretty drunk.
#14
it's definitely time for bed
On vacation from modding = don't pm me with your pish
#16
ok, totally unrelated, but wtf is up with Bobbert's damn heiroglyphics.....
My Gear
Schecter C-1 Hellraiser
Peavey Valveking 112
Line 6 über-Metal Pedal

Quote by pwrmax
All you care about is looks? No wonder you have it hard.

Quote by srvflood
You can't have sex with her personality.
#17
Quote by shadowsoldier08
ok, totally unrelated, but wtf is up with Bobbert's damn heiroglyphics.....



I've been asking him to change languages whenever he says *closed* and I thought of Egyptian...

Apparently he loves the pretty pictures now.
Get off my lawn.
#18
Quote by shadowsoldier080
ok, totally unrelated, but wtf is up with Bobbert's damn heiroglyphics.....

I'll Bobbert your Hieroglyphics in a minute!
I'LL PUNCH A DONKEY IN THE STREETS OF GALWAY
#19
Quote by ericgentz
Dude Bobbert, easily the coolest guy I have seen on this website, I can't tell if its the hyrogryphics or how he knows like 20 different languages, I just smile every time I see Bobbert.

#20
I'd sig all ya'lls if i had enough room
Quote by TechnicolorBoy
Someone say something funny.


i like how your bathing suit feels on my ...anus???
#21
Quote by Bobbert
I'd sig all ya'lls if i had enough room
i like how your bathing suit feels on my ...anus???

Your sigs are all bogus. I want you to burn.
#22
Quote by Zuka
Your sigs are all bogus. I want you to burn.



Drunk and cranky? hah
Get off my lawn.
#23
Quote by Zuka
Your sigs are all bogus. I want you to burn.

actually they are all genuine, i can prove it too if i wanted
#25
Quote by Bobbert
actually they are all genuine, i can prove it too if i wanted

Bogus as in wrong, stupid. Not validity, sheeesh...
#26
Quote by th4t_1_k!d
..the words "look out fag, there's gonna be a fight" enter my mind. Just thought I'd tell everybody who doesn't care.

(It's from the song In The Pit by Reel Big Fish. Also, it's pretty obvious this thread has no point, so saying thet is pointless (just like this thread))

Woah....I didn't know you kid have parenthesies (sp?) inside parenthesies.....woah.
#27
Quote by Zuka
Bogus as in wrong, stupid. Not validity, sheeesh...


your drunk what do you know,and i dont know what i've ever done to you to make you so mean to me