#1
The title explains all....What do people taste like? Not in a cannibal way or anything but to me they taste like chicken. Your thoughts?
Quote by GodofGuitar1991
you are a real guitarist when you are not ashamed about masturbating to musicians friend magazine.
#2
salty.
Quote by TheGuitarDreams
Ghandhi was the greatest shredder ever.

Quote by Siftings
Ian Mackaye confuses a shot of heroin with his insulin, and hilarity ensues.
#4
As in just the skin or have you actually eaten another human being?

Well, the meat gets its taste from what the animal eats...and since we humans eat lots of junk, I don't think we taste too good.
#5
I'd say pork.
The will to neither strive nor cry,
The power to feel with others give.
Calm, calm me more; nor let me die
Before I have begun to live.

-Matthew Arnold

Arguments are to be avoided; they are always vulgar and often convincing.
#6
probably bad. which is why you dont see a eat humans restaurant next to mcdonalds.
#10
Quote by Tyrannous
They taste like cheese

pfft, noobs
Quote by jxljxl
Fais wins at life


The obscenely young leader of the Laney Cult


Member of the EHX Guild
#11
Quote by kidsilcon
apparently the back bottom part of your finger is the most tasty.


all that i could think about was why i was sat here chewing the bottom part of my finger, just because you suggested it.

i can never really taste anything though, unless they've moisturised cuz then they just taste vile.

i can't believe i'm actually getting into this...
#12
Uhh... Good?
Quote by SForbz-Rockstar
You're a bald gopher with wings that lives in the countryside, working on a farm.


Quote by Bubban
Having sex in a pool full of jello? How strangely erotic. No, not just any sex, butts-*gets shot*

God bless the underdog and God bless the antihero.
#13
Quote by sashki
As in just the skin or have you actually eaten another human being?

Well, the meat gets its taste from what the animal eats...and since we humans eat lots of junk, I don't think we taste too good.


yay agreed
Quote by Moggan13
Serjem is like a Bishops testicals: Swollen
ಠ_ಠ
IIIIfb * KARKOLI * ytIIII(mostly rock... a little funky, a little hard just the way you want it )
#15
Quote by hollywoodfallen
all that i could think about was why i was sat here chewing the bottom part of my finger, just because you suggested it.

i can never really taste anything though, unless they've moisturised cuz then they just taste vile.

i can't believe i'm actually getting into this...


I expect raw they would taste like....blood. Tards.
#16
Quote by WrongWay
probably bad. which is why you dont see a eat humans restaurant next to mcdonalds.


Somehow I doubt that is the only reason.

Has anyone ever eaten a monkey?
#17
I would have to say pork. But there are some parts that smell like fish but they don't taste like it.
if you can't be a good example
be a bad warning


Quote by aequitasveritas
lol, so i got a boner this one time and i was watching tv, so i decided to hump the little crack between the two cushions of the couch. yeah.


www.free-game-downloads.mosw.com
#18
Quote by JP_YM_ZW
Somehow I doubt that is the only reason.

Has anyone ever eaten a monkey?

Eating a monkey is one of the top 10 things i'd like to do before i die.
Quote by p o e
lmfao man thats so sick and depraved and yet funny all at once

my hats off to you IbanezSA160, you have embodied the Pit into one little poem
#20
Wouldn't we taste great because we're at the top of the food chain an eat all the other animals?
Need.New.Sig.
#22
Certain various parts of the body would probably taste different. The face, chest, arms, and stuff smell like salt a bit... the armpits smell like body odor, the butt smells like ... poop, and various other places smell like dying, rotting fish. I've never tasted a foot or leg, so... yeah.
#23
Pussy tastes salty. Penis tastes horrid (I imagine).

Tounge tastes sweet.

Neck (Usually) tastes kinda dirty. Nipples taste amazingly good.

I've never tasted any other part of the human body, sorry.

*Carefully backs out of thread*
Q about tube amps:
Quote by steven seagull
Can I save money by using lightbulbs instead of tubes - will energy saving lightulbs last even longer?



Quote by †øXÍÇ͆¥
I'm not trying to look open minded, in fact I try not to be open minded.
I hate people who are overly open minded.
#24
Quote by WrongWay
probably bad. which is why you dont see a eat humans restaurant next to mcdonalds.

McDonalds's hamburgers are made of people from Hamburg.
Quote by p o e
lmfao man thats so sick and depraved and yet funny all at once

my hats off to you IbanezSA160, you have embodied the Pit into one little poem
#26
uuuuuummmmmm.... WTF?!?!?!?
Proud member of the Butsecks Militia.
Bend over, pull em down, and prepare to be boarded. Don't be a victim.
#28
a convicted cannibal said that humans had a pork like taste

EDIT: ohh lol beaten to it!
Yeah, now you're gonna die wearing that stupid little hat. How does it feel?

Help me to live.


I make custom guitar wiring harnesses and I'm pretty damn good at it!
#29
^ It's because amongst commonly-kept livestock animals, humans and pigs are the closest in diet and protein content.
Hi, I'm Peter
#30
oooh interesting fact =p

from licking experience, salty. depends how much excercise theyve been gettin though XD
F*** Teh World.
#33
It probably varies depending on what you eat but I heard in general that humans taste like real salty pork.
E-married to ilikepirates

Quote by bloodtrocuted93

How are you so fucking awesome at music?


>¦<
¦
#34
We are a dark meat anyway but I'm not sure the taste. I heard kinda like horse somewhere but I might be wrong.

Edit: From replies it seems not much like horse so I take it back.
#35
Quote by 7DaySkeptic
The mind is a terrible thing to taste.


Ministry eh?

And I've heard it tastes like chicken (although I wouldnt know cos I'm vegie)
Quote by pimpinazndude
^ wut he said


YEEEEEEEEEEEEEEEEE
EEEESSSSSSSSSSSSSSS
SSSSSSSSSSSSSSSSSSS
SSSSSSSSSSSSSSSS!