#1
Hey everyone.

I'm kinda new around here, but have been playing for a little while. Although im still a guitar nub (2 years plus/minus)

I thought it would be fun to get a thread to get to know the college people on here who play guitar like yourself!


So here's the deal;

i know you people have cameras, take a pic of your ROOM, YOURSELF, and even your GUITAR (you can be in the pic too for two in one haha )

Post where you go to school, your major, your year, age, nything you feel comfortable/wanna tell people about yourself.

Anyhow, hopefully all goes well we will get to know who you are, where you go to school, and your cool room/place.

So I'll start!

Name: Bryan R.
School: UCLA 4th year, Philosophy

I'm a 4th year, 22 years old about to graduate this June-07, been playing guitar for about 2 years every day, give or take a month or two and in love with it! Don't know whats in store after i graduate but i know ill still be playin guitar

Heres some pics of me, room, etc hehe

Me



My room



My Current Guitar, and the guitar that should be here next week! I made some money so i spoiled myself as a college grad present early and ordered another taylor!





And the new 1 to be here! (i cant wait!)




Yay! Allright I'm done now :-p

-B-
"TONE ADDICT"
#2
I get a sneaky feeling this isn't going to be around for long.
Ug's Stupidest Member of the Year - 2005
#3
Nice room dude, my room's so small and crap compared to that, and nice computer. Haha.
Ibanez SR505
Ashdown ABM 300 EVO II
Epifani UL410
#4
I have no camera

Populus vult decipi. Decipiatur.

Quote by Mistress_Ibanez
It's can be a contraction and genitive case.

Quote by Mistress_Ibanez
If you cut down on these costs students won't learn so well, effecting the "quality"...
#5
go to the new members forum, maybe they'll be interested in you and your guitar
Wise Man Says: The guitar is obviously female, she's got hips, breasts... and a hole.
UG's Flamenco Club
#6
Don't really feel like taking pics.

I go to Queen's University, Kingston. Engineering Physics, 3rd year. I suppose it's been 3 years of guitar now? Unfortunately not nearly enough practice when school gets busy.

Anyways, the main things I wanted to say was those are excellent pictures. I can never take pics that turn out that well.