#1
please crit my band, well its not really a band as much as its is just one person (me) playing every instrument i know and stealing a few loops from garage band. so plz crit away.


btw im only 15 and i have no intentions of being able to play this shit live but i am looking for a singer. (the are lyrics to my songs i just cant sing)

click here to listen (myspace)
^the greatest guitarist in the world.

A_Perfect_Tool:
How in the **** do you manage that?

(in regard to my 0.01 gpa)
#3
yea, idk i kinda like it
^the greatest guitarist in the world.

A_Perfect_Tool:
How in the **** do you manage that?

(in regard to my 0.01 gpa)
#4
Hey this so cool,
I gotta say i really, really like it.
Great work.
"Be Excellent To Each Other"
#5
Was alright, hard to listen to with some of those effects? noises? The music would be better without them. Sometimes that sort of stuff works, but you have to go about it a certain way.