#1
I decided to try this song out, I know its been done a thousand times before. I used a crappy mic, crappy guitar that needs innotated pretty badly. I love this song, but Thom Yorks vocals are pretty hard to emulate.

But I did my best and im satisfied.

So what do you guys think?

http://mrjs.dmusic.com/
Last edited by cray159 at Feb 21, 2007,
#2
ouchhh

That guitar sounds like SHIT!


Your vocals were meh, you couldn't really hit all the notes (not your fault ) and I think you mixed them way too loud, especially for that song.


Otherwise, it was pretty good.
Gibson SG Standard
Fender 52 RI Telecaster
'77 Deluxe Reverb
Sunface w/ SunDial
MXR Carbon Copy
Crybaby



Quote by Sid McCall
Epic win. He speaks the truth, boys and girls.



Founder of the Neutral Milk Hotel club PM to join~
#4
Quote by hamish5178
ouchhh

That guitar sounds like SHIT!


Your vocals were meh, you couldn't really hit all the notes (not your fault ) and I think you mixed them way too loud, especially for that song.


Otherwise, it was pretty good.


Yeah your telling me, believe me it sounds wayyyyyyyy better than when i first tried recording it, its a mix of shitty computer mic and shitty guitar and a mix of shitty guitar player