#1
I was playing the tapping part to building the church by steve vai and my my pick was in my mouth and i gulped accidently swallowed it.

I have a kind of sharp pain in my stomach area but its not almost nothing and noones home what do i do. It was a red jazz 3 by the way.

Im afraid if i dont do something im gonna suffocate when im sleeping tonight or something.
My Gear:
Ibanez RG 370DX
Ibanez TS9Dx
Marshall Dsl 401

Quote by Draind
i've had my eye on the mesa boogie line, my price range is under $600.

Quote by batman123
maybe you could buy a picture of one for 600, and just pretend for awhile...

#3
For a second I thought the title said "I swallowed my dick".

...

Anyhoo...
Rig

Jackson DK2M -> ISP Decimator -> Peavey 6505 Combo
#4
You'll shit it out one day.

Its all good
Quote by dennmetal
RB cam RB speaks truth.
#5
Quote by RB cam RB
You'll shit it out one day.

Its all good



yeah but its going to feel like he is crapping razor blades.
Not Enough AssHatery
#6
Hahaha.... You dickhead.... Your going to have a very sore ass...
Frank Zappa's not dead. He just smells funny.
#7
Wow...

First of all, if you suffocate you deserve it,
Second of all, if it is under a .46 mlm pick then your fine, it will desolve.
I'm Just a Box in a Cage
I'm Just a Box in a Cage
I'm Just a Box in a Cage
I'm Just a Box in a Cage
#8
dont worry about it, a guy over here accidently swallowed a car key... he was drunk or something. He went to teh doctor and you could see the key in his X-ray, he went back a day later and no key in the X-ray.. so he just shit it out
so your fine, ive come close to swallowing picks before...
#9
Quote by IwannaBeSadated
Wow...

First of all, if you suffocate you deserve it,
Second of all, if it is under a .46 mlm pick then your fine, it will desolve.



I doubt plastic will desolve.
Quote by jazkel24

Any bands you're trying to copy/sound like?
#10
Quote by x_themetalfan_x
For a second I thought the title said "I swallowed my dick".

...

Anyhoo...


me too!


Quote by IwannaBeSadated
Wow...

First of all, if you suffocate you deserve it,
Second of all, if it is under a .46 mlm pick then your fine, it will desolve.


Why would he deserve to die?
Soon you will sit on the bench
of those who deny I have my soul
You sell a dream you create
Condemned by what you condemned before
Smooth are the words you sing down and high
Underground is your joy your laws
Last edited by MedicreDemon at Feb 23, 2007,
#12
Quote by Hpda5121
I doubt plastic will desolve.



If its thin enough your acids will desolve it.
I'm Just a Box in a Cage
I'm Just a Box in a Cage
I'm Just a Box in a Cage
I'm Just a Box in a Cage
#14
HAHAH i can not believe that. but yea that thin of plastic might dissolve or at least make it easier to pass. have fun pokin your shit around tommorrow lookin for the pick
My Rig:
ESP LTD EC 400
Yahama Acoustic
Boss GT-8
Spider II Line 6 30
#16
gag yourself?
"Guitarmen, wake up and pluck wire for sound, let 'em hear you play"
-Charlie Christian
"You have to give people something to dream on"
-Jimi Hendrix
"I try to make any guitar do what I want it to do"
-Slash
#17
pwnt by your pick
Seattle Seahawks


Quote by chookiecookie
i feel like you have an obsession with aubrey plaza.


Quote by WCPhils
at least we can all agree SGstriker is the woooooooooooooooooooooorst
#18
How would you suffocate if it's in your stomach? You'll be fine. The worse that could happen would be a sore anus, but that probably won't even happen.
XBL Gamertag: SealCubs
#19
Your lucky, on TV, the news. It got caught in someone throat and they choked and died... Yup, true story, seriously.
ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ ಠ_ಠ

Quote by Xp3ns1v3
I thought it was illegal for women to use the internet.
#20
if i were you, i would clean it off and frame it after i shit it out....

and what is it with people swallowing things...
Gear:
Ibanez S520EX EMG 81/85
Ibanez RG350MP
Fender acoustic (Black)

Peavey Vypyr 15
Peavey 6505 212 combo
#21
how are you going to suffocate?..its in your stomach

of the two options you have:
1) puke it up
2) shit it out

i'd take shit it out. chances are if your stomach acids dont fully dissolve it, it'll at least be softened up.
puking it out would be a pit more painful, and a lot messier
Last edited by johnny_giles at Feb 23, 2007,
#22
hahahah lol LOL you dumb ass........dont worry your fine youll just have a very sore ass next time you shit
co-founder of theressurect pogs club
pm me to join
(\__/)
(='.'=) this bunny also has a god complex
(")_(")

Quote by vBulletin Message
Sorry, you can not add yourself to your own ignore list.

remember UG march 8&9, 2007 i was there.
#23
obvioulsy it will digest in stomach. IF not it'll just come out when u take a number 2, if u know wat I mean. U don't need to worry about it, just chill out for a bit, relax, don't do any fast running or something, don't do jumping jacks i guess
#26
No need to go to a doctor. Same goes with swallowing anything... it'll pass through...
#27
Quote by Hpda5121
I doubt plastic will desolve.

ACID! Really strong ACID. It probably won't dissolve completely, but it'll make it smaller and smoothe. Plecs have a large surface area.
Quote by mh400nt
Theres rats running around outside my window, one of them has an apple, he looks very happy about this.

Quote by Oblivion_Rps
Oh ****

Aaaah well. It gives me an excuse to rape.


Quote by Jaymz_515
Bunnywunnywabbitywoos.
#28
lolol, I'm curious... If you don't die in the next days off poisoning by plastic (lol!?! is that possible? i'm pretty sure yes, but with a pick?lolol) will you please post your experience?

If it hurts I know a bunch of people who I will make swallow a pick... or a couple

BTW, asking that a doctor is probably better then asking to a bunch of kid guitarists
Guitars:
Jackson WRXT + EMG 81/85
Les Paul
Ibanez SZ320
Amps:
Peavey Valveking 112
Roland Cube 30X
Effects:
Dunlop Cry-baby
Danelectro Cool Cat Transparent Overdrive
Synthetizer:
Roland EXR-5
#29
Quote by x_themetalfan_x
For a second I thought the title said "I swallowed my dick".

...

Anyhoo...


That's funny, I my put that in my sig
#30
itll be funny if a ppick kills you :P
“Broken hearts never mend”.
But fools never move on.
#31
I swallowed a nickel when I was 7 and you just end up shitting it out. But you have to go through every shit you take in order to make sure it comes out or else go to a doctor.
Quote by Reverb X
I think you should touch your penis. It solves all problems.


Quote by JimmyPageda2nd
My penis is not huge.


EDIT: If anyone sigs that, I'll beat their ass.


Member of the Nobody Club:We Don't Matter Enough To Have Titles. PM gunther_sucks to join
#32
Kudos for creating a very amusing guitar story.

Anti-kudos for SWALLOWING A ****ING GUITAR PICK.

Still, lol.
#34
Well at least it was a small pick like the Jazz III..., but that sharp edges of the Jazz III ain't gonna feel good. This is of course if you don't digest it.
              ┌────────────┐
            |  Jet fuel     |
            |  Can't melt    |
            |  Steel Beams  |
            └─────┰──────┘
                    
#35
man, i almost accidentally swallowed my jaz3 too. those things are awesome, but they're so small.
Quote by steven seagull
There are no boring scales, just boring guitarists.

Quote by convictionless
dude calebrocker, that first song on your list almost made me cry
11/10
you win my good sir

^ My For Mom cover

Check out my MP3s!!
#36
Quote by Darth_Qurashi
obvioulsy it will digest in stomach. IF not it'll just come out when u take a number 2, if u know wat I mean. U don't need to worry about it, just chill out for a bit, relax, don't do any fast running or something, don't do jumping jacks i guess



It will not digest in your stomach, stomach acid is no-where near powerfull enough to digest a 1.1mm pick....
Frank Zappa's not dead. He just smells funny.
#37
Quote by sheumack111
It will not digest in your stomach, stomach acid is no-where near powerfull enough to digest a 1.1mm pick....

It would if it was like, maybe .4 mm