#1
After watching South Park last night, i wondered hmmm are there any little people on UG? I doubt there are but im very bored.
#4
Codybcool (I think) convinced quite a lot of people he was a while ago.

Why do you want to know?
« »
Last edited by Burpin'Worm at Mar 8, 2007,
#5
what about crab people?
My Gear:
Black Epiphone Les Paul
Fender Hot Rod Deville 2 12
Boss DD-3
Boss MD-2
Boss TU-2
Boss Ge-7
Digitech Synth/Wah
Jekyl and Hyde Ultimate Overvrive (the old school one)
#8
I'm not but one of my cousins is.
Knowledge speaks, but wisdom listens.

When the power of love overcomes the love of power the world will know peace.


-Jimi Hendrix-

Quote by CodySG
You know you're in the drug thread when you see pictures of squash and "tuna nigga!" when you click the page.
#9
Quote by Metal claw
I remember there was one a few years back. He even made a thread about it containing pictures of himself.


once again, i like your pic, shes hottttttt
#10
i doubt many little people can play guitar depending on their condition...
Guitars:
Custom les paul copy with sun inlay
Epiphone les paul custom with emg 81/85
Hondo 80's star shape(project)
ESP explorer (project)
Epiphone dr200s
Epiphone ej200
pedals:
mxr doubleshot distortion
amp:
Raven rg100
#13
nah were all freaking HUGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Quote by hippieboy444
[T]ANK I hate your sig


_____________________
#14
crap people can bust crazy solos... i heard there gona do a comercial for fender
My Gear:
Black Epiphone Les Paul
Fender Hot Rod Deville 2 12
Boss DD-3
Boss MD-2
Boss TU-2
Boss Ge-7
Digitech Synth/Wah
Jekyl and Hyde Ultimate Overvrive (the old school one)
#15
Quote by interpol1988
crap people can bust crazy solos... i heard there gona do a comercial for fender


why do you call them crap people???
#16
I know a midget with a ****ing insane voice and keyboard skill, hold on ill get his myspace up.
#17
my bad i meant crab! please dont report me!
My Gear:
Black Epiphone Les Paul
Fender Hot Rod Deville 2 12
Boss DD-3
Boss MD-2
Boss TU-2
Boss Ge-7
Digitech Synth/Wah
Jekyl and Hyde Ultimate Overvrive (the old school one)
#18
Quote by interpol1988
my bad i meant crab! please dont report me!


we wont report you, thats pretty funny though!
#19
I'm 190 cm, so no... =/
████████████████████████████
███████████████████████████
█████████████████████████
██████████████████████████
███████████████████████████
███████████████████████████
███████████████████████████
███████████████████████████
#22
there are plenty of little people on UG.


LITTLE IN THEIR PANTS!

i'm surprised no one said it yet.
official member of the Alice's Restaurant Anti-Massacre Movement.
#25
[quote="'[T"]ANK']nah were all freaking HUGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





I'm 5" 11".
Quote by Necrophagist777

I agree, i always help people up. At the last show we all protected this little kid who was tying his shoe in the middle of the pit.


http://www.mylot.com/?ref=Phase3
#28
im 5 pounds 9 inches.

co-founder of theressurect pogs club
pm me to join
(\__/)
(='.'=) this bunny also has a god complex
(")_(")

Quote by vBulletin Message
Sorry, you can not add yourself to your own ignore list.

remember UG march 8&9, 2007 i was there.
#36
Quote by Vos
I'm 5'6 1/2 that's pretty damn little.


I'm 5'5 1/2" that's damn littler.
My cool sig is cool and I suck at guitar.
#37
im 5'3" but then i have parents who are like 4'11" and 5'4" -.-

meh, still got like 5 years to go
#38
midgets are a government conspiracy
Quote by AzureNight
Don't worry guys, he's just bitter because he has a small dick.


Quote by Alexander_BR
You know that good feeling when you take a crap, gay sex is like that


Proud member of the Cardboard Mafia. Search "free boxes" for info.
#40
What if like, all the little persons are actually normal-sized, and like, we're all a bunch of giants. That would be ssssswwwweeeeeeeeeeeet!
Quote by xchiefx
sometimes, i put socks over my hands and talk to them

Quote by Blues Breaker
Australia FTW