#1
i want to know how to do your hair like the bands in the 80's did? i mean what products do you use and Etc.. i got sum hairspray and mousse that are volumizing is that what i need or should i use sumthing else plz recommend sumthing


p.s. if ur not gonna help dont post
Rokken With Dokken!
#2
x/taluha should be able to help you with that, PM her or something, she's the hair queen

p.s. why do you want to do that? are you dressing up for something?
My League of Legends stream
The morning will come
In the press of every kiss
With your head upon my chest

Where I will annoy you
With every waking breath
Until you, decide to wake up
#3
Perms.
Cort lover of the Bass Militia. PM Nutter_101 to join.
On cheating in a relationship...

Quote by metaldud536
If he doesn't use a gameshark, it's not cheating.




I'm a non-regular regular old user.
#4
Ok i am reallllly into 80's hair metal ( dokken ratt Etc.) and i wanna know how to make my hair look like that that's all
Rokken With Dokken!
#6
ummm i am looking for the Dokken look likew jeff pilson and george lynch. and yes i meant 80's hair bands
Rokken With Dokken!
#8
nvm about x/taluha, she got banned

anybody know why?
My League of Legends stream
The morning will come
In the press of every kiss
With your head upon my chest

Where I will annoy you
With every waking breath
Until you, decide to wake up
#9
Quote by Costanza
do you have straight or curly hair?

i have straight hair it isn't super straight but it isn't curly
Rokken With Dokken!
#10
Wet it.
Put a bunch of volumizing shit in it that can be in when your hair is wet.
Blow dry it up and out.
Hairspray it to death.
Rock on.

Or... what someone said a while ago when someone else asked this.

Stick your dick into a toaster, that should do the trick.
#12
Quote by Guitarded01
Wet it.
Put a bunch of volumizing shit in it that can be in when your hair is wet.
Blow dry it up and out.
Hairspray it to death.
Rock on.

Or... what someone said a while ago when someone else asked this.

Stick your dick into a toaster, that should do the trick.


haha no i think i will keep it outta the toaster
Rokken With Dokken!
#14
Quote by mr.joopy987
Aqua Net my friend.
Aqua Net.

what is tht exactly may i ask?
Rokken With Dokken!
#15
Quote by Rhoads2000
what is tht exactly may i ask?

Extra-hold hairspray that was popular in the 80's.
It's what all the metal bands used!