This article pobably rags on at least one of your favorite bands!(Even one of mine!)

Page 1 of 2
#2
Well imo both are incredibly over-rated although i LOVE the Beatles and despise Nirvana.

They technically weren't that great but they influenced generations.
#4
I've always thought the Beatles were waaaay overrated, but never admited it for fear of flaming. I love Nirvana, but I'll be the first to admit that they're almost as overrated as well.
El Gearo:

Fender '69 Reissue Mustang
Fender American Standard P-Bass

Fender Blues Junior
#5
that article was stupid, its just one persons opinion on somthing. all he does is say he thinks there over rated and complains about his neighbors.
#6
nirvana wasn't about the skill.
i bet kurt cobain couldn't play
a pinch harmonic for ****, but
it was the attitude behind his
music that people were attracted
to. same thing with punk.
#7
i dont even like any of those bands and the writer still manages to make himself look like a jackass
Lunatics on pogo sticks
Another southern fried freak on a crucifix
Hicks don't mix with politics
People on the street just kickin' to the licks
#8
The Beatles I don't really like. There are a couple songs off the white album I like but not too much else. I have to give them credit for the push they gave to rock music though.


I just hate Nirvana
"That Hidde's a cool guy" -Abe Lincoln
"Hidde? Yeah we jam all the time" -Steve Vai
"Remember that time when burt jumped out of the tree and into the river? Good times!" -Jesus

So I heard you liek profiles?
#9
he's right about U2, they flat out suck, and Metallica isn't my cup of tea, but the rest of it is him just being an asshole.

who is this guy anyway?
SMALL CLONE of the EHX User's Guild

Quote by Ishiga
NOSOUPFORYOU.


Quote by Gurgle!Argh!
this is barely a question. only an idiot would buy a zune.
#10
Quote by i am clay henry
nirvana wasn't about the skill.
i bet kurt cobain couldn't play
a pinch harmonic for ****, but
it was the attitude behind his
music that people were attracted
to. same thing with punk.


Exactly.
The Beatles weren't incredibly talent but they had the appeal and songwriting ability to become brilliant, you never really listen to them for the amazing skill each of them had.
#11
Quote by cherub_rocker07
he's right about U2, they flat out suck, and Metallica isn't my cup of tea, but the rest of it is him just being an asshole.

who is this guy anyway?


some guy who had to work at crappy stores for 12 years lol
#12
nirvana sucks
the individual members of the beatles were all overshadowed by the group after they left
this guy is just stating opinions, and fishing for backlash to make him laugh. i do it all the time, he's not out to change you guys. but you fell for it.

Quote by giancarlosoldi
some guy who had to work at crappy stores for 12 years lol


yup, his opinion is invalid because he chose to work with music for 12 years.

maybe we're all pinning the tail on the wrong jackass here.
#13
No one is overrated because they bands mean a lot to their fans which they obviously have, or else they wouldn't be where they are.

I don't like the word overrated, because I don't think many things can be it.
SPACE FOR RENT
#14
i read this article and the writer seemed like an ass hole
*-)
Quote by Bob_Sacamano
i kinda wish we all had a penis and vagina instead of buttholes

i mean no offense to buttholes and poop or anything

Rest in Peace, Troy Davis and Trayvon Martin and Jordan Davis and Eric Garner and Mike Brown
#15
I can see this guy sitting in front of some crappy computer in his cramped little NY apartment, thinking to himself: "I'm so much better than everyone else."
F E N D E R american stratocaster

Uncle Leo of the Seinfeld Avatar Club
#17
if he was bitching about the current pop princesses and rappers you'd all be gung-ho for the guys opinions.

but as soon as he insults your little deities, you're up in arms.

Quote by mr. jimmy
I can see this guy sitting in front of some crappy computer in his cramped little NY apartment, thinking to himself: "I'm so much better than everyone else."


i'd say your situation isnt too far off.
#18
Quote by i am clay henry
nirvana wasn't about the skill.
i bet kurt cobain couldn't play
a pinch harmonic for ****


hahahahahahahaha
Quote by GlamSpam
I'm a capitalist because I want to be a rich Metalhead. Don't twist my words.


Chief Comrade of the UG Socialist Party
#19
Quote by Avopeac
if he was bitching about the current pop princesses and rappers you'd all be gung-ho for the guys opinions.

but as soon as he insults your little deities, you're up in arms.


No I still stand by what I said.
SPACE FOR RENT
#20
Quote by Rock'N'Soul
No I still stand by what I said.


i didnt mean all of you are filthy hypocrites.
#21
he's basically saying "There are bands you like that other people don't like".....duh, that's always going to happen, if it was all the same, there wouldn't be all the genres of music we have today.
#22
Quote by mr. jimmy
I can see this guy sitting in front of some crappy computer in his cramped little NY apartment, thinking to himself: "I'm so much better than everyone else."

+1
Quote by Jackal58
If I was Santa you'd all get shit for Christmas.
#23
Quote by Avopeac
if he was bitching about the current pop princesses and rappers you'd all be gung-ho for the guys opinions.

but as soon as he insults your little deities, you're up in arms.


Well the difference is Brittney Spears, 50 Cent, and all those people suck.

The Clash, Nirvana and Metalica DON'T.
#24
Quote by mr. jimmy
I can see this guy sitting in front of some crappy computer in his cramped little NY apartment, thinking to himself: "I'm so much better than everyone else."

+1
He's just writing this cause he knows people will get pissed off and give him some attention like we are right now. This guy just needs to screw off.
I'm a rockstar without the skills, fame, or income.


Washington Redskins
#25
Grrr... Metallica, The Doors, Bob Dylan, The Beatles. This dude is ****ed haha
When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace.
-Jimi Hendrix
#27
I don't like a lot of those bands and he still sounded like a jerk to me. It's like he's saying these things for the sole purpose of ruffling some feathers.
Quote by Dæmönika
I'm afraid of you...MDoggDX316phobia

Quote by Imperial
Yes, Master MDoggDX316

Ain't Nuthin' But a UG Thang: The Hype Man of the UG Hip
Hop/Guitar Music Equality Illuminati
#28
this article is pretty much bull****. These bands did not "choose" to be overrated. They simply made music they loved with the skills they had. Although alot of these bands are not really my cup of tea, I think this article is totally pointless and is nothing more than an opinion.
All you need in this life is ignorance and confidence, and then success is sure.
-Mark Twain
#29
Quote by Captain Insano
Well the difference is Brittney Spears, 50 Cent, and all those people suck.

The Clash, Nirvana and Metalica DON'T.


lol, keep talking.

every key you press proves my point that you're a hypocritical ass.
#30
Does anybody know where this guy lives? I'm seeing him waking up to a cardboard army all wearing nirvana and metallica shirts...
#31
also, if you read his review on sonic youth he almost implies that he's making fun of people who hate bands that are popular.

so he might be loling pretty hard if he's reading all you get your panties in a twist.
#32
What's the connection between The Doors and date rape?
Quote by DaveMustaine08
Quote by puppetmaster917
I think white people are better than black people.
While this statement is kinda racist and straightforward, it does have many FACTS to back it up lolz.

#33
I haven't listened to a thing MSNBC has had to say since they fired Imus.


****ers.
HEY
Do you like anime/manga?
PM me about buying the graphic novels I'm trying to sell
#34
Quote by Captain Insano
Well the difference is Brittney Spears, 50 Cent, and all those people suck.

The Clash, Nirvana and Metalica DON'T.



Says the kid with a Green Day icon.

You sound exactly like the guy that wrote the article; you act like your opinion is the only correct one.
I don't like my sig.
#35
Quote by RHCP182
Says the kid with a Green Day icon.

You sound exactly like the guy that wrote the article; you act like your opinion is the only correct one.


So do you. What does liking Green Day have to do with it?
Quote by Dæmönika
I'm afraid of you...MDoggDX316phobia

Quote by Imperial
Yes, Master MDoggDX316

Ain't Nuthin' But a UG Thang: The Hype Man of the UG Hip
Hop/Guitar Music Equality Illuminati
#36
umm what the hell is up with the Sonic Youth thing, they're great. But yes this is all someone opinions.

#37
That was the most useless thing i've ever read. Some guy is sitting there, throwing insults at bands. Who cares?
Who dat?
#38
Quote by MDoggDX316
So do you. What does liking Green Day have to do with it?


that he was saying that B spears, 50 cent,etc suck when he listens to bands that also suck
#39
Quote by acoustic87
this article is pretty much bull****. These bands did not "choose" to be overrated. They simply made music they loved with the skills they had. Although alot of these bands are not really my cup of tea, I think this article is totally pointless and is nothing more than an opinion.

obviously........
..............
#40
Quote by Blow Up Your TV
Does anybody know where this guy lives? I'm seeing him waking up to a cardboard army all wearing nirvana and metallica shirts...

lol
Quote by Jackal58
If I was Santa you'd all get shit for Christmas.
Page 1 of 2