Page 1 of 3
#2
Haha. This is the kind of thing you'd think would happen only in the US.
لا إله إلا الله محمد رسول الله
#3
That's gotta be made up...

if not, then damn you you beardhating airport contollers!
████████████████████████████
███████████████████████████
█████████████████████████
██████████████████████████
███████████████████████████
███████████████████████████
███████████████████████████
███████████████████████████
#5
maybe the ordeal will make him angry enough to stop writing wussy songs and get back to asskickin
good deals/trades: fuzzydxmg,
#6
Well...

They are on high alert, so I wouldnt be surprised.
Most of the important things


in the world have been accomplished


by people who have kept on


trying when there seemed to be no hope at all
#7
Quote by maXterbat0r
So they were afraid he was gonna Kill 'Em All?


ZINNNGGG
Overdrive of the Autobot Transformers G1 Club

Van Halen, October 16th, All-state arena, Section 213 Row A
#8
"Taliban-like beard" That mofo isnt brown!
"...And the guy thats on the ground, that needs some help, you dont walk up and kick him. If you do that you better be wearing shoes for a while. 'Cause you know what? Trade places with him.. he'll pick you up." Stevie Ray Vaughan
#10
Yes he was gonna get Kirk Hammett kill them with his wah powers :P:
Quote by LPDave
and my mom then told me to masturbate more.

Quote by Toastbot

Big burly men grunting without shirts on pretty much summed up my childhood.

Quote by The Leader
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do more look like?
#11
Last time I checked the stereotypical terrorist type wasn't a middle aged American rock star. Oh well, mabye they're thinking outside of the box.
.
#12
Quote by Inimical
Jeez, St. Anger was bad but not that bad.


I was gonna say that.
For long you live and high you fly
But only if you ride the tide
And balanced on the biggest wave
You race toward an early grave.


Ben Hamelech
#13
Quote by maXterbat0r
So they were afraid he was gonna Kill 'Em All?


Well, i guess if he tried that, he'd have to Ride The Lightning. Or he'd get sent to prison where there's no Justice For All and some man named Sally becomes his Master of Puppets and he gets his ass raped and a Load on his back.
Quote by Captain_Kickass
dreamtheater91 has destroyed my soul with that story

Squall Leonhart of the Final Fantasy Elite - PM Ichikurosaki, Gallagher2006, or Deliriumbassist to join!

PSN name = liftingshadows
#14
Quote by Inimical
Jeez, St. Anger was bad but not that bad.


Lol.
Most of the important things


in the world have been accomplished


by people who have kept on


trying when there seemed to be no hope at all
#16


His Taliban-like beard. But yeah, I watched Metallica at Live Earth 2 days ago, and his beard is pretty long and pointy. It does look kinda cool on him though, but I can't believe they arrested him for that.
Agile AL-3000 Cherry Sunburst
Fender American Strat HSS
1981 Yamaha FG-335II
Crate V1512 (USA made)
Fender Frontman 15R
Dunlop Crybaby Slash Wah
MXR EVH Phase 90
Ibanez TS9 w/ Keeley Baked Mod
Boss SD-1
Boss DD-3
#19
Quote by AzureNight
Haha. This is the kind of thing you'd think would happen only in the US.

It's not our fault we're paranoid. WE had the planes hijacked and crashed into the World Trade Center.
Quote by Jackal58
If I was Santa you'd all get shit for Christmas.
#21
Quote by Inimical
Jeez, St. Anger was bad but not that bad.


it was that bad
Founder of the Cereal Star Avatar Club
#23
that article is stupid at the end. "Watch Metallica's videos here..." Its as if theyre trying to show exactly what theyre trying to influence because of the terrorism thing. The media needs to quit assuming s hit like that
Quote by Gunpowder
The Pit is to intelligence what a black hole is to light; it's devoid of reason and logic, and nothing can escape it's shadowy depths. Once you enter, you cannot leave.
#24
Quote by Inimical
Jeez, St. Anger was bad but not that bad.

Yes it was. this just proves that there is Justice For All.


I know it was crap. Sorry.
#26
lol!
taliban like beard
Yes I am from Hawaii.


It's not really a great place to live..
..but fun if you're a tourist!
FoTB Duration: June 12, 2008 - July 12, 2008
It's good to be back guys.
#27
He wasn't arrested... he was very briefly questioned. I wouldn't be surprised if they knew who he was and took him out of sight so they could get their pictures taken with him
#28
American people are so cracked up on fear they'll arrest a kid in a ninja costume and say he was a muslim woman with a knife.
Quote by HuckIt
I met this chick I really liked and wanted to practice sex, so I practiced on some guy I met at a gas station...
#31
Quote by Slaytanic6606
American people are so cracked up on fear they'll arrest a kid in a ninja costume and say he was a muslim woman with a knife.

It happened in a UK airport, not an American airport.
#33
yeah it says in the uk, not the us
Gear
-Ibanez RG321 ( /w D-Sonic)
-Agile AL-3100 (/w Custom + '59)
-Yamaha FG730S
-Crybaby 535Q
-Keeley TS-9
-ISP Decimator
-B-52 AT-212
Quote by Mental-lica
My hats off to you mr. lanzaa and you can put this in your sig

M en
E jaculating
T o
A wful
L yrics
#35
Quote by boycew30
Last time I checked the stereotypical terrorist type wasn't a middle aged American rock star. Oh well, mabye they're thinking outside of the box.


that really made me lol
Quote by Senor Kristian
Viking fact no. 1: Viking helmets did not have horn.
Viking fact no. 2: Vikings tobogganed on their shields into battle.
Viking fact no. 3: Vikings drank mead.
Viking fact no. 4: One of your ancestors are likely to have been raped by a viking.
#37
Quote by spine2600
It happened in a UK airport, not an American airport.



I phail.
Quote by HuckIt
I met this chick I really liked and wanted to practice sex, so I practiced on some guy I met at a gas station...
#38
Quote by AzureNight
Haha. This is the kind of thing you'd think would happen only in the US.

it was in the UK.. read
#39
Quote by gsoldi
it was in the UK.. read


Actually I think what he implied was you'd only expect it to happen in the US, not anywhere else.
Quote by HuckIt
I met this chick I really liked and wanted to practice sex, so I practiced on some guy I met at a gas station...
Page 1 of 3