Page 1 of 2
#1
Basically just talk about anything xbox 360, upcoming games, updates, favorite games, swap gamer tags and any problems you have with your xbox and let others try to anwser them.


anyone looking forward to halo 3?
If you wana leave your gametag's then ill put them in a list so you can add people from UG xD

Gamertag list:

Xbox Live|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||UG Username
The One xD||||||||||||||||||||||||||||||||||||Oo Dec oO
All Aboard The Phail Boat

Quote by fatwanker
I find you calling me a fat wanker offensive



Quote by gallagher2006
I thought this was gonna be a "I didn't mean to get my sister pregnant! Is she just overreacting after I raped her?" thread
Last edited by Oo Dec oO at Jul 30, 2007,
#3
and yet i search the bar and button and find nothing, dont start flaming. link me up with another one and ill delete this...
All Aboard The Phail Boat

Quote by fatwanker
I find you calling me a fat wanker offensive



Quote by gallagher2006
I thought this was gonna be a "I didn't mean to get my sister pregnant! Is she just overreacting after I raped her?" thread
#5
Quote by Lemoninfluence


yeah but this is specific to xbox 360

that one is just an arguement of every fanboi going MINES BETTER... read the title -.-
All Aboard The Phail Boat

Quote by fatwanker
I find you calling me a fat wanker offensive



Quote by gallagher2006
I thought this was gonna be a "I didn't mean to get my sister pregnant! Is she just overreacting after I raped her?" thread
#6
Halo 3 is the reason I bought a 360!
PIT-DWELLER

Member #1 - UG RIP Cliff Burton Club: 11 members!! (PM Me to join).
Member #6 - Official Angus Young Fan Club.
Member #4 - RATM Club.
Member #4 - 'Using gay as an insult proclaims your idiocy' club
#8
I'm gonna get one for my birthday

Can't wait its gonna be like "Hai, i'm on live "

then i'll just vanish into the night for some reason.

#9
Quote by Oo Dec oO
yeah but this is specific to xbox 360

that one is just an arguement of every fanboi going MINES BETTER... read the title -.-

Quote by other thread
Use this thread, and this one only for discussion about consoles



I believe the xbox 360 is a next gen console.

and so it belongs in there.

that's why it's an ONLY thread
Rhythm in Jump. Dancing Close to You.

Quote by element4433
Yeah. people, like Lemoninfluence, are hypocrites and should have all their opinions invalidated from here on out.
#10
Quote by Grundy0
You need permssion to make an 'ONLY' thread, do you have it?

Didn't think so.


no i dont ill go get it then, give me a break >.>


lulz really? i bought it for gears/crackdown but i cant decided between halo 3 and halo wars =/
All Aboard The Phail Boat

Quote by fatwanker
I find you calling me a fat wanker offensive



Quote by gallagher2006
I thought this was gonna be a "I didn't mean to get my sister pregnant! Is she just overreacting after I raped her?" thread
#12
yeah assasins creed looks fairly hot sadistic, but its been like coming out since e3 last year hasnt it? so i still got my hopes up on it, and i know what you mean about halo, microsoft are making it so it will probs be a big let down, personally i played on the beta and i think it was only a minor upgrade from halo 2 multiplayer
All Aboard The Phail Boat

Quote by fatwanker
I find you calling me a fat wanker offensive



Quote by gallagher2006
I thought this was gonna be a "I didn't mean to get my sister pregnant! Is she just overreacting after I raped her?" thread
#13
I really couldn't care less about Halo 3 at this point. Same game, rehashed yet again. I might pick it up for 30 or so after everyone else has had their fill.

I've been playing The Darkness, Gears of War, Oblivion, and a bunch XBLA games
mydadisjewish = avatar stealer
#15
Quote by sadistic_monkey
Has anyone else downloaded Bomberman? If not, get it. Absolutely incredible, most fun I've had with my friends in years.


hell yeah!!! its pretty amazing isnt it how such a simple game remastered can bring you so much god damn fun!, on subject of gears of war im just glad all those god damn glitchers have gone! they were just irritating -.-, anyone else here got shadowrun? i have, think its one of the best games iv bought ever
so much fun!
All Aboard The Phail Boat

Quote by fatwanker
I find you calling me a fat wanker offensive



Quote by gallagher2006
I thought this was gonna be a "I didn't mean to get my sister pregnant! Is she just overreacting after I raped her?" thread
#16
i just got 6400 marketplace points yesterday. I bought Pacman CE and Geometry wars.


not really sure about getting bomberman. I absolutely suck at that game
mydadisjewish = avatar stealer
#17
ahh well, i think its pretty funny although i dont know if anyone else finds this iv only got the demo version but does anyone else think the bots on "hard" are easyier than the bots on "easy" they just urn around and blow themselves to ****!
All Aboard The Phail Boat

Quote by fatwanker
I find you calling me a fat wanker offensive



Quote by gallagher2006
I thought this was gonna be a "I didn't mean to get my sister pregnant! Is she just overreacting after I raped her?" thread
#18
Halo 3 is looking pretty good at the moment, i personally was impressed by the Beta edition they released. Should be an instant xbox live classic.

On another note i randomly bought FEAR and condemmed, brilliant games.....scared the **** out of me at some points though.
#19
If you actually looked at the other thread now, it's discussion.

Mainly about the Xbox, as well.
#20
Quote by _Mayday_
If you actually looked at the other thread now, it's discussion.

Mainly about the Xbox, as well.

but that would have been the sensible thing to do.

and this is the pit
Rhythm in Jump. Dancing Close to You.

Quote by element4433
Yeah. people, like Lemoninfluence, are hypocrites and should have all their opinions invalidated from here on out.
#21
Quote by hmmm_de_hum

On another note i randomly bought FEAR and condemmed, brilliant games.....scared the **** out of me at some points though.



lulz! i just got battlefield 2 mc and i comepletely love it! aint been off it you can have so much fun!
All Aboard The Phail Boat

Quote by fatwanker
I find you calling me a fat wanker offensive



Quote by gallagher2006
I thought this was gonna be a "I didn't mean to get my sister pregnant! Is she just overreacting after I raped her?" thread
#22
*Reported*

Even if the other ones for all 3 consoles, the other fanboys will run in and start talking ****.
Sent from my iPad.
#23
who else had the three red light problem thing?

Quote by WinterMadness76
Just about anything that has the word "core" or "grind" in it is guaranteed to suck 100%. I think I could make better music if I held a pick between my asscheeks and strummed.

Quote by Chickenparts
WOOT!!!!!


ASSCORE!!!!!!!!
#25
Quote by Pope Drive By
who else had the three red light problem thing?

means your xbox over heaten lulz it will break if it keeps doing that...
All Aboard The Phail Boat

Quote by fatwanker
I find you calling me a fat wanker offensive



Quote by gallagher2006
I thought this was gonna be a "I didn't mean to get my sister pregnant! Is she just overreacting after I raped her?" thread
#26
Actualy, three red lights means its already dead.
God knows I don't want to be an angel

PSN ID: MattIgoe
Wii ID: 7810 3870 3554 5359
Gamertag: MattIgoe
#27
had the 3RROD once, swapped it out for a new one

now, my 360 eats discs. not too cool
mydadisjewish = avatar stealer
#29
Quote by MattIgoe0108
Actualy, three red lights means its already dead.

mines 3 red lighted and been fine afterwards lulz doesnt mean it dies my xbox is living proof xD
All Aboard The Phail Boat

Quote by fatwanker
I find you calling me a fat wanker offensive



Quote by gallagher2006
I thought this was gonna be a "I didn't mean to get my sister pregnant! Is she just overreacting after I raped her?" thread
#30
was it actually 3 lights?

or one, or two? the lights mean different things (like not having the HDD connected, or not having the AV cable connected)


you CAN get a 360 working after the 3RROD, but its extremely rare, and even if so, its temporary
mydadisjewish = avatar stealer
#32
Yeah it's probably dead. Mine got one red light but i saved it.
And well my gamertag is FriskyDrisky24 and I can't wait for Madden, Guitar Hero 3, Mass Effect, Bio Shock, Assassins Creed, and Halo 3. Dang so many good games comming out
Quote:
Originally Posted by Miggy01
I was looking at porn at the computer froze
#33
Quote by MattIgoe0108
Wiki on Red Ring of Death

According to wiki, it should be dead.

my one went 3 red then worked ok for about a week, then died again. then when I phoned up to get it repaired it had green lights for about 30 seconds then just as I was about to hang up it died again.

it will be dead, but sometimes the lights do turn green, if only for a few minutes.
Rhythm in Jump. Dancing Close to You.

Quote by element4433
Yeah. people, like Lemoninfluence, are hypocrites and should have all their opinions invalidated from here on out.
#34
Both Bioshock and Stranglehold are coming out this August, I can't freakin wait!
Is it a bad thing if one of your testicles is larger then the other two?
#35
im only interested in Soul Caliber 4, GTA IV, Ninja Gaiden 2, and Prototype

as far as the other stuff, maybe I'll rent it and see how I feel. can't say i'm caught up in the hype over many of the releases (besides GTA)
mydadisjewish = avatar stealer
#38
Quote by KurrptSenate
was it actually 3 lights?

or one, or two? the lights mean different things (like not having the HDD connected, or not having the AV cable connected)


you CAN get a 360 working after the 3RROD, but its extremely rare, and even if so, its temporary


Not sure what one or two means, four means that the video cable isn't connected. I don't think any means HDD isn't connected cos after all the core stystem doesn't even have one. Three rings definately means your 360 is dead.

I had the three rings once, pissed me off at the time however I got a new one for free so it was all good. However the person on the phone lines in the MS call center could hardly speak English and it took ages to get thing sorted. I am so happy MS has extended the warranty to 3 years as I am pretty sure the new one will die eventually.

BTW has anyone downloaded the new Stuntman demo? Loads of fun! I was disappointed with Blue Dragon though.
Last edited by Death_switch at Jul 30, 2007,
#40
nah, there is a light for the HDD. most times, its connected, but has a problem reading data or something. Normally, people just disconnect and reconnect it

I've been playing the Moto GP '07 demo, online. Pretty good


I'm into realistic racing sims
mydadisjewish = avatar stealer
Page 1 of 2