#3
join the club
Co founder and fifth member of the "I watched The cptncacklefanny Soap Opera" club. pm Theplague925 or PapaSmurph to join.
#6
ha, got my second cuz of that. all 5 were full, so now i have a 30 gig and its about 15 gigs full
pay me the same amount and ill give you better head than an amp ever could.


Quote by mdawg24
My bad, headbanger had it.
I suck


Quote by faultyy
(sp) means to use super powers
#7
Quote by soulflyV
Prepare to have every orifice in your body occupied by a dwarf.
#8
My 20 gig has been full for about a year and a half now.
Gunpowder: FUCKING ROCKS!!!
Quote by The Madcap
[witty set-up]
Gunpowder FUCKING ROCKS!!!!!

Quote by Kensai

Gunpowder you fucking rock!!

Quote by Dirge Humani
Now I can say, with sufficient certainly, that you, Gunpowder...

FUCK ROCKS!
#9
i only have 487 songs
Lunatics on pogo sticks
Another southern fried freak on a crucifix
Hicks don't mix with politics
People on the street just kickin' to the licks
#10
Wow i only got around 550 songs on mine, you should feel lucky. I only listen to it at night or while driving anyways, so it wasn't to bad choosing my 550 favorites songs to listen to. The rest of the time I just have my music going on my computer.
Gear
Ibanez SA220
Ibanez Gio(first guitar)
Gibson L5 212 Amp
Behringer V-Amp 2
Ibanez Weepnig Demon Wah
#11
heres an idea, delete some crap
Quote by tarheelfan2
Oh ****, I just found out I got pwned by Joey! Damn...

Quote by funkbass369
GASPPPP! another one pwned by joey!

Quote by funkyfigure8
Lulz Joey Is Teh Ownage I Want His Penus
#13
Throw it away and get a Zune.

I have my 30gig Zune full. I have to be choosy with some music too because I like pr0n vids and pictures as well.
◑ ◔
╔═╗
▓▒░░░░░░░░░░░░░░░░░
╚═╝
Always outnumbered, never outgunned...
#15
Your bitching about that... I hate you with a passion, I have a 2 gig and it only holds 367 songs.... since 2 gig actually translates into 1.8 which pissed me off even more. I also dont have the real time or money to get a better one sooooooo....


**** YOU!!!!!!
Quote by Shattuck
I need some music that makes you envision a dark room illuminated by only candles and perhaps a creepy middle aged man in a bathrobe.


Quote by Skullbolt
Rape: Is it in you?
#16
no one cares
why do people post these crap threads with no entertainment value?
#17
Quote by JOEYPWNSU
heres an idea, delete some crap


NO music is crap.


Except for that CD that David Hasselhoff put out.
Gunpowder: FUCKING ROCKS!!!
Quote by The Madcap
[witty set-up]
Gunpowder FUCKING ROCKS!!!!!

Quote by Kensai

Gunpowder you fucking rock!!

Quote by Dirge Humani
Now I can say, with sufficient certainly, that you, Gunpowder...

FUCK ROCKS!
#18
Quote by i have to pee
Throw it away and get a Zune.

I have my 30gig Zune full. I have to be choosy with some music too because I like pr0n vids and pictures as well.


lol, who watches pr0n on a 2" screen?
#19
my 30 is about to run out. theres no videos on t hat thing either. it's a bit scary.
I sure could use a vacation from this bullshit three-ring circus sideshow world.


Ibanez RG2 EX1 (Black)
Line 6 Spider II 75w
Sekova Mandolin
Team Custom Traditional 4 string bass
Yamaha E403 keyboard
My Last.fm
Myspace
#20
All I have is the shuffle, my mom gave it to me, Great for skateboarding though so I'm not complainin.
"Waltz it up! The pit is it!"
#21
I bought a 9 terabyte ipod, only 4000 gigs left.
myspace.com/firelence
#22
wow..remember back in the good ol days where if you wanted to listen to your favorite song you had to sit around a radio or your tv..now's it's everywhere.... i hate itunes...
i've watched the change in you..
#26
Quote by x Misanthropy x
i have the 30 gb..only got 7 gigs left

i have an 80GB and it's full
"There's Jimmy Page, the greatest thief of American black music who ever walked the earth."
-Homer Simpson