#2
Haven't tried this exact one.

Though my band owns a Laney TT50H and it's a great amp (I take care of it) and sounds great. Very versatile. Can deliver great Fender-y cleans, classic British crunch and a nice high gain sound. Definetly worth a look.
Quote by stratman_13
It's okay Gabel. You kick ass.



18watter video demo

My band

Recognised by the Official EG/GG&A Who To Listen To List 2009
#3
The clips sound pretty kick ass! And yes thats the amps Od!

I wish on chanel two tho they had it on a modern setting!

Wonder how much these ae gonna set someone back?
#4
i thought it sounded pretty neat aswell, probably way out of my price range though
lol
Top lel.
#7
I've heard soundclips of the TT50 on a Guitarist CD - It has those VC series cleans, mixed with GH gain.
The Laney Thread are big and clever. No exceptions.
#8
Quote by davedoom
haha channel 3 on that site sounds like a bad metal zone pedal!


no :|
lol

my friend has a metalzone pedal, and the best way to describe the tone is "grey", theres like NO character to it, and its just dull.
that amp sounded pretty reasonable imo and could sound even better with some time put into messing about with settings
Top lel.
#9
Quote by davedoom
haha channel 3 on that site sounds like a bad metal zone pedal!


:/

How long have you had that blackmore for? Didn't know you had one.
A dwarf might hear you. What then?

My Music