Page 1 of 3
#1
So my friend had a party last night, and he was bragging about his penis, and how he calls it "Jeffery Girrafe" because girls tell him it's that big. So that gave me the genious idea to name mine, and start a thread about naming your penis. So my penis now goes by the name of "Vlad the Impaler". Sounds intimidating eh? So if you had to name your penis, what would it be?
ESP/ltd EC-1000 snow white
ESP/ltd MH-1000NT See Through Blue
Peavey 6505+
Mesa traditional 4x12 (x pattern 2 v30's and 2 g12h30's)
ISP decimator/Tc Electronics Polytune/Ts9 Tubescreamer

Check out my band! www.facebook.com/blackentheskyline
#5
This post is wrong on so many levels that I find it hard to describe my disgust in words alone.
Portsmouth Football Club: Exterminating Midlands filth since 1898
#6
I named mine Beefcake the Mighty
Quote by blackenedktulu
CFH82, I love you. I didn't laugh, but my god, I love you.

Quote by Zero-Hartman
Holy shit, that was epic. A mighty roar escapeth'd my mouth.

Quote by WyvernOmega
I saw a penis.

last.fm
#9
I don't know about a name for my penis (maybe Eric?), but I named my girlfriends boobs Megatron and Optimus Prime.
Quote by buckethead_jr
^And known for that bloody awesome croissant with a crown.
Man that's badass.


MINE SIG R PINK
#12
Quote by NicktheGreek
This post is wrong on so many levels that I find it hard to describe my disgust in words alone.


Come on man, there's nothing wrong at all with naming your penis....

well...maybe it's just a little weird.


Just a little though.
ESP/ltd EC-1000 snow white
ESP/ltd MH-1000NT See Through Blue
Peavey 6505+
Mesa traditional 4x12 (x pattern 2 v30's and 2 g12h30's)
ISP decimator/Tc Electronics Polytune/Ts9 Tubescreamer

Check out my band! www.facebook.com/blackentheskyline
#14
I named my penis Tylenol. So when girls are like " lyke omg i so totally need som tylenol right now lolz" ill be right there
#15
Throb Dylan!
Quote by Altered_Carbon
That's some bony hipster sex, which may be the best kind.
#16
I call mine mr president. makes for a good few one liners.
"I was shaking hands with mr president"
"the president has a meeting at the oval office"
#17
timmy the anihalator
Quote by Nemesis260
police is logical. or do your duty and rape him back

GEAR:
Laney BH150
Marshall B150
Line6 Spider II 15
BOSS HM-2 Heavy Metal (80's!)
Epi SG Special
Peavey Milestone III
#18
My mate adrian has named his Mr Nudge
wtf

Mines called Jeff

Just for ****s and giggles
Ibanez RG770DX Reissue

Ibanez Apex 2

Ibanez S520EX w/ EMGs

Marshall DSL100 Halfstack

NEWCASTLE UNITED!
#19
Quote by MetalheadA7X
My mate adrian has named his Mr Nudge

Well you can tell your mate some southerner on UG has decided he should be made the fucking king of England for such an amazing genitalia name
#21
Dr. Kenneth Noisewater
Quote by tarheelfan2
Oh ****, I just found out I got pwned by Joey! Damn...

Quote by funkbass369
GASPPPP! another one pwned by joey!

Quote by funkyfigure8
Lulz Joey Is Teh Ownage I Want His Penus
#25
Quote by Grizzzley
I named my penis Tylenol. So when girls are like " lyke omg i so totally need som tylenol right now lolz" ill be right there

i would sig that if i new how lol
Quote by tarheelfan2
Oh ****, I just found out I got pwned by Joey! Damn...

Quote by funkbass369
GASPPPP! another one pwned by joey!

Quote by funkyfigure8
Lulz Joey Is Teh Ownage I Want His Penus
#26
I live in holland and Dick is a very common name her :P so is ****

edit: that last one starts with a c and ends on ock.
But really it is a name over here.
Playing since March 2006

Alhambra 1C
Last edited by Mauveen at Aug 26, 2007,
#27
Quote by matalliam
ive named mine- Russell The One-Eyed Wonder Muscle


Hahaha, that's brilliant. That brightened up my day in oh so many ways, thank you sir : )
ESP/ltd EC-1000 snow white
ESP/ltd MH-1000NT See Through Blue
Peavey 6505+
Mesa traditional 4x12 (x pattern 2 v30's and 2 g12h30's)
ISP decimator/Tc Electronics Polytune/Ts9 Tubescreamer

Check out my band! www.facebook.com/blackentheskyline
#30
lol, I'm debating between "General Wormwart" and "T-Bone"

idk, maybe I should go with a Harry Potter reference and name it
"He who shall not be named"
#31
Quote by guitarman1507
So my friend had a party last night, and he was bragging about his penis, and how he calls it "Jeffery Girrafe" because girls tell him it's that big. So that gave me the genious idea to name mine, and start a thread about naming your penis. So my penis now goes by the name of "Vlad the Impaler". Sounds intimidating eh? So if you had to name your penis, what would it be?


So you only "impale" mens heads and rats?
I Watched Download 07 on the internet Because I'm A poor Bastard and I'm Damn Proud!


Dave Mustaine Kill List:
Draken
WinterMadness79
Dirge Humani
MrGuitar123
RHCP94
Coins
Magnus_Maximus
#32
well whats on my penises birth certificate is- "The Beast From The East"
MIM-v-MIA:
Quote by OneRust
The mexican one is made by mexicans in mexico, the american one is made by mexicans in california

Fender Stratocaster
Crafter D-8 Acoustic
ProTek 80w PA System
Marshall TSL602 Combo
Fender Mini Tweed Twin-Amp
Boss DS-2
Boss CH-1
#33
Quote by 13579ed
idk, maybe I should go with a Harry Potter reference and name it
"He who shall not be named"


Awesome name.
Quote by shark38j
You need a Flux Capacitor ........ Oh, wait, that's for time travel.

Quote by GiantRaven
Watch this one lads, I think he has intelligence!


Quote by unplugtheradio
or maybe he has an opinion *GASP*
#34
Quote by JOEYPWNSU
Dr. Kenneth Noisewater



Not to be a smartass but, don't you mean The Octagon?
Quote by blackenedktulu
CFH82, I love you. I didn't laugh, but my god, I love you.

Quote by Zero-Hartman
Holy shit, that was epic. A mighty roar escapeth'd my mouth.

Quote by WyvernOmega
I saw a penis.

last.fm
#36
Quote by bearded_monkey
Pink Floyd

.
For long you live and high you fly
But only if you ride the tide
And balanced on the biggest wave
You race toward an early grave.


Ben Hamelech
#37
My friend named his Steven so his happy trail can be called a hairway to Steven. As for me, I'm gonna go with General Slick and the Garbonzo Twins, I named my balls too.
Grand Paladin of the Knights Who Say Ni

PM SGstriker for quiz to join

Weaseling out of things is important to learn. It's what separates us from the animals ... except the weasel.
#38
Quote by guitarman1507
So my friend had a party last night, and he was bragging about his penis, and how he calls it "Jeffery Girrafe" because girls tell him it's that big. So that gave me the genious idea to name mine, and start a thread about naming your penis. So my penis now goes by the name of "Vlad the Impaler". Sounds intimidating eh? So if you had to name your penis, what would it be?


Haha Dude I'm laughing so hard right now!!! You know what Vlad the Impaler did right he impaler dudes in tons of sick ways one being up the butt. Haha and you call your penis Vlad the Impaler, haha. You know what that means......
#39
Quote by Flemfloyd
So you only "impale" mens heads and rats?


Uh.....no?
ESP/ltd EC-1000 snow white
ESP/ltd MH-1000NT See Through Blue
Peavey 6505+
Mesa traditional 4x12 (x pattern 2 v30's and 2 g12h30's)
ISP decimator/Tc Electronics Polytune/Ts9 Tubescreamer

Check out my band! www.facebook.com/blackentheskyline
Page 1 of 3