Page 1 of 3
#1
Well, its something thats been on my mind for quite some time. i live in New Jersey and have never been anywhere near the west coast of the USA. i was just curious if theres any kind of a difference at all, if so, what is it? Are the people in California a lot different from the ones in NY?

Discuss?

EDIT: also, say which you prefer
Last edited by LtdB254 at Aug 30, 2007,
#2
Yes
Quote by soulflyV
Prepare to have every orifice in your body occupied by a dwarf.
#3
Timezones and accents, thats about it.
Quote by nexteyenate
+1,000,000,000,000,000,000,000,000

leftybassdude's opinion is superior to anyone else's

Member of The Weakerthans Fan Club
PM TechnicolorBoy or maybe_I_am to join
#5
Quote by dig up my date
yes in California there are hot chicks and on the east coast everyone is overweight

+1
#9
When I was in Colorado I saw a brand of ice cream that is called Edys here but it was called something weird there and it said on the package may be called Edys in other parts of the US.


I know Colorado isnt on the west coaast...but whatever....
"Imagine all the people, sharing all the world"
-John Lennon
#11
The west coast has the sunshine and the girls all get so tan.
I dig a fresh bikini on a Hawaiian island doll by a palm tree in the sand.
Can't stop the signal.
#12
Quote by LtdB254
Well, its something thats been on my mind for quite some time. i live in New Jersey and have never been anywhere near the west coast of the USA. i was just curious if theres any kind of a difference at all, if so, what is it? Are the people in California a lot different from the ones in NY?

Discuss?


Where in NJ are you from?
Quote by Ylasto
R.I.P Ean.

Are there any other members of Lynyrd Skynyrd who are dead?
#14
1. burritos and tacos are better than whatever you "think" is a burrito/taco
2. we have tans
3. speak is way chiller
4. different people that are not european, i.e. mexican, chinese, korean, honduran, etc.
5. we all surf and live next to someone famous, lol jk
6. car = life, public transport = death

and other stuff...
#16
Quote by Jesur16
i hear there ain't no party like a west coast party. presumably because they tend to not stop.

meh..
#17
Quote by FlyingFuc!<
1. burritos and tacos are better than whatever you "think" is a burrito/taco

4. different people that are not european, i.e. mexican, chinese, korean, honduran, etc.



ey ey, we got spanish people here in jersey, I know what a real damn burrito and taco is like

and since when are mexicans chinese and the others european?

but nj varies quite different for being such a small state, mainly lots of black and spanish here, but drive for 4 mins through a certain street, nothing but white people....who act black....then another 4 mins, and you've reach emo-ville, but this street i live on in particular, is full with italians, who im sure used to be into the mob, that pizzeria is ****ing suspicious as hell, some dude called me and my friends in, took us all the way back then into a basement, talking about wanna buy some of these? opening a suitcase, and they were just shirts, i thought i was going to die..true story
#18
I've only been to FL, WTF is with the sweet tea.... like friggin corn syrup
West coast owns btw...
#19
Quote by FlyingFuc!<
1. burritos and tacos are better than whatever you "think" is a burrito/taco

But those only exist in the border cities, not just in the west coast but all along the southern border and maybe Florida too.
"The rule of law -- it must be held high! And if it falls you pick it up and hold it even higher!" - Hercule Poirot

© Soul Power
#20
Quote by LtdB254
Ocean County (South East)


Im in O.C. too. Exit 67.
Quote by Ylasto
R.I.P Ean.

Are there any other members of Lynyrd Skynyrd who are dead?
#21
no, on the east coast all the different nationalities are a type of european.
while on the west coast different nationalities are way different. like asian and hispanic.
get what i'm trying to say?

like if you're german, in CA we'd just call you white.
while in Jersey I think being German would actually make a difference...
#22
Quote by Lgndkllr777
Im in O.C. too. Exit 67.

no ****ing way! im 63. manahawkin ftw!
#23
Quote by LtdB254
Ocean County (South East)

Dude im ocean county too


I'm in Toms River....like 10 minutes away from the OCC.

EDIT: manahawkin...**** you
"Imagine all the people, sharing all the world"
-John Lennon
Last edited by Punk Rocker at Aug 30, 2007,
#24
Quote by Punk Rocker
Dude im ocean county too


I'm in Toms River....like 10 minutes away from the OCC.

lol yea i live south of there. but i go to school in toms river. monsignor donovan. the private school. do you know it?
Last edited by LtdB254 at Aug 30, 2007,
#25
it's less humid on teh west coast, we have better mexican food and better water (in my area at least, i was in boston over the weekend), and we say "hella" too much.

california knows how to party.






I CAN TOTALLY EXPLAIN THAT... I HAD... uh... UNPROTECTED SEX WITH A PORCUPINE
#26
here in California, we walk in the middle of the street, we wear sandals, we never wear pants (if you do you're a homo-gay), we say shit like "dude", "hella", "fo-sho", among others, and we have all the hot chicks in one location.

So of course I prefer it here
███████████████
We are the music makers, we are the dreamers of dreams.
████████████
#27
Sounds familiar....but i dunno.
"Imagine all the people, sharing all the world"
-John Lennon
#28
here in California, we walk in the middle of the street, we wear sandals, we never wear pants (if you do you're a homo-gay), we say shit like "dude", "hella", "fo-sho", among others, and we have all the hot chicks in one location.

So of course I prefer it here
i wanna move there =[
#29
Quote by Punk Rocker
Sounds familiar....but i dunno.

its like 2 blocks away from the oc mall.
#30
Quote by FlyingFuc!<
no, on the east coast all the different nationalities are a type of european.
while on the west coast different nationalities are way different. like asian and hispanic.
get what i'm trying to say?

like if you're german, in CA we'd just call you white.
while in Jersey I think being German would actually make a difference...



lol, maybe in some parts, maybe more up north, i think theres more itlians and other white people, but in my city....ure either black, spanish, or white, theres some asians too, but no1 really cares where ure from ure just whatever skin color, except the dominicans and puerto ricans, they always have their parades and flags everywhere, other than that, no1 really gives a **** what european spanish anything u are
#31
i forgot the California Roll...

we dont' obey stop signs.






I CAN TOTALLY EXPLAIN THAT... I HAD... uh... UNPROTECTED SEX WITH A PORCUPINE
#32
Physically, I'm pretty sure that most west coast beaches are steeper, giving them a closer shorebreak.

There are definate exceptions for this rule, but that's why the west coast is better for skimboarding.
Main gear (For complete list, see profile):
Epiphone Les Paul Standard Plain-top
Basswood Telecaster, 2 single-sized HB's, both split.
Epiphone Valve Junior
B-52 AT-412 Cabinet
Oh, and I have a Squier VM Jazz Bass too.
#33
Quote by LtdB254
no ****ing way! im 63. manahawkin ftw!



OMG. I work at Manahawkin Taco Bell.

You have AIM?
Quote by Ylasto
R.I.P Ean.

Are there any other members of Lynyrd Skynyrd who are dead?
#34
i hear west coast and east coast are snobby, but im from the south where everyone is basically related to each other (incest ftl....)

idk i hate hot weather so i think i'd like east coast better, but the west coast social scene sounds like something that would suit me better.
#35
Quote by Lgndkllr777
OMG. I work at Manahawkin Taco Bell.

You have AIM?

asilaydying992
#36
Quote by LtdB254
asilaydying992


Sweet. Mines FenderGuitars777 I put you on my buddy list.
Quote by Ylasto
R.I.P Ean.

Are there any other members of Lynyrd Skynyrd who are dead?
#38
Quote by Lgndkllr777
Sweet. Mines FenderGuitars777 I put you on my buddy list.

K. im not gonna be on till tomorrow though. so IM then.
#39
Aint too much here on the east cost. Only cool thing is we have white sand here at Topsail Beach.
#40
Quote by Wexford
Aint too much here on the east cost. Only cool thing is we have white sand here at Topsail Beach.

NC > every other east coast state.
Page 1 of 3