Poll: afro?
Poll Options
View poll results: afro?
yes
62 62%
no
38 38%
Voters: 100.
Page 1 of 2
#1
i was just watching TV on the radio and was wondering white people if you were black would you have an afro? if i was i would have a freakin huge one.
Deacon of Zeppelinism PM TheHeartbreaker to join
speed demon of the UG Jeepers
Member of the Neutral Milk Hotel club PM Hamish5178 to join~
#2
nah i would have dreads
When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace.
-Jimi Hendrix
#4
Quote by BlueZephyr
What?

Quote by Douche ©
I may not be cool off the internet, but on the internet I am pretty cool.

Aww

The Pit Cliff Notes:
Quote by SOADfreak6
myabe we all suck thats why were sitting at a computer desk talking **** thro the enternet lol


If not all of us, at least him.

<//////>~
#8
Quote by BlueZephyr
What?



haha oh snap, I didnt even catch that

TV on the radio

^.^

Made me laugh


Anyway, no I'd have dreadlocks
Quote by sluffinator
Yeh this guy knows his ****... just listen to him XD


Quote by ScreamingCheeto
NaivexLi is anything but naive. His post was a pretty good source of info.


Thanks

Quote by MightyAl

Pro tip, kids - girls are NOT impressed by your blood.
#10
sorry i was watching a video of tv on the radio which is a band.
Deacon of Zeppelinism PM TheHeartbreaker to join
speed demon of the UG Jeepers
Member of the Neutral Milk Hotel club PM Hamish5178 to join~
#11
I'd have to go with the fro, even though i know some white guys with pretty good ones.
You may have a 10 x 10 stack of marshalls and i may only have one, but mine goes to 11.... Beat that
#16
Yes, I would indeed don a massive afro and strut down the street for absolutely no purpose whatsoever.
Quote by frusciante_man1
cakemonster..you are truly my hero
HONK
Quote by DeSean
HONK!I like your cake.
Quote by olif8
And Cakeface, why didn't you sig my

HONK!

from that other thread?


Quote by LordBishek

I can't stand it any longer.


HONK


Honk if you love cake! HONK!!
#17
dreads


Quote by fleajr_1412
It's not a parody. Claypool took a huge shit full of awesomeness all over the album, hence the name.


Speaking of "The Brown Album" by Primus

#18
You bet your ass I'd have a fro!
For these things give thanks at nightfall:The day gone, a guttered torch,A sword tested, the troth of a maid,Ice crossed, ale drunk.-The Hávamál
#19
Quote by Rambo-Conny
No, I would have two.

haha
Quote by KileManA7X
You sir, are an honorary genius! Take this badge, you made us proud!
#22
Quote by mw7
nah i would have dreads

you can be white and have dreads...
Call me Jeff if you want, I prefer that.
#23
I'd have a fro for like showing off, and if I needed to go somewhere nice, I'd put it in rows. Thats what sucks about my straight hair, if I'm going somwhere nice I have to get it cut.
Quote by xXmasqueradeXx
you can be white and have dreads...

White people with dreads look crusty and nasty.
FOR AWESOME HANDWOUND PICKUPS, CONTACT CorduroyEW
BOOBS
Quote by ratmblink123
Good for you. Have a cookie.


But really... there's no cookie. And if there was, you wouldn't get one.
#26
IMHO white people should stay the **** away from dreads, afros and braids; just spike your hair, get a mohawk or do an emo fringe if you're desperate...


(Just for the record, I'm white)

flickr you might
Quote by MrCarrot
Oranges are actually a revolution though - they're the next step from Rectos IMO.
#27
Quote by Vince Noir
nah, i'd have this




Quote by Douche ©
I may not be cool off the internet, but on the internet I am pretty cool.

Aww

The Pit Cliff Notes:
Quote by SOADfreak6
myabe we all suck thats why were sitting at a computer desk talking **** thro the enternet lol


If not all of us, at least him.

<//////>~
#30
Quote by IdleWillKill
My friend IS white had an afro for quite a while.

Jew fro?
Quote by Douche ©
I may not be cool off the internet, but on the internet I am pretty cool.

Aww

The Pit Cliff Notes:
Quote by SOADfreak6
myabe we all suck thats why were sitting at a computer desk talking **** thro the enternet lol


If not all of us, at least him.

<//////>~
#31
I had one in middle school, but then I cut it cause it looked dumb. I was thinking of growing out some natty dreads though
#32
definateley, it will be the phattest afro around.
WHOMP

Think of that next time you are not allowed to laugh.
#34
yeah my friend has a jew fro not the same though but it still looks real cool
Deacon of Zeppelinism PM TheHeartbreaker to join
speed demon of the UG Jeepers
Member of the Neutral Milk Hotel club PM Hamish5178 to join~
#35
I wonder how many AA's just entered to view this thread and see what the hell was going on.

On topic: Nah, probably not.
crit my drawings with comments in profile! thanks
(just go to the pictures section)


Quote by Lostprophets$$$
I agree with him

Also, wtf's a buttplug? If its something u put in her ass, then what the f*ck's ur penis for? Enlighten me pit monkehs (Y)
#36
I'd just shave mine, but make it look nice, you know? Black dudes always look sharp with their heads shaved. ...ALWAYS.
#37
Quote by xXmasqueradeXx
you can be white and have dreads...


they look stupid on some white dudes and you need to make your hair all nappy
When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace.
-Jimi Hendrix
#38
I'd keep mine short like i do now. I really don't want to spend more than 5 minutes(total) ion washing/drying my hair in the morning.
#39
i already have a decent afro but i have to say dreads are waay cooler than fros
Quote by loganrocksabass

how can your girlfriend be in your band if she's in the kitchen?
#40
If I were to grow a fro, I'd need a perm, and perm's smell.

I'd go with the Nat X look and have a giant flat top.
Sent from my iPad.
Page 1 of 2