#2
it puts the lotion on the skin otherwise it gets the hose again... lol
Quote by slapsymcdougal
I suggest you select the least popular of the woman-creatures, and fart directly in her face.
#5
Wtf!!!
We fear violence less than our own feelings. Personal, private, solitary pain is more terrifying than what anyone else can inflict.
Jim Morrison
#6
I would tear that up..
Quote by vintage x metal
I love you =] I can't say I was very fond of you when we first started talking because you trolled the hell out of my threads, but after talking to you here I've grown very attached to you.

Yeah, write to my fanclub about it, honey.
#7
id rather lick the bottom of a trashcan then to even look at that things face again.
Quote by Article
She pulled off his left testicle and tried to swallow it, before spitting it out. A friend handed it back to Mr Jones saying "That's yours"

Wii Is For Queers! Co-Founder Of The "We Hate Wii" Club
Return to a Condition of Being...<-Band. Add plz!
#8
This guy cracks me up on the grounds that if you watch his other videos.. He talks like a ghetto black woman. It's ****ing awesome. Like, he's confused about his gender, and his race.

Then he starts showing off his skinny muscles and screaming about how you don't wanna **** with it.
Quote by vintage x metal
I love you =] I can't say I was very fond of you when we first started talking because you trolled the hell out of my threads, but after talking to you here I've grown very attached to you.

Yeah, write to my fanclub about it, honey.