Page 1 of 3
#1
It said "(Two Letters Two Numbers, that are not important) FAP" = D

Post the funniest Licencde Plates you hace seen
Quote by bananahammock
How many mods does it take ban half of the pit?
one, Carmel.



▼▼▼▼▼▼
▼▼ ▲ ▲▼▼
▼▼▼▼
▲ ▲▲ ▲
Last edited by benjy118 at Sep 14, 2007,
#4
Quote by Jearl

...dont play Fender just because its Fender.

Gear:
Ibanez SZ520QM
Peavey Rotor EXP
Squier Bullet (heavily modified)
Mesa Roadster Head & 2x12 cab
#7
*cricket cricket*
██████████████████████
██████████████████████
██████████████████████
██████████████████████
██████████████████████
██
████████████████████
██
████████████████████
██████████████████████
#9
Quote by pAmpH
My Uncle's car has the liscence plate 'WTF *3 numbers*'. He doesn't get the joke


Ohhhhh, I see know. I assumed that we were supposed to figure out what the two letters and two numbers were, and together with the "fap" they would make an amusing comment. I was wrong.
Thus sayeth the Lord.

<//////>~
#11
What's a 'LKetter'?
Some people like cupcakes exclusively, while myself, I say there is naught nor ought there be nothing so exalted on the face of God's grey Earth as that prince of foods:



the muffin!
#13
Quote by sebastian_96
What's a 'LKetter'?


maybe he has a really fat inbred finger on his right hand and when he goes for L he gets K aswell

maybe
Leader of The Mighty Powermetal Brethren. PM me to join.

ALL HAIL DYSTOPIA!!!

Angry Mob
#15
theres a story in the sun

guy has U T02SER
Originally posted by Diminishedfaith

6. Lied? Would I?
10. Done LSD? who's she?
17. Cheated on someone? it was an accident, i didnt remember i had the gameshark on.....
41. Been called a *****?yes, they rate me 5 stars...
46. Kissed someone in a moving vehicle?no, i dont have insurance
#17
I had a picture on my phone of a car from a friends village with "LOL" as the last 3 letters. I deleted it
#20
hipeswt=Hippie Sweat

My license plate, very proud.
Quote by LuthierofTexas
You have no experience with racks??? What kind of guy are you?
#21
My uncle Aldo has a personalised plate for his Porsche:

ALD0 01
[color="Red"][size="3"][B]   ___   __     __        
  / __\ / /    /__\ /\/\  
 / _\  / /    /_\  /    \ 
/ /   / /___ //__ / /\/\ \
\/    \____/ \__/ \/    \/
[/B][/SIZE][/COLOR]
Member of "Genital Grinders", the Carcass Fan Club. P.M. "Embodiment" to join.
#22
I have LEZ in mine.


Kind of funny.

Kind of.
Lets All Goto Mars: The I The FLAMING LIPS Club
#24
Quote by alexi_laiho
maybe he has a really fat inbred finger on his right hand and when he goes for L he gets K as well

maybe


To order a special dialing wand, mash the keypad now.
Quote by The devil at the crossroads
E|-------------------------------------------1--
B|-----------------------------------1--4--
G|-------------------------1-3-4--
D|------------------1-3----
A|--------1-2-3----
E|-1-4-----

Just move it around the fretboard
#25
Quote by akaDan
I had a picture on my phone of a car from a friends village with "LOL" as the last 3 letters. I deleted it


a car down my road says B1G LOL
Yeah, now you're gonna die wearing that stupid little hat. How does it feel?

Help me to live.


I make custom guitar wiring harnesses and I'm pretty damn good at it!
#26
All I have to say is, for those that watch Seinfeld -

Best license plate = Assman
#27
My bosses car has "666" in his.
Quote by bassmaniac101

You are amazing.

Quote by Arch1119
^^yay photoshop...you made me lol all over myself
#29
I saw a license plate at a Dimmu Borgir show that said "PWNED".

Edit: My friends always give me crap because my license plate had VD in it.
Quote by Trefellin
You know a music scene is fucked up when it becomes difficult to keep track of who killed who, who committed suicide and who alledgedly engaged in cannibalism.

LastFM
#30
This reminds me of something I studied in Biology II the other day, known as the Fixed Action Pattern or FAP for short. Only me and two other people lol'd. Everyone in the room including the teacher gave us the weirdest looks.
Rock Crawler of the UG Jeepers
PM Dirk Gently to join if you've got a Jeep
#32
There's a girl who always parks next to me at school who's plate is "DRAGNLOVR". She loves dragons.
Listen to mah discs.



And coming soon, THE CLEVER DEVILS VS. THE BLONDES.

Vote for me in the
#34
Quote by VivaLaJam
My moms car has (numbers) EMO


I see a lot of those around here. I lol every time I see one.
If you could blow up the world with a flick of a switch,
Would you do it?

If you could make everybody poor just so you could be rich,
Would you do it?

With all your power,
What would you do?
#35
Quote by benjy118
It said "(Two Letters Two Numbers, that are not important) FAP" = D


And.... what kind of response were you looking for?

"haha. Rofl at masturbation!"


#36
Quote by Jbar
All I have to say is, for those that watch Seinfeld -

Best license plate = Assman



x2

My sister's boyfriend's plate says "STFU PLZ".
Daron. The Pit loves you.
daron aka kosmic is now a pit legend
Best post on the pit. Good for you.
thats pretty epic.
So you're like a slower paced Forrest Gump...
Yup...
#39
Mines some letters and numbers
*-)
Quote by Bob_Sacamano
i kinda wish we all had a penis and vagina instead of buttholes

i mean no offense to buttholes and poop or anything

Rest in Peace, Troy Davis and Trayvon Martin and Jordan Davis and Eric Garner and Mike Brown
#40
^ haha
Daron. The Pit loves you.
daron aka kosmic is now a pit legend
Best post on the pit. Good for you.
thats pretty epic.
So you're like a slower paced Forrest Gump...
Yup...
Page 1 of 3