#1
www.saw4.com

Wooot! Hopefully, this would be better than the 3rd and 2nd combined... but I'm not setting my hopes up assuming that they'd go down the same pattern of movies getting worse as it gets farther away from the first.....

Anyways discuss! Who do you think is in that pig costume? Could it be Jigsaw's apprentice or his wife?? And how did he set all of the traps if Jigsaw's already dead?!
Quote by DrkNTwstd
darkangel, you are a smart man. no flame shield is necessary.


Quoth the Raven, "Nevermore"
#2
It looks pretty stupid, honestly. Parts 1 & 2 are my favorites with 3 being decent.

(btw, +100 for your sig. MCR FTW)
Gear
Schecter C-1 Artist
Vox AD15VT
Epiphone EJ-200 Acoustic
#3
barring some crazy twist i do believe both jigsaw and his apprentice (can't remember her name) are dead so that takes them out of the mix...

i think it's probably the guy whose wife was killed at the end of 3
Quote by Stephen Colbert
Ignorance is bliss. Oedipus ruined a great sex life by asking too many questions.
Quote by Jack Off Jill
Is it odd that I get an erection every time RageAgainst... posts?

President of "Colbert Nation "
#6
i thought the cube's were much better
Quote by beadhangingOne
There is no music but metal and muhammad is its prophet.
#7
meh
Quote by That_Pink_Queen
Groll you're a bloody genius

Quote by a6l6e6x1
wow
im "talking" to the future greatest director in the world
PRIVELAGED


member #9 of "The Beatles really are the greatest

Metal Face productions! watch our movies!
http://www.metalface.tk/
#8
XD I love how that is the actual tag of the movie! Its like one of the demotivational pictures.
I'm gonna drive all night, take some speed. I'm gonna wait for the sun to shine down on me. I cut a hole in my roof in the shape of a heart snf I' goin' out west where they'll appreciate me"

Click this if you like men!
#9
Quote by Jersey_Zombie
It looks pretty stupid, honestly. Parts 1 & 2 are my favorites with 3 being decent.

(btw, +100 for your sig. MCR FTW)




The first one's my favorite, it didn't scare me, but it has shocking scenes you know. Two's kinda okay for me, but three's the worst imo....

barring some crazy twist i do believe both jigsaw and his apprentice (can't remember her name) are dead so that takes them out of the mix...

i think it's probably the guy whose wife was killed at the end of 3

Probably.... but the synopsis says that a detective would be tested, how is he connected to the franchise is still unknown though....
Quote by DrkNTwstd
darkangel, you are a smart man. no flame shield is necessary.


Quoth the Raven, "Nevermore"
#10
god only knows the whole plot....the saw series are notorious for some crazy "WTF?!?!?" moments with plot twists and all that shizz....

wish i wasn't in Germany currently.....we won't get it till around early december...
Quote by alex_haeni
Bahah, i just got BUTSECKS to work.
#11
Quote by IbanezPlayer27
Might go see it...more waiting for the new resident evil movie in a few days.


I think Resident Evil's gonna be cool....
But i'm more interested in Saw, I like the plot twists....
Quote by DrkNTwstd
darkangel, you are a smart man. no flame shield is necessary.


Quoth the Raven, "Nevermore"
#13
Quote by first_aid
lol cant get in, says that ive been banned due to my town not existing


Me too
Anyone can here?! Please post whatever's in there!
Quote by DrkNTwstd
darkangel, you are a smart man. no flame shield is necessary.


Quoth the Raven, "Nevermore"
#15
you're not missing much from that link really....
Quote by alex_haeni
Bahah, i just got BUTSECKS to work.
#18
im not overly excited. i didnt really think anything after the first was anything better than average.
#20
Wikipedia tells me the sequels are going to go up to Saw VI.
Quote by denizenz
I'll logic you right in the thyroid.

Art & Lutherie
#21
number 4 looks kinda bad. ruins the franchise, especially since jigsaw.....


SPOILER
DIED in 3!
End Spoiler

kinda eliminates the concept doesnt it?