#2
Um, maybe for parts. I would buy it if it weren't for shipping costs.
Add me or I will eat your kitty!



^Click the heart baby, you know you wanna.^

Quote by Sammythedruggie

touche sir.
#3
no
[IMG]http://img398.imageshack.us/img398/9148/dawhip005jf4.jpg[/IMG]

Quote by SuperSamuraiGuy
Thanks for answering all my question ssguitar



JCM900 FOR SELL!
#4
some beginner or their parents would buy it for maybe $25 if they have no idea what they're doing. so idk, maybe.
#5
Quote by qotsa1998
some beginner or their parents would buy it for maybe $25 if they have no idea what they're doing. so idk, maybe.


ohhhh yeah


me = that beginner who bought it for 25 bucks 4 months ago.

hahaha, pwnt like a noob yo.
So the air's getting colder
and the news keeps us scared.


Member of the Neutral Milk Hotel club PM Hamish5178 to join~
#6
hahahaha, we use those amps at my school... they really do suck :P

you could get $20 for one though
Quote by mr.happyman
so she took off my pants and was gonna give me dome (head). fukk yeah, free dome (head) (i'm used to hiring prostitutes).as she inched her head closer to my pen0r, she pulled her hand outta nowhere and sandpapered my mini mr.happyman!
#9
Quote by T!AN
I would just give it away to someone who is just starting, and make their day...

That's not a bad idea, but if you're really strapped for cash, sell it on ebay or at your local pawn shop...
#10
Quote by T!AN
I would just give it away to someone who is just starting, and make their day...


thats a better idea!
Gibson Les Paul Standard
Ran Custom Invader


Maxon OD9 Pro+
ISP Decimator
Diago Powerstation



Marshall TSL60
Marshall 1960A cab


www.myspace.com/samtewari
#11
I dunno man, you could swap that squier amp for a big mac or two, totally worth the trade. If you can get three big macs, you totally hustled someone.
Peavey 5150
Mesa Mark IV
Mesa Single Rectifier (Series 1)
Fender Custom Shop Tonemaster
Roland Microcube

-Whitebox OS 1x12
-Port City OS 1x12

Digidesign Eleven RackAxe Fx Ultra
#12
I had that amp when i started 2 years ago, or at least something like it. It wasn't that bad especially compared to other practise amps of the same price range but still crap probably. Like that one guy said I'd buy it if it weren't for shipping.
Quote by Jearl

...dont play Fender just because its Fender.

Gear:
Ibanez SZ520QM
Peavey Rotor EXP
Squier Bullet (heavily modified)
Mesa Roadster Head & 2x12 cab
#13
Quote by T!AN
I would just give it away to someone who is just starting, and make their day...

Make their day, and ruin their year!
FOR AWESOME HANDWOUND PICKUPS, CONTACT CorduroyEW
BOOBS
Quote by ratmblink123
Good for you. Have a cookie.


But really... there's no cookie. And if there was, you wouldn't get one.
#14
Quote by CORT noob
Make their day, and ruin their year!


The gift that keeps giving.
Major of 7 String Legion 7 > 6

Carvin DC747
Ibanez RG2228
Schecter Avenger Custom Shop
and my baby....
Gibson Explorer Studio
#15
its exactly like a
fender sp10
i had one of those in a beginers pack, yeah it kind of does suck!
#16
Quote by Reincaster
I dunno man, you could swap that squier amp for a big mac or two, totally worth the trade. If you can get three big macs, you totally hustled someone.



Unfortunately, it's completely true. Just give it away to a kid just starting out, he'll love it.