Page 1 of 2
#6
Oh snap, it's my brothers birthday tomorrow. I've got him an advent calendar (we always buy joke gifts) and a DVD. The birthstone idea is good btw.
#10
dude why did u even post this thread. nothing good will come out of it...
I sure could use a vacation from this bullshit three-ring circus sideshow world.


Ibanez RG2 EX1 (Black)
Line 6 Spider II 75w
Sekova Mandolin
Team Custom Traditional 4 string bass
Yamaha E403 keyboard
My Last.fm
Myspace
#11
Here here! Birthday!

Have sex with her.
Quote by fukyu1980
LOL ! muther fuker i was gonna say that LOL!
#14
Quote by anoreorcist12
dude why did u even post this thread. nothing good will come out of it...


What makes you say that?

I think coming to 600,000 14 year old perverts and asking what to do with $120 is always a good idea.
If you can bear to hear the truth you've spoken
Twisted by knaves to make a trap for fools,
Or watch the things you gave your life to, broken,
And stoop and build 'em up with worn-out tools
#16
get her a card saying happy birthday, cheer up, these kids lives are worse than yours then get pics of emo's .

....

Or just get her something she likes like a cd or something?

make her breakfast?
#17
Quote by thefoundationof
i dont think thats gonna make her happy Metal_Rich. and I don't want to lose my virginity to my mother.

You're just begging to be sigged.
Quote by fukyu1980
LOL ! muther fuker i was gonna say that LOL!
#19
Quote by thefoundationof
i dont think thats gonna make her happy Metal_Rich. and I don't want to lose my virginity to my mother.
why the hell not!?!?


older women FTW!!!
Quote by Stephen Colbert
Ignorance is bliss. Oedipus ruined a great sex life by asking too many questions.
Quote by Jack Off Jill
Is it odd that I get an erection every time RageAgainst... posts?

President of "Colbert Nation "
#20
Quote by Liam.Iero
make her breakfast?


That's a good start. It's always the non-tangible things that cheer mothers up the most. Get her a nice present AND be her slave all day.
"I can picture in my mind a world without war, a world without hate. And I can picture us attacking that world, because they'd never expect it."
#23
Quote by thefoundationof
older women are nice and all but when its your mom



It's perfectly alright in the south. You should totally nail your mom. She'll love it.
#24
Quote by FlamingYouth
That's a good start. It's always the non-tangible things that cheer mothers up the most. Get her a nice present AND be her secks slave all day.
fixed
Quote by Stephen Colbert
Ignorance is bliss. Oedipus ruined a great sex life by asking too many questions.
Quote by Jack Off Jill
Is it odd that I get an erection every time RageAgainst... posts?

President of "Colbert Nation "
#25
i dont think thats gonna make her happy Metal_Rich. and I don't want to lose my virginity to my mother.



Why not? I did... I mean it was like pulling apart a grilled cheese sandwich but still...
#26
Write her a song!
Left Jab, Right hook, Then I knocked him out I hate player haters so I pissed in his mouth
#28
Quote by RageAgainst...
fixed


jesus christ, the whole 'bang ur mom' idea wasn't even funny to start with. pervs.
"I can picture in my mind a world without war, a world without hate. And I can picture us attacking that world, because they'd never expect it."
#29
Quote by OtisB Driftwood
Write her a song!

About incest!
Quote by fukyu1980
LOL ! muther fuker i was gonna say that LOL!
#30
Quote by OtisB Driftwood
Write her a song!


best idea yet
"I can picture in my mind a world without war, a world without hate. And I can picture us attacking that world, because they'd never expect it."
#33
Tell her you found her a job. Then tell her you're beginning home school.
My all gold grills give her cold chills
Said she gotta coke feel cuz I'm sooo trill.
#35
Quote by FlamingYouth
sweet and sour Jesus, the whole 'bang ur mom' idea was hilarious from the beginning
fixed


lighten up
Quote by Stephen Colbert
Ignorance is bliss. Oedipus ruined a great sex life by asking too many questions.
Quote by Jack Off Jill
Is it odd that I get an erection every time RageAgainst... posts?

President of "Colbert Nation "
#36
Quote by FlamingYouth
jesus christ, the whole 'bang ur mom' idea wasn't even funny to start with. pervs.
sex with your mom is ALWAYS funny
*-)
Quote by Bob_Sacamano
i kinda wish we all had a penis and vagina instead of buttholes

i mean no offense to buttholes and poop or anything

Rest in Peace, Troy Davis and Trayvon Martin and Jordan Davis and Eric Garner and Mike Brown
#38
Quote by thefoundationof
its not that HI-larious, especially to me, who it is my mom, and the thought of some of the things stated . . . .




It totally is. Slip her a roofy and let the fun begin.
#39
Quote by RageAgainst...
fixed


lighten up



Sorry, I'm usually not one to try to kill a joke, but at least try to be a little bit respectful of this poor guy and his mom. And I'd appreciate if you'd stop "fixing" my posts, lol.

"I can picture in my mind a world without war, a world without hate. And I can picture us attacking that world, because they'd never expect it."
Page 1 of 2