#1
Alright, we all love master chief for his sexy armor and bitchin beastliness, so why not photoshop the shit out of him? But there's a catch: You can't just make it look all wavy to show off the fact that you have adobe... You must use CREATIVITY and preferably HUMOR. A combination will award you with many "+1"s, and we all love those. If you are up for the challenge and will obey my rules, here are the pictures you can use:








I tried to find pics with his face looking different ways to help you out with the photoshopping. If you don't like the size, google "pic resizer" and you'll find something useful.

Here's a couple I just did to get things started:






MS Paint skills, yo. Hopefully you all can do better!
Quote by screamingfool34
people here are idiot.
Quote by Mr_H_MASTER
the only good wahs out there are Slashs, Zacks, and Dimebags.
Quote by evan1234567
im to tired and confused to comprehend what you said.
#3
haha, I love his face and the unnecessary typos.

Twasn't a waste of 3 minutes. Twas a triumphant THREE MINUTES!!!
Quote by screamingfool34
people here are idiot.
Quote by Mr_H_MASTER
the only good wahs out there are Slashs, Zacks, and Dimebags.
Quote by evan1234567
im to tired and confused to comprehend what you said.
#5
Quote by PieceOfMind666

Twasn't a waste of 3 minutes.


Yes. Yes it was.
Thus sayeth the Lord.

<//////>~
#6
^^ lol. Damn you MUDKIP!
^ okay, maybe it was... But at least you KIND OF feel like you accomplished something, right?...
Quote by screamingfool34
people here are idiot.
Quote by Mr_H_MASTER
the only good wahs out there are Slashs, Zacks, and Dimebags.
Quote by evan1234567
im to tired and confused to comprehend what you said.
#8
Paint FTW
Attachments:
s20880_XB_27.jpg

╠═══════╬═══════╣

THE ASTRAL PANDA σƒ τλε τρπ βπστλεπλσσδ

╠═══════╬═══════╣


Last.fm
#9
Quote by thefoundationof


Oh god, this is so epic.
Quote by denizenz
I'll logic you right in the thyroid.

Art & Lutherie
#12
Quote by thefoundationof



That ****ing thing has always pissed me off. till now, well done.
I wanna grow up to be a debaser
#14
Quote by wizards?
I just lol'ed at school and got detention..... it was sooooo worth it though


sigged

edit: these pics are so full of win.
"And after all of this, I am amazed...

...that I am cursed far more than I am praised."
#17
and you sigged me!

was that out of courtesy?
"And after all of this, I am amazed...

...that I am cursed far more than I am praised."
#19
Ok. So finally, Master Chief is actually GEORGE W. BUSH!

||||||||||||||||||||
||||||||||||||||||||
||||||||||||||||||||

#20
^wow, nice job *applause
"And after all of this, I am amazed...

...that I am cursed far more than I am praised."
#21
Now it looks like it's Yngwie J. Malmsteen


Watch out kids!
||||||||||||||||||||
||||||||||||||||||||
||||||||||||||||||||

#22
I want to see Masterchief find some machine code.
Quote by fukyu1980
LOL ! muther fuker i was gonna say that LOL!