Page 1 of 9
#1
Do you hate icyhot/lolwut and other pit spam? Vote Twist of Fate!
Do you support guy love? http://www.youtube.com/watch?v=lL4L4Uv5rf0
Do you hate rule breaking and want to see reform on UG?
Are you a grammar nazi?
Vote Twist of Fate!


-Newbie forum Helper, I care!
-S&L Report bot, I encourage reading rules!
-Open minded lover of music, I encourage open mindedness
-Supporter of proper grammar


Supporter of UG topia!
https://www.ultimate-guitar.com/forum/showthread.php?t=538613






Thanks to all users who contributed to my campaign.
Last edited by Twist of fate at Oct 6, 2007,
#3
twist of fate you hypocrite, u love icy hot and barrel rolls >=(
<Raven> I got so baked last night
<Raven> that I WOKE UP high o_o
<Raven> Do you have any idea how euphoric that is?
<Raven> I felt like I was being born.
#5
Hmmm, I am a Grammar Nazi, and I do think IcyHot jokes have become a bit stale...
Friends, applaud the comedy is over.


I'd dance with you but...


#12
hmm, bah politics is all lies and slander, we need a president who is very straight up about everything... like me, and one who is not 12


laaaavvv u rly anthony
<Raven> I got so baked last night
<Raven> that I WOKE UP high o_o
<Raven> Do you have any idea how euphoric that is?
<Raven> I felt like I was being born.
#15
hmm guess ill vote
depends out of who gives me a job first

CUZ I IZ UNEMPL0Y3D
Quote by darkstar2466

I love you.


Quote by rabidguitarist

Can I be your adopted parent? I'd love you like a real son.


"Arguing over the internet is like the special olympics. No matter who wins, your both still retards." - A man of many muffins
#18
Quote by Oasis-fanatic
hmm guess ill vote
depends out of who gives me a job first

CUZ I IZ UNEMPL0Y3D



You can be second in command to my bandito governor of crime? (check my trhread)

THis is NOT a snap decision: I've been watching Oasis for a while now. He is a reliable astute fellow, perfect for the job.
On vacation from modding = don't pm me with your pish
#19
You only have my vote if you start up some death camps. Exclusively for those who do not use correct grammar and spelling.
#20
^ Done.

Quote by Child In Time
....Yakult had colours and big letters in his thread.

I don't plan on capturing the Attention deficite vote however I will anyway.
Quote by hrdcorelaxplaya
I'll vote for you if I can be the first lady. or man, if you're gay. first manlady.

Okay, I like where this is going.
#24
Quote by Twist of fate
1 H473 W3N PPL 7YP3 L13K D15

But I do respect their desicion to do so.

as we send them to the gas showers.
#25
Quote by Twist of fate
1 H473 W3N PPL 7YP3 L13K D15

But I do respect their desicion to do so.


We all know your secret.

We shall expose it when time is right.

*Goes into darkness*
#31
Quote by Twist of fate
haha mind if I edit that in my post?


You're the fuhrer.
#32
That LOL WUT pear is the savior of this site!
Wolfie, Moley, Witty, Dgmey, Grundy
#33
Quote by Deliriumbassist
TWIST OF FATE IS ONLY GOING TO UNLEASH A TORRENT OF NEW MEME's

vote Yakult. Meme-slayer.


You just add fuel to the fire, don't you?
#35
Quote by Twist of fate
I don't plan on capturing the Attention deficite vote however I will anyway.




Not even like that?
Friends, applaud the comedy is over.


I'd dance with you but...


#37
Quote by Twist of fate
haha thank you so much for the laugh!

I have your permission to resize that and use it in campaign?


Yeah...... I thought it might add something. Either that or ridicule me
Friends, applaud the comedy is over.


I'd dance with you but...


#39
You got my vote Twist of Fate!
Quote by Dog454
Zakk Wylde is a Viking, and history has proven that you cannot own Vikings, it's impossible.


POKER..UG
#40
Pfft, openmindedness! Noone is openminded in the pit.
████████████████████████████
███████████████████████████
█████████████████████████
██████████████████████████
███████████████████████████
███████████████████████████
███████████████████████████
███████████████████████████