Page 1 of 2
#1
let's talk about some of the seinfeld moments in your life

here i go-
once i broke up with a girl cause she had wayy too many cats...


only jerry can do sth like that...or probably george
#2
My friend and I were debating over the race (still unknown) of a mutual friend.

"Should we be talking about this?"

Edit: Oh and I once broke up with a girl because of her laugh.
Quote by shattamakar
The only advantage of home-schooling is that it gives you good reason to commit suicide.


Hit this once or twice, and you'll be twice as nice.
#3
I pay people back in loose change.
Oh dear god, I dont feel alive.
I have a new blog, of the interesting type.

In so far i have seen,

1. The Darkness
2. Wolfmother
3. The Grates
4. Faker
5. Kings of Leon
6. Coheed and Cambria
7. Architecture in Helsinki

and counting.
#4
Quote by jimmmypage#1
I pay people back in loose change.

We're like Paisanos!
Quote by shattamakar
The only advantage of home-schooling is that it gives you good reason to commit suicide.


Hit this once or twice, and you'll be twice as nice.
#5
I'm not gay so I can't relate to seinfeld. Oh snap.
Guitar rig
Schecter C-1 Classic
Boss GT-8
Mesa 50/50 Power Amp
Avatar G212H 2x12 Cab

Synth Rig
M-Audio Oxygen 61
Creative Sound Blaster X-Fi Elite Pro
Reason 4.0
FL Studio 8
#8
Quote by Cynoxx
I'm not gay so I can't relate to seinfeld. Oh snap.

Dude, I'm am gay because right now off the top of my head I can't think of anything I do that relates to Seinfeld I knows there's something though...
R.I.P. M.C.A.
Tweet at me bro
lushacrous loves you
Quote by blake1221
Don't be ludicrous, lushacrous.
Quote by Gunpowder
that joke regarding your username was NOT originally posted by blake1221. That was a Gunpowder original.

I INVOKE SOPA TO SMITE YE FOR THIS FALSEHOOD.
#9
Hellooooooooooo, ah-ha-ha.
Will says:
DON'T FEAR THE REAPER!
- SmarterChild - says:
I don't know if I can help it.

Member #6 of the "I play my guitar as high as Tom Morello does" club
#11
I once shouted racial slurs to a black man while standing on a stage...

Oh wait thats more Kramer.
Quote by Tyson2011
d von is truly one of the pit.


Quote by 09phillt
Good God Man What's Wrong With You!?
#12
How can people hate on one of the best comedies ever?

Hah yess! Paisanos!

This thread, its gold TS! GOLD!
Oh dear god, I dont feel alive.
I have a new blog, of the interesting type.

In so far i have seen,

1. The Darkness
2. Wolfmother
3. The Grates
4. Faker
5. Kings of Leon
6. Coheed and Cambria
7. Architecture in Helsinki

and counting.
#13
I have my group of friends that i hang out with, but when i hung out with my cousins friends (from another school) there was like people that were the same "character" even. do you get what i'm saying? lol
#14
Quote by jimmmypage#1
How can people hate on one of the best comedies ever?

Hah yess! Paisanos!

This thread, its gold TS! GOLD!



why thank you sir

and i donno me and my buddy just seem to have arguments just like jerry and george...all the time...and its mostly about stupid things lol

oh yeah and SEINFELD FTW!!!
#17
Quote by ECwomantoneman
I once tried the slap-bass thingy of the soundtrack. Does that count?




I've antique sold coats to pawn shops before.
#18
Quote by Pingis_Or_Death
Honestly, what an awful idea for a thread...

Quote by Cynoxx
I'm not gay so I can't relate to seinfeld. Oh snap.


Seriously, how are assholes like these not getting warned and banned?

In High School I had a friend that was a close talker. Seriously, right in your face.
Quote by acjshapiro

Quote by Vrstone87

meh, I've listened to every radiohead album and honestly don't get what everyone loves about them.....


cause you're ****ing stupid

#19
I had a friend who tried smoking a cigar and chugging beer at the same time. He was actually imitating the Kramer scene to begin with. It didn't end to well.
#20
Quote by 3holepunch
Seriously, how are assholes like these not getting warned and banned?

In High School I had a friend that was a close talker. Seriously, right in your face.

I am not an asshole, I just think that it is a pretty dumb idea... Watch Seinfield if you like... But... Ah damn it it! I guess I'm an asshole then.
#21
Quote by Cynoxx
I'm not gay so I can't relate to seinfeld. Oh snap.



Ok. But you're an idiot.
#22
Quote by Pingis_Or_Death
I am not an asshole, I just think that it is a pretty dumb idea... Watch Seinfield if you like... But... Ah damn it it! I guess I'm an asshole then.



Yeah, the pit should be about bands and artists and recording and songwriting and stuff like that!
#23
I have a lot of random conversations like they do on Seinfeld.


I'm also a mailman that doesn't work when it rains
*-)
Quote by Bob_Sacamano
i kinda wish we all had a penis and vagina instead of buttholes

i mean no offense to buttholes and poop or anything

Rest in Peace, Troy Davis and Trayvon Martin and Jordan Davis and Eric Garner and Mike Brown
#24
I tossed the phone to my teacher like George did in that episode about the race Jerry got a head start in.
"The rule of law -- it must be held high! And if it falls you pick it up and hold it even higher!" - Hercule Poirot

© Soul Power
#25
My dad was a soup nazi at camp, he sent the same kid to the back of the line 7 times, there was 90 kids ahead of him
purple nurple!

Quote by RizzoWashburn
dis meanz yoo can make three p0nx albums!

One that sucks, one that doesn't suck, and one that nobody cares about!
#27
A kid I know is a close-talker. Even worse he's a close-talker with bad breath.
SPACE FOR RENT
#28
Quote by Cynoxx
I'm not gay so I can't relate to seinfeld. Oh snap.

I think you're thinking of Will and Grace dude.
#29
I scratched off the 1 on my jeans and made it a 0 so it looks like I have size 30 pants.


Not really. I just remember that episode because it was one of the funnier ones.
Quote by H^2

Wise words Trashfan.

trashfan
Quote by Chubbychunks
It's not going to be that great. Although particle physics does give me a hadron.
Last edited by thrashfan at Oct 20, 2007,
#30
Quote by walkinbazooka


Edit: Oh and I once broke up with a girl because of her laugh.



been there....
#32
Haha to many to mention. I actually did a class speech on the subject of seinfeld.
myspace.com/theunwantedjellybean <--- Add It!
#34
Quote by walkinbazooka
My friend and I were debating over the race (still unknown) of a mutual friend.

"Should we be talking about this?"

Edit: Oh and I once broke up with a girl because of her laugh.


haha I've also broken up with a girl and one of the big reasons was her laugh. Horrible...
Quote by Dæmönika
I'm afraid of you...MDoggDX316phobia

Quote by Imperial
Yes, Master MDoggDX316

Ain't Nuthin' But a UG Thang: The Hype Man of the UG Hip
Hop/Guitar Music Equality Illuminati
#35
Well in an episode George said that if you look annoyed and frustrated then people will think your busy.

Well I do that at home so my parents dont think I'm slacking off all the time lol
#37
I occasionally call people shmoopie.
I was at one point in the "Van Buren boys" clan on Halo 2

I once ate a snickers with a fork/knife but nobody got it


great show
Quote by alecoholic
i thought it would be funny to crap in the top of my friends toilet and mid crap his mom walked in on me...


Founder of the UG Paintball Club
UG Paintball Club Group Page
#39
Quote by Twist of fate
Did you just double dip that chip?


You dip the way you wanna dip, and I'll dip the way I wanna dip.
Quote by Dæmönika
I'm afraid of you...MDoggDX316phobia

Quote by Imperial
Yes, Master MDoggDX316

Ain't Nuthin' But a UG Thang: The Hype Man of the UG Hip
Hop/Guitar Music Equality Illuminati
Page 1 of 2