#1
haha ok everybody get it out make fun of the stupid american. whatever
alright seriously theres this song by the group nizlopi called extraordinary and in one of the verses it says

"perfect elegant boobs like a da vinci
i cant wait til she shows me her blackberry"

now im assuming he isnt talking about the phone, so my question is, is blackberry slang for some european slang for something vulgar or what? cuz like hes talking about her boobs then hes all excited to see her phone, wtf? id be a little more preoccupied with the former but thats just me. please enlighten me.
Quote by davo_333
if your gonna play james blunt you might as well put a capo on your balls.

Quote by RockFreak000
What is this "porn" you all talk about, is it some sort of fruit ?

1 of 4 of UG's dispatch fans
#2
No he was talking about her phone. I'm guessing you've never seen one, they're pretty cool.
*-)
Quote by Bob_Sacamano
i kinda wish we all had a penis and vagina instead of buttholes

i mean no offense to buttholes and poop or anything

Rest in Peace, Troy Davis and Trayvon Martin and Jordan Davis and Eric Garner and Mike Brown
#3
I'm assuming it's vagina. Just think about it..

EDIT: Uh.... I mean't phone. The guy above is right.
It's difficult to win unless you're bored.
#4
no he's just being suggestive lol


aaaah nizlopi
i remember the JCB song
how legendary
Gibson Les Paul Standard
Ran Custom Invader


Maxon OD9 Pro+
ISP Decimator
Diago Powerstation



Marshall TSL60
Marshall 1960A cab


www.myspace.com/samtewari
#5
yeah i assumed it was the vag too, kinda like a cherry but i wasnt sure
Quote by davo_333
if your gonna play james blunt you might as well put a capo on your balls.

Quote by RockFreak000
What is this "porn" you all talk about, is it some sort of fruit ?

1 of 4 of UG's dispatch fans
#6
It's hard not to ridicule Americans. I love their vague use of the word 'european'. European slang lol, what does that even mean?
#7
Quote by tele150322
haha ok everybody get it out make fun of the stupid american. whatever
alright seriously theres this song by the group nizlopi called extraordinary and in one of the verses it says

"perfect elegant boobs like a da vinci
i cant wait til she shows me her blackberry"

now im assuming he isnt talking about the phone, so my question is, is blackberry slang for some european slang for something vulgar or what? cuz like hes talking about her boobs then hes all excited to see her phone, wtf? id be a little more preoccupied with the former but thats just me. please enlighten me.



I would never do that but you do realise 'European' refers to 200 seperate languages right?
#8
I once told an American I was Scottish and his reply was "wow, you speak really good American"
#9
^I'm sure he meant accent, and just phrased it poorly.
Quote by Roger_Waters
^ wow i actually almost missed that hahaha iforgot your a genious


Don't blame us if we ever doubt you, you know we couldn't live without you.

I'm oedipus, bitch, the original balla
Bust out my 9, light up your Impala
fuck that police!
#10
Quote by SeanT
I once told an American I was Scottish and his reply was "wow, you speak really good American"

Quote by iforgot539
^I'm sure he meant accent, and just phrased it poorly.


American's not a language, english is...
#11
see thats why i said it...as an american, its impossible to make a post questioning another's culture without being called an ignorant american. honestly though, how am i expected to know your culture if i dont live there. theres plenty of things about my culture that none of you know. im just lookin for some help and some cooperation. im curious, is that so wrong.

and when i said european slang, i said that on purpose because i know theyre from warwickshire but they might have picked it up anywhere when they were on tour. also i thought it was understood that i was talking about english since i posted the lyrics in said language, however i did not know there are 200 languages in europe, thats a good little fact to know haha. anyway please post relevent things. /rant
Quote by davo_333
if your gonna play james blunt you might as well put a capo on your balls.

Quote by RockFreak000
What is this "porn" you all talk about, is it some sort of fruit ?

1 of 4 of UG's dispatch fans
#12
It definitely means her phone. Why the hell would he want to see her vagina?
Gunpowder: FUCKING ROCKS!!!
Quote by The Madcap
[witty set-up]
Gunpowder FUCKING ROCKS!!!!!

Quote by Kensai

Gunpowder you fucking rock!!

Quote by Dirge Humani
Now I can say, with sufficient certainly, that you, Gunpowder...

FUCK ROCKS!
#13
Quote by FLrhcpEA
American's not a language, english is...


actually many people consider American its own distinct language, due to the extreme differences in accent, dialect, vocabulary, and slang. although i know we still do speak english. i dont think weve changed it enough to where we can rename it as a distinct language
Quote by davo_333
if your gonna play james blunt you might as well put a capo on your balls.

Quote by RockFreak000
What is this "porn" you all talk about, is it some sort of fruit ?

1 of 4 of UG's dispatch fans
#14
Hey! Let's all talk about languages and how stupid we Americans are; rather than the initial topic.

For you Euro's, I could type that out in three more "European" Languages.
#15
Quote by GregMisiakk
Hey! Let's all talk about languages and how stupid we Americans are; rather than the initial topic.

For you Euro's, I could type that out in three more "European" Languages.


Er... now we know? What's with the "" around european?

I don't see how the threadstarter's question only applies to "euro's"... it's perfectly clear what the lyricwriter means.
████████████████████████████
███████████████████████████
█████████████████████████
██████████████████████████
███████████████████████████
███████████████████████████
███████████████████████████
███████████████████████████
#16
She could be talking about a real blackberry that she grew in her back yard hedge?



See what I mean?
Quote by GodofGuitar1991
you are a real guitarist when you are not ashamed about masturbating to musicians friend magazine.
#18
He means her phone. Silly Americans.
Looking to buy a Fender Jagstang, u sellin?
#19
Quote by tele150322
actually many people consider American its own distinct language, due to the extreme differences in accent, dialect, vocabulary, and slang. although i know we still do speak english. i dont think weve changed it enough to where we can rename it as a distinct language


It's not extreme. Few word/spelling differences plus (because English is a stressed timed language) the stresses are different. For example: instead of the American AA-dolf, we prononce it a-DOLF (capitals being the stress points.)

If you think that's extreme, then, well, think again.

How they can say that it's their own is beyond me, English has always been changing.
#20
isn't a blackberry a phone of some sort? because I'm sure that's what he meant. they are really cool!
Quote by hippie_cune
Stukart, you're the most awesome human being I have ever met. I love you