#1
anyone else notice all studio recordings from led zeppelin are on itunes now?
Lunatics on pogo sticks
Another southern fried freak on a crucifix
Hicks don't mix with politics
People on the street just kickin' to the licks
#2
All? I only see Mothership & the The Complete Led Zeppelin.
My all gold grills give her cold chills
Said she gotta coke feel cuz I'm sooo trill.
#4
Just Mothership. The full catalogue has yet to be released.

Though, since I already have all their stuff, it's not like it'll do me any good...
Gunpowder: FUCKING ROCKS!!!
Quote by The Madcap
[witty set-up]
Gunpowder FUCKING ROCKS!!!!!

Quote by Kensai

Gunpowder you fucking rock!!

Quote by Dirge Humani
Now I can say, with sufficient certainly, that you, Gunpowder...

FUCK ROCKS!
#5
every studio album by zep is on my iTunes!!! i own the iTunes store.
Call me "Shot".

ShotRod Guitar Works

Custom Hand-wired Amplifiers and Effect Pedals.

Est. 2007


Source to everything I say about Guitars, Pedals, and Amplifiers: I make them.


UG's Best DIY PedalBoard
#6
I dont see any, only tribute bands
My obligatory gear list

Guitars
Schecter C-1 Classic
Gibson SG Special
1987 Fender Strat
Epiphone PR-150

Amp and Effects
Peavey Valveking 112
Boss DD-6
Crybaby Wah-wah
Ibanez TS-9DX
Banshee 2 Talkbox


Crit plz! Wh ore of Gommorah
#12
Quote by Kankuro
Lulz, iTunes music store FTL.


Seriously. Why, oh why, would you ever buy music on the internet when you can buy the CD in store for only a couple bucks more.
Quote by denizenz
I'll logic you right in the thyroid.

Art & Lutherie
#13
i just thought i'd mention it cause people always bitch about it
Lunatics on pogo sticks
Another southern fried freak on a crucifix
Hicks don't mix with politics
People on the street just kickin' to the licks
#14
Quote by darkstar2466
Seriously. Why, oh why, would you ever buy music on the internet when you can buy the CD in store for only a couple bucks more.

That's why.
My all gold grills give her cold chills
Said she gotta coke feel cuz I'm sooo trill.
#15
Quote by darkstar2466
Seriously. Why, oh why, would you ever buy music on the internet when you can buy the CD in store for only a couple bucks more.

Why would you buy music on the internet when you can get it on the internet for free? If I'm gonna pay for music, I want the physical CD and all the artwork, lyrics, and whatnot.
#16
Quote by RHCP94
That's why.


For me, having the physical item in your hand, and to be able to play it on a stereo, flip through the booklet and read along with the lyrics and look at the pictures is much more gratifying than listening to something I downloaded onto my computer. And I think that extra cost is worth it. Also, if you ever want to download a concept album, like Blind Guardian's Nightfall In Middle Earth, you'll get jacked because there's 21 tracks and 8 or 9 of them are narrative passages that are 30 seconds or less.

21 dollars on iTunes vs. 10.99 + tax at the store.

But that's just an exception though. If you want to go the legal way and download a 5-song album that would normally cost 15 bucks, it's probably in your best interest to buy it on iTunes. I would buy the actual CD though.
Quote by denizenz
I'll logic you right in the thyroid.

Art & Lutherie
Last edited by darkstar2466 at Oct 23, 2007,
#17
Quote by darkstar2466
For me, having the physical item in your hand, and to be able to play it on a stereo, flip through the booklet and read along with the lyrics and look at the pictures is much more gratifying than listening to something I downloaded onto my computer. And I think that extra cost is worth it. Also, if you ever want to download a concept album, like Blind Guardian's Nightfall In Middle Earth, you'll get jacked because there's 21 tracks and 8 or 9 of them are narrative passages that are 30 seconds or less.

21 dollars on iTunes vs. 10.99 + tax at the store.

Well, diehards want all the collectibles and accessories to go along with their music. But for those who only want to the music, iTunes is cheaper than stores who tack on atleast $5 plus tax. For example:

Bruce Springsteen's Magic:
iTunes = $9.99 compared to $14.99 +tax at Wal-Mart, FYE, or Target.
My all gold grills give her cold chills
Said she gotta coke feel cuz I'm sooo trill.
#18
Meh I also prefer CD's I already have just about all their studio stuff.
High Cardinal of Zeppelinism PM TheHeartbreaker to join and
"Co-Founder (and Yoda) of the Star Wars Universe. PM me or SethMegadefan to join.


' " The last enemy that shall be destroyed is death"...'-p.269-Deathly Hallows