#1
Who is there to argue over?
Quote by GreenDayChris
I drink, and say oi occasionally. but I can't get laid to save my life.


Quote by Symphonic_Chaos
MX4Life you fucking godhaha
#3
man who gives a ****, these guys are like 60 years old now, and they just trying to earn an honest buck. i mean if i was old, and famous, i would do the same thing. and it would be fun as well.
Quote by AgentWiggles
Thanks, douche.


Quote by SlayingDragons
Dude...



Gear:
Ibanez SZ 520QM
Ibanez RG 450DXB
Fender Big Apple Stratocaster
Pod XT Live
Peavey XXX Half Stack
Peavey Bandit 112
and a soul of Rock n' Roll
#4
The sucked then and they suck now
*-)
Quote by Bob_Sacamano
i kinda wish we all had a penis and vagina instead of buttholes

i mean no offense to buttholes and poop or anything

Rest in Peace, Troy Davis and Trayvon Martin and Jordan Davis and Eric Garner and Mike Brown
#5
Yeah yeah yeah, the Sex Pistols are sellouts, boo-hoo, big deal. Tell me something I don't know. Like why you decided it was a good move to make yet another Sex Pistols thread.

Let's argue over how many Sex Pistols threads we need.
My view: One would suffice.
Does anyone want to challenge that?
#6
Quote by element4433
The sucked then and they suck now

They didn't suck. They had some rubbish songs, but also loads of great tunes. And anyway even if people find them a bit gimmicky you can't deny the importance of the band blah blah blah.

I don't really care that they have reformed. I wouldn't want to see them now anyway.
#7
wait, they just sold out NOW?

:rolleyes

i'm gonna say this here and now.

The Sex Pistols were SHOCK ROCK. they wrote ROCK music with SHOCKing lyrics.
#8
Quote by radio_schizo
They didn't suck. They had some rubbish songs, but also loads of great tunes. And anyway even if people find them a bit gimmicky you can't deny the importance of the band blah blah blah.

I don't really care that they have reformed. I wouldn't want to see them now anyway.
Nope they've always been horrible
*-)
Quote by Bob_Sacamano
i kinda wish we all had a penis and vagina instead of buttholes

i mean no offense to buttholes and poop or anything

Rest in Peace, Troy Davis and Trayvon Martin and Jordan Davis and Eric Garner and Mike Brown
#9
Quote by neidnarb11890
Yeah yeah yeah, the Sex Pistols are sellouts, boo-hoo, big deal. Tell me something I don't know. Like why you decided it was a good move to make yet another Sex Pistols thread.

Let's argue over how many Sex Pistols threads we need.
My view: One would suffice.
Does anyone want to challenge that?

I see your one, and I raise you a zero.

Nah, Bodies was a decent song.
#10
Quote by element4433
Nope they've always been horrible

This is not true. However, you are entitled to your opinion.
#11
Quote by neidnarb11890
This is not true. However, you are entitled to your opinion.
Nope they suck


/me stops spamming out of boredom
*-)
Quote by Bob_Sacamano
i kinda wish we all had a penis and vagina instead of buttholes

i mean no offense to buttholes and poop or anything

Rest in Peace, Troy Davis and Trayvon Martin and Jordan Davis and Eric Garner and Mike Brown
#13
Quote by neidnarb11890
Do you wanna take this outside?
If by take it outside, you mean play hop scotch, then yes.
*-)
Quote by Bob_Sacamano
i kinda wish we all had a penis and vagina instead of buttholes

i mean no offense to buttholes and poop or anything

Rest in Peace, Troy Davis and Trayvon Martin and Jordan Davis and Eric Garner and Mike Brown
#14
Quote by element4433
If by take it outside, you mean play hop scotch, then yes.

LET'S DO IT!! *-)

*draws hop-scotch squares on the sidewalk*
#15
I played hop-scotch once. I broke my nose.

Hop-scotch is an intense game.
Edwards Les Paul Custom
Burny SG Junior
DIY Telecaster
Keeley RAT 2
Marshall JCM 800 4104
#16
Quote by neidnarb11890


Let's argue over how many Sex Pistols threads we need.
My view: One would suffice.
Does anyone want to challenge that?

agreed
LEAFS FOR CUP
#17
Quote by RizzoWashburn
I played hop-scotch once. I broke my nose.

Hop-scotch is an intense game.

Hop-scotch is a p0nx game is what it is. *-)
#18
Nothing more punx than drinkin' 40's and playn hop scotch
*-)
Quote by Bob_Sacamano
i kinda wish we all had a penis and vagina instead of buttholes

i mean no offense to buttholes and poop or anything

Rest in Peace, Troy Davis and Trayvon Martin and Jordan Davis and Eric Garner and Mike Brown
#19
Quote by element4433
Nothing more punx than drinkin' 40's and playn hop scotch

This is tr00.
Us p0nx are g00d at staying on topic, yes?
#20
^Psh I'm sure John Lydon plays hop-scotch *-)
Edwards Les Paul Custom
Burny SG Junior
DIY Telecaster
Keeley RAT 2
Marshall JCM 800 4104
#21
Quote by RizzoWashburn
^Psh I'm sure John Lydon plays hop-scotch *-)

Obviously. John Lydon is the original tr00 p0nx.
#22
Quote by RizzoWashburn
^Psh I'm sure John Lydon plays hop-scotch *-)
No. Well at least, not any more. He's too old, and doesn't have the agility he used to. He probably plays jacks now, the still punx, but less punx than hop scotch game. He still has trouble with fourzies though.
*-)
Quote by Bob_Sacamano
i kinda wish we all had a penis and vagina instead of buttholes

i mean no offense to buttholes and poop or anything

Rest in Peace, Troy Davis and Trayvon Martin and Jordan Davis and Eric Garner and Mike Brown
#23
Hop-sctoch or jacks aren't as punx as sidewalk chalk.
I'm the same as I was when I was six years old
And oh my god I feel so damn old
I don't really feel anything
#25
They never subscribed to what people call punk anyway. They're perfectly honest about making money.
#27
I saw them on Leno recently..............they upset my stomach, and not in an admirable fashion.
But I hear they sold out a while back. Don't you need more than one album to do that?
#28
Yeah, their performance on Leno was awful and kinda tarnished their reputation even more for me. They played Pretty Vacant on Craig Ferguson last night and it was better than their Leno performance but still underwhelming.
Quote by CowsWithGuns
And the facade of heterosexualism in the punk and ska forum came crashing down like a fat girl falling off a balcony...
#29
I mean, you pretty much have to be young obnoxious and angry to do that song, but he just made it seem.................................for lack of a better word, gay. Vocals, movements, face, GAY.