#1
Everyone seems to have a strange type of food combination that they like and that everyone else thinks is disgusting. I like vegemite and lettuce sandwiches. I just want to see what ideas you peoples had.
Quote by kriscornella2@g
I know i wish i was as cool as you and be into Sum 41 and Taking back Sunday. Gaylord.

Quote by civildp1
you should call one of the songs, "Respecting Old People" just to mix things up.

Quote by вяaи∂ иєw
You just made a very powerful enemy BenFoffenbock.
#2
omg, vegemite and roast lamb *drool*
peanut butter and grated carrot.
both good combo's.
Quote by NGD1313
I cen lyk spel reel gud. I came n 2nd n da spelling b, sum dumb 4en kid beet meh.
#5
yeah iv had vege and lettuce, and pb and carrot - not bad but i dont love em. hmmm cheese and honey always took my fancy!
my theory is you eat 'honey ham' chips, 'cheese and ham' sandwiches... so why not honey and cheese?
XD wooooo
you are rad
rad
rad
so radical

#6
i love it when people order things like a triple whopper with cheese with extra whopper or everything, extra large fries with a side of fat sauce, and a diet coke
Amps
Mesa Dual Recto 3 Ch
Peavey 6505 Combo

Cab
ENGL E212VH Cab

Guitars
Epi Explorer
Schecter Damien 6
Squier Strat (signed by Rob Zombie!)

Pedals
ISP Decimator
Dunlop Crybaby Original
Boss CE-5 Chorus Ensenble
Boss GE-7 Equalizer
#7
you do not eat chicken and ice cream lol
Amps
Mesa Dual Recto 3 Ch
Peavey 6505 Combo

Cab
ENGL E212VH Cab

Guitars
Epi Explorer
Schecter Damien 6
Squier Strat (signed by Rob Zombie!)

Pedals
ISP Decimator
Dunlop Crybaby Original
Boss CE-5 Chorus Ensenble
Boss GE-7 Equalizer
#9
Quote by soulflyV
Chicken and ice cream.

man, thats weird, where did you think that one up?
Quote by NGD1313
I cen lyk spel reel gud. I came n 2nd n da spelling b, sum dumb 4en kid beet meh.
#12
i like to eat babies
My Gear:
Fender '72 Tele Thinline Deluxe Reissue
Vox Night Train 15W
#13
Quote by mr barnicals
i like milo and ricebubbles. everyone i know thinks its disgusting but i can imgaine that its common. is it?


Sounds to me like it would make it like Cocoa Pops.

Seems fine to me.
Quote by kriscornella2@g
I know i wish i was as cool as you and be into Sum 41 and Taking back Sunday. Gaylord.

Quote by civildp1
you should call one of the songs, "Respecting Old People" just to mix things up.

Quote by вяaи∂ иєw
You just made a very powerful enemy BenFoffenbock.
#14
Hot Chips n ice cream...
PB and Banana sammich isnt too bad either lol
Tuna (Japanese) Mayonaise and Rice
My Gear
Line 6 Variax 600
Epiphone G-310
Ibanez RG350EX
81' Ibanez Blazer Bass

Line 6 Spider III 75
Line 6 POD X3 Live
Fender ToneMaster Mini
Boss DD-2 Delay
Boss CE-2 Chorus


My Band
Band MySpace!
Band UG Profile
#15
Cheese and brown sauce sandwiches are always good.
The DNA results show that Jeremy Kyle is a nob.


Quote by titsmcgee852
I want to look at your sexual naked body.
#16
I know what brown sauce is. but everytime i see it.. i can't help but laugh.

strangest thing for me? i dunno i guess it'd be Kraft dinner with Ketchup. but its not that strange i guess.
Grammar and spelling omitted as an exercise for the reader.
#17
Corned Beef, Mushy Peas and Ketchup for me
Quote by uvq
yeah fire him secretly... thats what im doing except im firing myself and secretly joining someone elses band

Quote by Jekkyl
If you get a virus by looking at porn, is it considered a sexually-transmitted disease?

Quote by DiveRightIn63
thanks for the compliment man!
#19
I used to eat guinnea pig food back when we had a guinnea pig, it tasted quite good and had a lot of vitamin c
Quote by big duck
You are so going to hell, but that is hilarious.


Quote by esther_mouse


Quote by K_McGill
Idiot
#20
I used to eat Pizza with Ice-Cream Sprinkles on top...but right now I can't really think of any weird combination that I like eating
[img]http://img300.imageshack.us/img300/3760/356h356h365pc1.png[/img]
Die Ruhe vor dem Sturm.
#21
Peanut Butter And Salami
Georgie Porgie Pudding and Pie
Kissed the girls and made them cry.
When the boys came out to play
He kissed them too cause he was gay.

Quote by Slaytanic6606
If I remember right, pot can help prevent alzheimer's.

Quote by FireandFlames

Quote by Ex'sAndOh's

The cake is a pie.


WTF YOU BROKE THE INTERNET
#22
dairy lea(processed cheese spread) smokey bacon flavoured crisps and ketchup
#23
Terrible for you but popular: Taco Bell.
Not terrible for you but atypical: mustard.
Quote by Meths
Really, it's quite gutting that we'll all be dead by the time the earth is entirely underwater because I really want to stick your head underwater while standing on Everest and say "if sea levels aren't rising, HOW COME YOU'RE DYING?!"
#26
Quote by M0ly
I used to eat guinnea pig food back when we had a guinnea pig, it tasted quite good and had a lot of vitamin c


!

Reese's and Redbull...

I always put honey mustard in my chili, it's so good...although it's considered to be a crime in Texas

I guess none of those are really weird though.
#27
Black pudding - pigs blood sausage made with oats fat and blood along with some spices.

Haggis- needs no explaination

pizza with black olives and pepperoni

rice and beans

dog chews, kinda half rawhide and half some kinda flour

jam and tuna.
Acoustic Percussion Guitar Player
Quote by InvaderTSN
I can only poop during full moons.