Page 1 of 2
#1
Yeah you should get the idea from the title.
im finishing my last year of high school, hopefully before heading towards university
to do psych or something or rather.

How about you foo'?
Oh dear god, I dont feel alive.
I have a new blog, of the interesting type.

In so far i have seen,

1. The Darkness
2. Wolfmother
3. The Grates
4. Faker
5. Kings of Leon
6. Coheed and Cambria
7. Architecture in Helsinki

and counting.
#2
Acting in snuff films.
Quote by vintage x metal
I love you =] I can't say I was very fond of you when we first started talking because you trolled the hell out of my threads, but after talking to you here I've grown very attached to you.

Yeah, write to my fanclub about it, honey.
#4
If all goes well an engineer =D
i dunno what sort, most likely mechanical
Quote by hug a llama
Dude, if a title read "penis pics, come on in" I think about 93% of UG would still click on it.


Quote by Burpin'Worm
Nonsense. I'm telling you, nothing makes the fairer sex swoon like an extensive knowledge of siege weaponry and medieval battle tactics.
#5
If I graduate from this uni from hell? If that happens, I will go into the peace corps (core, whatever you wish), come back when it is time, go to grad school and then get a real job. I will be 40 years old at that time.
Miss Scourge? PM me.

I am the mistress of ManWithoutAHat . This pleases me.
#7
Quote by Jack Off Jill
Acting in snuff films.


Hah, i heard they get paid well.
Oh dear god, I dont feel alive.
I have a new blog, of the interesting type.

In so far i have seen,

1. The Darkness
2. Wolfmother
3. The Grates
4. Faker
5. Kings of Leon
6. Coheed and Cambria
7. Architecture in Helsinki

and counting.
#8
- Finish getting my bachelors.
- Get masters degree.
- Go work in the tech industry for a few years.
- Go into peace corps for a few years, then roam the globe learning about different mythologies.
- Come back and settle down and start a family and stuff.
- Kill myself, because dying of old age is not manly.
Quote by denizenz
I'll logic you right in the thyroid.

Art & Lutherie
#9
Ugh, don't ask this question.
Quote by marmoseti
Mastering your instrument is being able to play whatever you hear in your head, unhindered by inadequate technique. After that, it's all about what you've got to say, so there would be no "best," just a bunch of people saying exactly what they mean.
#13
Quote by jimmmypage#1
Hah, i heard they get paid well.

Yeah, but I'm doing it for the prestige.
Quote by vintage x metal
I love you =] I can't say I was very fond of you when we first started talking because you trolled the hell out of my threads, but after talking to you here I've grown very attached to you.

Yeah, write to my fanclub about it, honey.
#14
Quote by Jack Off Jill
Yeah, but I'm doing it for the prestige.


If your mothers not proud, i know i will be.
Oh dear god, I dont feel alive.
I have a new blog, of the interesting type.

In so far i have seen,

1. The Darkness
2. Wolfmother
3. The Grates
4. Faker
5. Kings of Leon
6. Coheed and Cambria
7. Architecture in Helsinki

and counting.
#15
hopefully getting a jod buy new gear then when i gratuate go to a luthier school and hopefully open a music shop
#16
well im in my last few weeks of year 11 which I've ****ed up really badly, and im wishing i didn't. I guess im still gonna attempt year 12 next year and hopefully start fresh and do well. I don't plan to use my year 12 education for anything though. I just wanna play guitar, get in a band, hope to get somewhere with music. If that doesn't work I might go and do some Game Designing course i found at a university. Then do something related to that, would much rather live doing music though.
#17
I'm gonna be 6 feet under within the next 20 years. That's where my life's heading.
#18
Eat, sleep, wank, work and die.
███
██████████
███████████
██████
████████
#20
Quote by inhatredofme
i'm thinking coast guard. maybe try and get my ex back if things allow.

Oh, you don't need that tramp.

Oh wow, you've been here for awhile and only have three profile views? That's awesome.
Quote by vintage x metal
I love you =] I can't say I was very fond of you when we first started talking because you trolled the hell out of my threads, but after talking to you here I've grown very attached to you.

Yeah, write to my fanclub about it, honey.
#22
If all goes well, photographing underwear ads. Or national geographic. Or both at once! Sure, some people might not enjoy 80-year-old inuit women in lingerie, but they'll change once they see how sexy it's going to be.


Quote by Taylz24
If all goes well an engineer =D
i dunno what sort, most likely mechanical


An engineer? What the hell are you doing in the pit?
████████████████████████████
███████████████████████████
█████████████████████████
██████████████████████████
███████████████████████████
███████████████████████████
███████████████████████████
███████████████████████████
#23
Quote by Kensai
An engineer? What the hell are you doing in the pit?


i r injaneir 2 elektrakal injaneir dat is lol
Quote by denizenz
I'll logic you right in the thyroid.

Art & Lutherie
#24
Permanent web development. Eventually, of course, I want to expand into having a couple of offices (I want one in Minnesota - never been there, but it sounds perfect to me) and more staff.

I think that's where I'm going anyway.. I hope so!
My name is Marc! Silly username.
#25
hopefully i get the mushroom picking job, then when the school term starts i'll enrol in an I.T course. then i dont care afterwards
#27
Quote by WantToLearn
nowhere

But your username is so positive!
Miss Scourge? PM me.

I am the mistress of ManWithoutAHat . This pleases me.
#28
Quote by terrencemaddox
But your username is so positive!


The irony is rather pungent here.
Quote by denizenz
I'll logic you right in the thyroid.

Art & Lutherie
#29
Quote by darkstar2466
i r injaneir 2 elektrakal injaneir dat is lol


Don't be silly... it's quite evident that you're Gandalf, master wizard.
████████████████████████████
███████████████████████████
█████████████████████████
██████████████████████████
███████████████████████████
███████████████████████████
███████████████████████████
███████████████████████████
#30
hopefully be a freelance filmmaker/photographer making enough money to live off. and at least make one album in this life.

and the whole married, children thing...lets not go there
(\__/)
(='.'=)
(")_(")

GENERATION 9: The first time you see this, copy it into your sig on any forum and add 1 to the generation. Social experiment.
#31
Quote by Kensai
Don't be silly... it's quite evident that you're Gandalf, master wizard.


Yea, the Fellowship forced me to go to college because after the dark lord is defeated, I'll have no day-job.
Quote by denizenz
I'll logic you right in the thyroid.

Art & Lutherie
#32
hmmm... last year of hs as well college is next then a programming job i guess
#33
Graphic Design! Doing it at college. It'll get me somewhere in life when I'm finished.
#35
Quote by darkstar2466
Yea, the Fellowship forced me to go to college because after the dark lord is defeated, I'll have no day-job.


#36
as im feeling now...nowhere, but i guess that im gonna go to college soner or later, or get another job, i got one lined up that will make me 4500-5000usd a month but i have to move so far away from home :S but who knows
#38
Quote by jimmmypage#1
Yeah you should get the idea from the title.
im finishing my last year of high school, hopefully before heading towards university
to do psych or something or rather.

How about you foo'?



Exactly the same as you. And not in a stalker-ish kind of way.
#39
Hopefully get my degree successfully (MA), then after that I want to do some conservation work, I'm considering joining the TA too.
...Bleep Bloop...
Last edited by GHJ at Nov 5, 2007,
#40
Well im graduating college in July, so after that moving to California and working in a recording studio as a recording engineer, and then possibly become a producer
OAKLAND A's - 9 TIME CHAMPS!!

DUKE BLUE DEVILS - 4 TIME CHAMPS & 19 TIME ACC CHAMPS!!

OAKLAND RAIDERS - 4 TIME LEAGUE CHAMPS!!

GOLDEN STATE WARRIORS - 3 TIME LEAGUE CHAMPS!!

SAN JOSE SHARKS - NONE LOL!!
Page 1 of 2