#1
My tube amp gives me MEAN feedback and alot of buzz. I don't know crap about amps. Plz help! Anyone!! Oh well, I'll prolly pay like 50 bucks anyway to have some dude clean something in like 10 min.
#2
tube swap. what amp?
[IMG]http://img398.imageshack.us/img398/9148/dawhip005jf4.jpg[/IMG]

Quote by SuperSamuraiGuy
Thanks for answering all my question ssguitar



JCM900 FOR SELL!
#4
stand away from it. thats the only 2 things i can think of
[IMG]http://img398.imageshack.us/img398/9148/dawhip005jf4.jpg[/IMG]

Quote by SuperSamuraiGuy
Thanks for answering all my question ssguitar



JCM900 FOR SELL!
#5
oh crap, I thought u said amp swap...ha ha. Yea man, I was hoping it wasn't the tubes. I was thinking of putting it in a bigger room so I wouldn't be so close
#6
Try standing away from it first. but if its even doing it on low volumes its probably your tubes.
[IMG]http://img398.imageshack.us/img398/9148/dawhip005jf4.jpg[/IMG]

Quote by SuperSamuraiGuy
Thanks for answering all my question ssguitar



JCM900 FOR SELL!
#7
CRAP!! ha ha thx

My GF said I could try cleaning them or some crap. Any truth there?
#8
cleaning the tubes?? never heard of that. it might be yoru cable. what kinda guitar are you useing. because i know my tele with really high gain squeals like a dying pig
[IMG]http://img398.imageshack.us/img398/9148/dawhip005jf4.jpg[/IMG]

Quote by SuperSamuraiGuy
Thanks for answering all my question ssguitar



JCM900 FOR SELL!
#9
I know it's not the guitar, but you descibed it PERFECT it squeals like a pig lol
#10
It's also really inconsistant. Sometimes its works great and other times I just get dissapointed.
#11
well if yoru using single coils that might be why. a cheaper alternative might be be to shield your guitar. if not then it will have to be new tubes, if standing farther away didnt help
[IMG]http://img398.imageshack.us/img398/9148/dawhip005jf4.jpg[/IMG]

Quote by SuperSamuraiGuy
Thanks for answering all my question ssguitar



JCM900 FOR SELL!