#1
So this is my first song. I got the idea for it while taking a piss in a public toilet. Its made up entirely of graffiti taken from public shithouses hence the name.

A mans ambition must be small
To write his name on a shithouse wall

Some come here to sit and think
Others come to shit and stink
But I just come to scratch my balls
And write graffiti on the walls

Here I sit broken hearted
Tried to shit but only farted
Later on I took a chance
Tried to fart but shit my pants

Please do not throw cigarette butts in the urinal
It makes them soggy and hard to light

Anybody can piss on the floor
Be a hero, shit on the ceiling

Some come here to sit and think
Others come to shit and stink
But I just come to scratch my balls
And read the bullshit on the walls

I wrote words on a bathroom stall
While I rolled my turd into little balls
He who reads these words of wit
Eats those little balls of shit

867 – 5309

While you’ve been reading this
The pervert next to you
Has been looking at your dick
Said what’re you looking at?
The jokes in your hands

Some come here to sit and think
Others come to shit and stink
But I just come to scratch my balls
And write this bullshit on the walls

Here I dared to place my ass
Took a dump, passed some gas
Rolled a joint and got high
If you’re the boss and you read this
Eat shit and die
Ka pu te ruha ka hao te rangatahi.
Last edited by Taydr at Dec 6, 2007,
#2
Quote by Taydr
Please do not throw cigarette butts in the urinal
It makes them soggy and hard to light


Electrolytes Smell Like Semen...
#4
haha... poo
Quote by kriscornella2@g
I know i wish i was as cool as you and be into Sum 41 and Taking back Sunday. Gaylord.

Quote by civildp1
you should call one of the songs, "Respecting Old People" just to mix things up.

Quote by вяaи∂ иєw
You just made a very powerful enemy BenFoffenbock.
#5
Anybody can piss on the floor
Be a hero, **** on the ceiling

That's a freakin' awesome line.

So did you copy all these off walls un-edited? Or have you changed them a bit to work for you?

It seems sorta like cheating if you didn't...

Very creative idea though.

O! music: Click (Youtube)


^ Click to see an acoustic arrangement of Ke$ha's 'Your Love is my Drug' - everyone's favourite song.
#6
Quote by Snowblind 911
Anybody can piss on the floor
Be a hero, **** on the ceiling

That's a freakin' awesome line.

So did you copy all these off walls un-edited? Or have you changed them a bit to work for you?

It seems sorta like cheating if you didn't...

Very creative idea though.



Some of its unedited but most of its reworked slightly to work in a song.
Ka pu te ruha ka hao te rangatahi.
#7
wow bro, that was very different and very graphic. it was pretty good, but it sounds more like a drunk guy rambling than it does sound like a song....

....but if it is a song id like to hear the music to it
Look at my avatar and tell me it ain't the cutest baby you've ever seen.
#8
HOLY **** THAT MADE ME LAUGH! whole thing was great

"Here I sit broken hearted
Tried to **** but only farted" i had a plastic pig on a toilet that says that when you walk passed him....


have you got it recorded? i would love to hear it.
#10
Quote by maccas666
HOLY **** THAT MADE ME LAUGH! whole thing was great

"Here I sit broken hearted
Tried to **** but only farted" i had a plastic pig on a toilet that says that when you walk passed him....


have you got it recorded? i would love to hear it.


I've sorta got a MIDI for it that I did for a school composition standard but as I kinda wrote the music in about 5 minutes it sounds really shitty so I'm gonna re-write the music sometime and try to get it recorded next year in my schools recording studio.
Ka pu te ruha ka hao te rangatahi.
#11
I've sorta got a MIDI for it that I did for a school composition standard but as I kinda wrote the music in about 5 minutes it sounds really shitty so I'm gonna re-write the music sometime and try to get it recorded next year in my schools recording studio.


Tell me as soon as you get it recorded!
#12
that was superb! i laughed my ass off. I agree that the last line didn't really fit all that well
Gear:
ibanez ic 400
fender metalhead half stack
jackson sl3 soloist