#2
Wow that's messed up.
Quote by fukyu1980
LOL ! muther fuker i was gonna say that LOL!
#3
yeah, that is kinda ****ed up...
<Raven> I got so baked last night
<Raven> that I WOKE UP high o_o
<Raven> Do you have any idea how euphoric that is?
<Raven> I felt like I was being born.
#4
is this genuiune?

If it is she shouldn't be allowed near those kids....
What have we learned.....

Words are weightless here on earth,
because they're free


.....from this wee exercise?
Last edited by con job at Nov 22, 2007,
#6
Oh ****........

Now it ain't so funny...
What have we learned.....

Words are weightless here on earth,
because they're free


.....from this wee exercise?
#7
lol.

latepass.

but still awesome, I like "You should unpack your butt"
Gear
Fender Thinline Telecaster Deluxe

1983 Aria Pro II XX Deluxe Flying V

2007 S101 EGU34

1963 Kay Vanguard

1964 Kay Vanguard

AXL Badwater SRO

Hondo Strat

1974 Acoustic(brand) 134 4x10 combo

Epiphone Valve Jr.
#10
yeah, but i can't stop reading it O_O it's because i have nothing else to do on these boring thanksgiving days when everything is closed


"I begin to wonder where they are. Then I remind myself that they are retarded, and stop wondering."

=O thats horrible
<Raven> I got so baked last night
<Raven> that I WOKE UP high o_o
<Raven> Do you have any idea how euphoric that is?
<Raven> I felt like I was being born.
#11
"...and I stick my tongue out at him. He belts out the loudest fucking screech, and his mom whacked his ass so fucking hard, picks him up, and carries him, kicking and screaming, to the car."

"Only two of the other kids understand this. One starts to cry and the other gets up, runs to the sink, turns on the water, and sticks his head under the faucet."




Edit:
Quote by C.C. Deville
yeah, but i can't stop reading it O_O it's because i have nothing else to do on these boring thanksgiving days when everything is closed

Exactly why I'm reading it.
#12
15: Even punishments can be funny

If the tards are bad at recess, they have to sit at the "ball box" and untangle the jumpropes. It is virtually impossible for them. I make them do it so I can watch them get frustrated and kick and grunt. These are the small pleasures that make my day tolerable.

I cant stop reading either. Nothing else to do as well for my Thanksgiving.
#13
yeah i just lol'd at the faucet thing iw as liek wtf
<Raven> I got so baked last night
<Raven> that I WOKE UP high o_o
<Raven> Do you have any idea how euphoric that is?
<Raven> I felt like I was being born.
#14
This is only one of many things that has occurred today. I am in my room, waiting for my 11:00 group to show up for math. It is 11:09, I begin to wonder where they are. Then I remind myself that they are retarded, and stop wondering.


oh my god!!

I can't believe how much this teacher hates his job teaching them.
#16
"He flipped out, took two of them, and smashed them on the lenses of his glasses. "

ROFLMAO i could just picture that in my head oh gawd im probably not gonna be able to walk away from the computer til i read all of this haha
<Raven> I got so baked last night
<Raven> that I WOKE UP high o_o
<Raven> Do you have any idea how euphoric that is?
<Raven> I felt like I was being born.
#18
Just reading the titles makes me realize that the writer shouldn't be allowed near those children. Damn.
My League of Legends stream
The morning will come
In the press of every kiss
With your head upon my chest

Where I will annoy you
With every waking breath
Until you, decide to wake up
#19
Quote by Agent_00Funk
The nose candy thing was crazy lol.

"My dad always snorts stuff, he calls it nose candy. Before he went to jail, he gave me a bunch of my own nose candies, and told me I was allowed to have them at school."

#23
The thing about Peter, the sixth grader, is kind of sad.
My League of Legends stream
The morning will come
In the press of every kiss
With your head upon my chest

Where I will annoy you
With every waking breath
Until you, decide to wake up
#24
I'm honestly surprised that The Pit hasn't heard of this site before.


Quote by SOADrox429
The thing about Peter, the sixth grader, is kind of sad.

I know, the kid's already retarded. And to top it all off, his mom's a prostitute...
Last edited by FireandFlames at Nov 22, 2007,