#1
Turn off's and on's. I did a search and nothing came up, although, i only checked the first page.

Anyway, a guy at my work said a turn off for him was a girl who touched her hair a lot?
I thought it was unusual.

Well share UGers.
Mine:
Turn on: Guys with long-ish hair
Turn offs: Eating with mouth open.

Shhh.. It's my filthy little secret.


Quote by Carswell98
I give up on this thread, Tieheria, you're doomed to a life of flattery, lol
#2
Turn on: you
Turn off: the next person to post after me


Quote by MightyAl
How do you physically download an album? Like run your computer off a dynamo on an exercise bike?
#4
Turn ons - smart, self-awareness is big with me, and a sense of humour

turn offs - too serious, self-absorbed, and sluts
Last.Fm

“If there was anything that depressed him more than his own cynicism, it was that quite often it still wasn't as cynical as real life.”
― Terry Pratchett

qft...



Jeremy Clarkson is a knob.
#5


Anyway, I don't have any specific turn ons, but plenty of offs:
-Arrogant people
-Slutty People
-people who are all like OMG Im so funny and different LOL!!!1!!!! (ie MySpace *****s)
-Emo/gothic girls. They scare me.
-Girls who smoke

But no-one cares what turns me on or off, cos no-one's really asking for my attention.
#6
On: I like girls that touch their hair haha.
Off: Slept with more guys than I've had hot dinners.
#7
mmmm...I like pink skirts and eyeliner for some reason.
I dont like it when chicks suck my testes too hard, theyre fragile.
#10
Umm... I think a girl should be pretty smart, not like a nuclear physician or something but pretty smart.
I dislike sluts and spoiled brats...
#12
Quote by deathpidgeon
mmmm...I like pink skirts and eyeliner for some reason.
I dont like it when chicks suck my testes too hard, theyre fragile.



lol??
Shhh.. It's my filthy little secret.


Quote by Carswell98
I give up on this thread, Tieheria, you're doomed to a life of flattery, lol
#13
Quote by Pingis_Or_Death
Umm... I think a girl should be pretty smart, not like a nuclear physician or something but pretty smart.
I dislike sluts and spoiled brats...



I don't know any Neuclear Physicians, plenty of Physicists though
Last.Fm

“If there was anything that depressed him more than his own cynicism, it was that quite often it still wasn't as cynical as real life.”
― Terry Pratchett

qft...



Jeremy Clarkson is a knob.
#14
On: Good personality, humour, good taste in music
Off: Nagging and annoying, when they expect too much from me, lies.
Gonna Leave this town

Gotta leave this town

Gonna make a whole lotta money

Gonna be big yeah...
(Jimi Hendrix - Hear My Train A Comin')

flickr
#15
ons: great smile, deep eyes
offs: smoking, short hair
Quote by sargasm
I like to draw pictures of penises everywhere.

It makes me feel like a big man.


Proud owner of a fender deluxe player's strat - honey blonde/maple neck Here it is

Member of the Stratocaster Lovers Group
#16
Ons - Modesty, intellect, humour.

Offs - arrogance.
Terms and Conditions apply.
#18
Too many turn ons and turn offs to even begin to choose just a few...
Sat in a lab, curing diseases. They actually LET me play with chemicals!
#19
Ons could be a good sense of humour, decent intellect, and decent behaviour (at least in the public)

Offs: arrogance, bad behaviour like swearing like a sailor, getting way drunk and as a superficial factor, I dislike girls who use too much makeup.
#20
Quote by Carswell98
I don't know any Neuclear Physicians, plenty of Physicists though

Haha yeah I was pretty sure I spelled it wrong, english isn't my main language
#21
Quote by Pingis_Or_Death
Haha yeah I was pretty sure I spelled it wrong, english isn't my main language


honest mistake, I'm just a bit of an ass



you do well considering
Last.Fm

“If there was anything that depressed him more than his own cynicism, it was that quite often it still wasn't as cynical as real life.”
― Terry Pratchett

qft...



Jeremy Clarkson is a knob.
#22
On: good conversation, a purdy smile

off: slutty, hair in places only men should have, TOO innocent (cute at first, pisses u off not long after)
#23
on: friendly, warm personality and caring

offs: smokes, do drugs, spoil brats, cocky, demanding, slutty etc.
Ulquiorra Schiffer of THE BLEACH CLUB!

The Official UG Hate Crew member!

Love me because i'm an azn. hell yeah.
#24
Offs: Sluts, too skinny/fat, emos/emo attitudes, drugs/smokes.
Ons: Smart, same sense of humor as me, good music taste, red hair, talkative (but not overly, and she has to talk about interesting stuff)

I just described my girlfriend...
Quote by Jackintehbox
This man knows his beverages.
Quote by 7daycrisis
^somebody get this man 30 million dollars.
Quote by Jack Off Jill
I think I love you. I consider you a prominent UGer.
Quote by Stormx
90.200.36.223 is my IP. Try me.
#25
Turn ons: Personality, Nice body, funny,cute
Turn offs: Dress up like a dude ,Flat, Looks like a dude, Weirdo, to nerdy
Quote by nasstyman
i busted a g-string while fingering a minor...
Quote by 18zzz18
REPLY DUDE! YOU COULD BE THE SAVIOUR OF THE EARTH AND ALL OF MANKIND! (:
0h @nd U M@Y H@V3 2 T@LK L1K3 TH1S..... 1TZ TH3 L@NGU@G3 0F TH3 FUTUR3
Quote by RMC06
My old band teacher once called me a penis wrinkle.
#26
ons- big tits
offs- small tits
i say Of
you say A
i say Revolution
and you say jah



In loving memory of that damn game of poker





Private first class of the bass militia, PM Nutter_101 to join!
#28
Turn on: Guys with long hair, and Guys with long hair that can play a mean guitar solo.

Turn offs: farting (mood killer)
#29
Quote by deathpidgeon
mmmm...I like pink skirts and eyeliner for some reason.
I dont like it when chicks suck my testes too hard, theyre fragile.

#30
turn ons: beautiful yet intellegent women

turn offs: stupidity, or a vulgar nature.
Too cool for a signature.