#1
We all have that special something thats been good to us over the years.
It's time to pay them back.

Mine?

Ricicles
Because rice crispies just won't do
#2
hmm i have to many to pick one so here you go

mountain dew
bawls
berry lemonade jones soda
monster assault
lays jalapeno kettle chips
taco bell
Fender Deluxe Jazz Bass
Gallien-Kreuger Backline 600
Avatar NEO 4x10
ESP LTD EC-1000
Line 6 Spider III 75
#5
Jack & Coke; help you forget the things that are too painful to remember!
#8
Vault
Coca Cola
Ibanez
DR Black Beauties
Sonor Drums
Zildjian Cymbals
Digitech
VOX Valvetronix
Vic Firth
Papa John's
DiGiorno's

And my very own creation: Pornflakes! Tastes just like your favorite porn star covered in strawberry syrup! Round little pink corn puffs of joy!
Gear:
Ibanez RG7321 Seven String
Epiphone Iommi Signature SG
Digitech Scott Ian Black 13
VOX Valvetronix AD100VTH
Laney 4x12 w/Celestion 50s
#9
Ben And Jerry's. It's creamy and delicious.
I can honestly say I have really been far even as decided to use even go want to do look more like.


I don't always post on UG, but when I do, I post in the Pit. Stay thirsty my friends.
#11
Vault:if you wanna poop yourself after a long night of fishing and burn holes in your shorts. Actually,just don't drink it...
#12
If your walks through dark alleyways alone at night just aren't exciting enough, try RAPE JELLY! Just spread it all over your body and the creeps and rapists will be all over you!

*Disclaimer. We are not responsible for any rapes commited while using our product. Side effects may include diarrhea, STI's/STD's, unwanted pregnancy, and/or erectile dysfunction.
#13
everyone should eat tofu because it's better than meat because it won't rot in your guts lyk meat and give you cancer. HEMP SHIRTS FROM NIMBIN, AUSTRALIA! i luv nimbin lol
vegans do it betterrr
#14
Quote by IMABBALLPLAYER
Ben And Jerry's. It's creamy and delicious.


This wins the thread right here. Ben and Jerry's is unstoppable, as soon as I get stoned the first thing that pops into my mind is a nice bucket of BEN AND JERRY'S OMG ITS SO GOOD.
#15
Quote by IceMaestro
This wins the thread right here. Ben and Jerry's is unstoppable, as soon as I get stoned the first thing that pops into my mind is a nice bucket of BEN AND JERRY'S OMG ITS SO GOOD.

Hell yeah. I usually buy one-three ben and jerrys every weekend. Magic Brownies FTW!
I can honestly say I have really been far even as decided to use even go want to do look more like.


I don't always post on UG, but when I do, I post in the Pit. Stay thirsty my friends.
#17
Haha magic brownies is unreal. Might as well pick up a bucket of it to go along with the dimebag to save a trip!
#18
Quote by IceMaestro
Haha magic brownies is unreal. Might as well pick up a bucket of it to go along with the dimebag to save a trip!

lol. go for it. Go quick though, the magic brownies disappear fast.
I can honestly say I have really been far even as decided to use even go want to do look more like.


I don't always post on UG, but when I do, I post in the Pit. Stay thirsty my friends.
#19
Asda Smartprice Vodka - for those nights you don't want to remember.
X


"Just wait till tomorrow
I guess that's what they all say
Just before they fall apart"
#20
Ibanez guitars
Marshall amplifiers
Ernie Ball strings
Dickies clothing
Vans shoes
Smirnoff 100-proof vodka
Jagermeister
Quote by Grimme
I know plenty believe me. I've seen both Avenged Sevenfold and Bullet For My Valentine live, so don't tell me I don't know my metal.


www.myspace.com/awkwardsilencemusic
#21
dunlop jazz II picks ftw. used by artists such as matt heafy and me.
marshall ms 4.

and so it's not all guitar:
whipped cream from a can.
vaseline for dried lips.
coca cola. not diet, not zero, the real thing ftw.
#22
Goldfish!!!!!!
Ovaltine!!!!!
Quote by Ian_the_fox
You're not girly enough of a boy for me, and you're not man enough to take the top. So like, sorry bitch but you ain't mine! Sorry.