Poll: Hot or not?
Poll Options
View poll results: Hot or not?
Yeah, they're pretty groovy
30 39%
Eww! How sick do you have to be to get one of those...
46 61%
Voters: 76.
#1
Oh come on...just a little black conebell in my left eyebrow. Nothing outrageous.

Any girls like to comment on whether they pass or phail?

..guys too? lol.
#2
Body mod thread? Eh? Eh?
There's only one thing we can do to thwart the plot of these albino shape-shifting lizard BITCHES!
#4
Quote by DigUpHerBones
Body mod thread? Eh? Eh?


hah pfft, wasn't aware there WAS one. I stand corrected.
#5
That's why I posted .
There's a link in my sig.
There's only one thing we can do to thwart the plot of these albino shape-shifting lizard BITCHES!
#6
Hey, you're from Wazza? So am i..prefer going into manchester though, it's somehow bigger and better. There's always soundcontrol to mess about in too :P
#8
I've got one, and all girl that I know love it! except my mum of course
Quote by SomeoneYouKnew
making a windows machine look like a mac is like putting lipstick on a pig.


~We Rock Out With Our Cocks Out!: UG Naked Club.~
#9
Apparently they make your eyebrow sag when you take them out in your old age.

Still, they do look cool.
Quote by kriscornella2@g
I know i wish i was as cool as you and be into Sum 41 and Taking back Sunday. Gaylord.

Quote by civildp1
you should call one of the songs, "Respecting Old People" just to mix things up.

Quote by вяaи∂ иєw
You just made a very powerful enemy BenFoffenbock.
#10
Quote by BenFoffenbock
Apparently they make your eyebrow sag when you take them out in your old age.

Still, they do look cool.


One would look pretty alright. Just don't overdo it and get three for each brow like a friend of mine did a few months back.
#12
Meh, i guess it depends on the person really. From what i gather, they're like marmite..
#13
I love MY eyebrow piercing, but give a **** about others XD
So yeah, boys can be hot with or without...
#14
I don't think there's any place you can put a piercing to make someone look more attractive.

Unless they're fugly and you pierce their face.
Co-President of UG's Tubgirl Virgins Club

#17
Have you got any other piercings? I dunno if it'd look wierd if you just had that one...people tend to start with the ears
Some people wait a lifetime, some simply accept...

...Some of us crash land, some of us eject...

...Some restore the blood flow, some just let it go and bleed...

...Some of us obsess, some move on to something new
#18
For chavs' eyes only.
Quote by DrewsGotTheLife
yea man, who ever doesnt like pantera or think they suck doesnt like metal, end of discussion, they changed the freakin world n made history, so don't be sayin they suck, have respect, same goes for machine head n lamb of god cuz their good too
#19
^or Gays...




Quote by dogismycopilot
Absent Mind, words cant express how much i love you. Id bone you, oh yea.

Quote by lumberjack
Absent Mind is, as usual, completely correct.

Quote by littlemurph7976
Id like to make my love for Neil public knowledge as he is a beautiful man
#20
Hah, nah it'd be the first piercing i get and probably the only one atch.

And freddahh, the "chavvyness" of the piercing depends on the type - a black conebell is hardly for gangsters.
#22
Quote by Hypnotisation
Hah, nah it'd be the first piercing i get and probably the only one atch.

And freddahh, the "chavvyness" of the piercing depends on the type - a black conebell is hardly for gangsters.


Point taken, all I see is chavs wearing studs in their eyebrows, though.
Quote by DrewsGotTheLife
yea man, who ever doesnt like pantera or think they suck doesnt like metal, end of discussion, they changed the freakin world n made history, so don't be sayin they suck, have respect, same goes for machine head n lamb of god cuz their good too