Poll: should i ask her?
Poll Options
View poll results: should i ask her?
ask her
44 24%
leave it and find someone else
72 39%
die
67 37%
Voters: 183.
Page 1 of 3
#8
How long has it been since you asked her? And, yes, Relationship Thread
Quote by Tire Me.
Raping her in front of other people would be morally wrong.

Quote by Bubbles516
wtf290 uses make bubbles feel like crap
Its super effective!
#10
Stalk her... Flowers, candy, burning your name in gasoline on her front lawn... She'll love it.

EDIT: Mwahahahaha!!!
Too many people own guitars. Someone had better go play a... clarinet or something.

:stickpoke

That means you.

Quote by slayer_rule_\m/
i once sneezed and a mushed up chip flew out my nose
needless to say i immediatly ate it
#11
dude, she'll probably say no if you apply pressure. Screw it, she's probably no interested.

EDIT: I love your poll. And I am proud to not have clicked "die".
#15
what you do is whip out your battle axe and melt her face with a 320 bps chromatic run! that'll get her attention.
#17
You already threw the ball in her yard. Ask her again, and she'll get a ****ing restraining order.
Quote by markr17
go eat a hermanpherdite.
#18
she just says idk so that she can avoid saying no to you, seriously. If she wanted to go out with you then she would've said don't do it dude lol

^^to amputecture
I doubt that jeremessmore can shred, sorry.
#21
ask her seconds after you save her life she'll pretty much have to go out with you.
UNLEASH THE FOCKING BURGERS
#23
here's the trick,
make it look like you aren't interested at all,
sounds weird I know
but it works
Out here you've gotta know where your towel is!
#27
Eh, what? A serious answer in The Pit?

...uhm...
C4C
Please check out some of my original music and leave me a comment @ SoundCloud
(or in my profile!)

Progressive|Thrash|Math|Metal
#29
Quote by jeremessmore
restraining order eh?

Fact is, you already asked her, and she didn't say yes. Unless you want to be a creep, and waste your life e-stalking her, then you should look for someone new to be your "special lady."
Quote by markr17
go eat a hermanpherdite.
#31
why the hell not??? just ask her again. 3rd times a charm right? but after you ask her one more time you must leave it be. hahaha. yaaah
I <3 Rock Mushik
#32
Turn from Girls to either Bassists or Plants.

They can't say no.

a) Plants Cant Talk.
b) Bassists will say yes to anything.
I deeply regret the 6661 in my username. Siiiigh. Damn you, 14 year old me, you edgy little bastard.
#33
Quote by jeremessmore
i don't e-stalk

Just leave her alone!
Quote by markr17
go eat a hermanpherdite.
#36
"Few things are harder to put up with than the annoyance of a good example." - Mark Twain

"Don't go around saying the world owes you a living; the world owes you nothing; it was here first." - Samuel Langhornne Clemens
#38
Quote by soulphonate


IS that Bruce Forsythe in the background?
I deeply regret the 6661 in my username. Siiiigh. Damn you, 14 year old me, you edgy little bastard.
#39
Quote by ValoRhoads
here's the trick,
make it look like you aren't interested at all,
sounds weird I know
but it works


that is actually exactly what she wants, it will never work
Page 1 of 3