#3
Yeah I read that whole thing once at school.

Quote by emad
jthm_guitarist
Warned for trolling!


Quote by metal4eva_22
Didn't you say that you had a stuffed fox that you would occasionally fuck?

Quote by Axelfox
It's not a fox,it's a wolf.
#4
The part on people who can 100% Dragonforce made me lol.
Quote by Trefellin
You know a music scene is fucked up when it becomes difficult to keep track of who killed who, who committed suicide and who alledgedly engaged in cannibalism.

LastFM
#6
Quote by Dabey
What a bunch of nerds.. haha. Do they get paid to write that ****?


You don't see the irony in the fact that you're accusing someone of being a nerd on a god damn internet forum?
O O O O O O O O O O
O O O O O O O O O O
O O O O O O O O O O
O O O O O O O O O O
O O O O O O O O O O
O O O O O O O O O O
O O O O O O O O O O
O O O O O O O O O O
O O O O O O O O O O
O O O O O O O O O O
O O O O O O O O O O
#7
Quote by Bubban
You don't see the irony in the fact that you're accusing someone of being a nerd on a god damn internet forum?



Bubban's name is to awesome as you are to completely pwnd.
Feed your mind.
#8
Quote by Bubban
You don't see the irony in the fact that you're accusing someone of being a nerd on a god damn internet forum?


dude, that article probably is 20 pages or so. And it's a rant about a video game. And there's nothing ironical in my post. Are you saying everyone who goes through internet forums is a nerd?
#9
Quote by Dabey
dude, that article probably is 20 pages or so. And it's a rant about a video game. And there's nothing ironical in my post. Are you saying everyone who goes through internet forums is a nerd?



Where do you see anymore pages about guitar hero?
Feed your mind.
#10
you know if you read the part about the greatest duel in the world somebody must love Tenacious D to write that crap