Poll: Who's your favorite?
Poll Options
View poll results: Who's your favorite?
Tony Hawk
16 17%
Bam Margera
14 15%
Ryan Scheckler
7 8%
Chris Cole
10 11%
Other (Specify)
46 49%
Voters: 93.
Page 1 of 2
#1
Who's your favorite out of these?

( If you say Scheckler... )
Quote by SeveralSpecies
How the f*ck are you gonna get a cat to bark?


---------------------------5------8-----7-
----------------5-------------------------
------------------1-3-3-------/6----/5----
-1/3--1-1h3-------------------------------


Matt Freeman>You
#3
Rodney Mullen
Honestly. Wtf?


Quote by Spay
I should've known...whenever a UGer thinks, it can be a terrible terrible thing


Quote by metaldud536
Fap to him fapping at horse porn? fap?
#4
Rodney Mullen.

why isn't he on there!

FFS even Bam's on there!
Yeah, now you're gonna die wearing that stupid little hat. How does it feel?

Help me to live.


I make custom guitar wiring harnesses and I'm pretty damn good at it!
#5
P.S. Read the sig.
Quote by SeveralSpecies
How the f*ck are you gonna get a cat to bark?


---------------------------5------8-----7-
----------------5-------------------------
------------------1-3-3-------/6----/5----
-1/3--1-1h3-------------------------------


Matt Freeman>You
#6
I voted Bam.
Probably has something to do with the fact that I have a vagina.
Quote by SteveHouse
Also you're off topic. This thread is about Reva eating snowmen.
#8
Sheckler sucks big floppy donkey dick. Bam wins hands down.
Quote by Atomic_Assault
lololololol that was epic andyd93. you just made my day


PROUD EVERTONIAN
#9
Eh, those guys are all just TV personalities. Not really Cole though. Of those, I chose Tony Hawk though. Call him a sellout if you must, but has been a damn good skater since back in the day.

Spanky is badass though. He locks into his tricks so hard.
:stickpoke

Baby, if I were biscuits and you were gravy, I'd sop you up

FIGHT IGNORANCE

"I fear for my flesh, but I fear for my spirit even more..."
#10
Rodney Mullen.
Quote by justinb904
im more of a social godzilla than chameleon

Quote by MetalMessiah665
Alright, I'll give them a try, Japanese Black Speed rarely disappoints.

Quote by azzemojo
Hmm judging from your pic you'd fit in more with a fat busted tribute.
#11
YES! he started crying in a competition cuz he couldnt land a varial
Quote by SeveralSpecies
How the f*ck are you gonna get a cat to bark?


---------------------------5------8-----7-
----------------5-------------------------
------------------1-3-3-------/6----/5----
-1/3--1-1h3-------------------------------


Matt Freeman>You
#12
Brian Aragon
Quote by Pookie6
Yngwi3, You win this whole monstrosity of a thread.

Quote by uk.mace
For the best tingle, use Original Source mint. That shit feels amazing on your balls.


Godfather of The Diezel Mafia
#14
Erik Ellington
Gear:
  • Orange TH30
  • Framus Cobra 4x12
  • Gibson Les Paul Studio
  • Gibson Explorer
  • Taylor 214CE-G
#15
Quote by monkeyman3dee
Rodney Mullen

Yes yes and yes. From the pole though i would pick Tony. He is more than just a skater. Hes a good human being.
epic7734
#16
Rodney Mullen. Bam is so awesome for his personality but not really his skating skills.
"Punk is a state of mind, and no one can take that away from you."
#18
Where the hell's Mullen?? He's the greatest skater to ever have lived and has done more for the sport than all the other skaters put together.

Quote by hazzmatazz
youmakemesmile...

Quote by sebastian_96
Today I stole a girls tampons for being such an annoying bitch.





MUFC


My love for you
Is like a truck
Berserker.
#19
Geoff Rowley... im like the only one who likes him
Quote by wonderflap
You had to put a penis option.......

The results are now nulled due to this being the pit.... The home of penis watch wearers.


Quote by TheChaz
Rust in peace invented food
he sure is one legit dude
don't let it get to your head

ಠ_ಠ
#21
Geoff Rowley... and in close second Rodney Mullen, crazy man...

anyone that says Sheckler- tsk tsk tsk
Quote by innertom
So much down syndrome

remember UG Community? thought so.
#25
Rowleys a tasty skater, but i'd say Sumner is way better and underrated.

But mullen ftw
Quote by FightinIrishPJ
It's an acoustic, slow it down, get some lemonade, go to the beach, play "i'm yours" by jason mraz, get women...
#26
I voted schekler for fun
Quote by Teh Traineez0rz
yeah was weird cause she liked us both but she loved him and for some reason she let me know beforehand.

i just wanted her poon and she wanted me to have her poon.

so i had myself some poon.
#27
Eric Sparrow???

lol
FEED ME MATHCORE

Quote by sashki

I also speak German, except no-one gives a shit.


GOOD MORNING SUNSHINE, AWAKE WHEN THE SUN HITS THE SKY
#28
Quote by mikko_9119
Geoff Rowley... and in close second Rodney Mullen, crazy man...

anyone that says Sheckler- tsk tsk tsk

woohoo! another geoff rowley fan!
Quote by wonderflap
You had to put a penis option.......

The results are now nulled due to this being the pit.... The home of penis watch wearers.


Quote by TheChaz
Rust in peace invented food
he sure is one legit dude
don't let it get to your head

ಠ_ಠ
#29
Eric Koston

^
He's laughing at YOU.
You better click that bastard.



Ibanez RG370DX
Peavey Valveking 112 (w/ Bad Monkey and GE-7 EQ)
#30
Rowley and Lasek are my two favorites, this poll=PHAIL Bam Margera isn't even that good.
make Industrial and/or experimental electronic music? Join my group!

Last.fm
#31
Quote by Dudeman5000
Eric Sparrow???

lol


Lulz, i haer he got teh pro deck! eh did leik a zillion stry jump!
#32
From the poll I'd say Tony Hawk, but Rodney Mullen is easily my favorite.
Quote by Trefellin
You know a music scene is fucked up when it becomes difficult to keep track of who killed who, who committed suicide and who alledgedly engaged in cannibalism.

LastFM
#33
Quote by XxRustInPeacexX
woohoo! another geoff rowley fan!

Rowley is effin awesome... man, he's like the coolest skateboarder+rebel+skinnydude+ English Lad there is
Quote by innertom
So much down syndrome

remember UG Community? thought so.
#34
Wow, could you have picked any more cliche' oprions? Chris Haslam is pretty cool, and Daewon Song
Hello
#35
Rodney Mullen and Geoff Rowley. The Z Boys are cool to cuz they helped make it popular.
#37
Daewon is pretty sweet too, but there is also Arto Saari, whos pretty cool too.
Quote by innertom
So much down syndrome

remember UG Community? thought so.
Page 1 of 2