#3
I did search. Feel free to delete this mods.
Happy, lost and still unaware.
Quote by Alicee
I gave my brother a hand job. It was weird at first. It was weirder after.

Fender '72 Telecaster Deluxe & Epiphone ES-335 "Dot"
Laney VC15 + Ibanez TS808

I Don't Play Metal.
#6
Quote by itsatrap1
Lol sorta like this


you're a prick
reported
I'm a Fire, and I'll Burn.Burn.Burn.
Last edited by The Hurt Within at Mar 1, 2008,
#7
Quote by Jonn0
you're a prick
reported


he.. scarred me for life


--------------------
-------------------
------------------
-----------------
----------------
---------------


#8
"Over 2.3 million people were being held this year"
That doesn't mean the people are still in jail
even the celebrities which were driving drunk would count in that if they were in jail for like one day, or even few hours
#11
Quote by MoleMania
considering the population, that's alot!!


Considering the population, that's fine
#13
Quote by Minkaro
90% of the Irish population is in a bar.

(I'm part Irish, I'm allowed dammit).


haha
#14
LOL. "While one in 30 men between the ages of 20 and 34 is behind bars, for black males in that age group the figure is one in nine."
Member of the 'Dr.Cox is my Mentor' group

Quote by Miggy01
I was kicking a balloon around, and kicked the back of my other foot.
I broke my toe as a result.
#15
Well, if you hadn't sent all your criminals to Australia, maybe your prison system would have more people in it. Ever think of that?
Quote by vintage x metal
I love you =] I can't say I was very fond of you when we first started talking because you trolled the hell out of my threads, but after talking to you here I've grown very attached to you.

Yeah, write to my fanclub about it, honey.
#16
Quote by Jack Off Jill
Well, if you hadn't sent all your criminals to Australia, maybe your prison system would have more people in it. Ever think of that?

I heard an Aussie comedian talking on the radio once, and the conversation went like this:
Radio Guy: What made you want to come to Britain.
Comedian: Well, when you think about Australia, it's kinda obvious. It's usually very sunny, there's these wonderful beaches, the wildlife is magnificent, and all in all, it's a great place to be. So I thought to myself, 'Hang on a minute... This is where Britain used to send criminals!'
The UG Awards exist only to instill me with existential doubt.


For me, the 60's ended that day in 1978...

Willies. Fuck the lick and fuck you too.
#17
Quote by _Tenacious_
LOL. "While one in 30 men between the ages of 20 and 34 is behind bars, for black males in that age group the figure is one in nine."


Jokes aside, makes you wonder if they can send ethnics down easier.
#18
maybe they want to go to prison as an excuse to have anal relations.

oh, get real, personally I'd love to be taken by strong man, have all that criminal semen raging inside of me.

nobody else here love sucking viciously on the phallus?